Алєксєєва, Л.
    Робота художньо-виражальними можливостями слова на уроках української мови та літератури [Текст] / Л. Алєксєєва // Українська мова і література в школі. - 2010. - № 1. - С. 14-16. - Бібліогр.: 9назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика--Культура мови
Кл.слова (ненормовані):
Мова як знаряддя мислення -- Мовленнєва дія -- Мовний контекст -- Лінгвістичне дослідження
Анотація: Стаття концентрує увагу вчителів на важливість постановки проблеми формування умінь користуватися виражальними можливостями слова в учнів 5-7 класів під час вивчення предметів мовного циклу.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Романенко, Юлія.
    Найперше – знати мову, якою пишеш [Текст] : урок української мови в 10 класі / Юлія Романенко // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2015. - № 1. - С. 14-18
Рубрики: Українська мова--Методика викладання
   Уроки--Розробки

Кл.слова (ненормовані):
лінгвістичне дослідження -- презентація випереджувальних завдань -- дослідження-інтегрування -- дослідження-обґрунтування -- дослідження-порівняння -- дослідження-пояснення -- інтерактивна вправа
Анотація: Мета уроку – розширити, доповнити знання учнів про фонетичні зміни в українській мові та стилістичні функції цих мовних явищ, навчити помічати й аналізувати їх на матеріалі текстів різних типів, стилів і жанрів.


Дод.точки доступу:
Симоненко, Василь Андрійович (український поет і журналіст, діяч українського руху опору («шістдесятники») ; 1935-1963) \про нього\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Шинкаренко, Людмила.
    Джерела української фразеології : 6 клас / Людмила Шинкаренко // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2017. - № 10. - С. 21-24 : іл.
Рубрики: Українська мова--Фразеологія--Вивчення--Форми і методи
Кл.слова (ненормовані):
словникова робота -- лінгвістичне дослідження -- ігрові завдання -- робота в парах
Анотація: Матеріал містить план-конспект уроку вивчення нового матеріалу з теми "Фразеологія". Використовуючи такі форми і методи роботи, як бліц-опитування з ключем, вибірковий диктант, дослідницькі та ігрові завдання, автор реалізує мету уроку на багатому фразеологічному матеріалі.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)