Романенко, Юлія.
    Нові програми – це важливо [Текст] : до проблеми навчально-методичного забезпечення нової української школи / Юлія Романенко // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. - № 12. - С. 2-4
Рубрики: Середня освіта--Нові навчальні програми
Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- нова українська школа -- реформування освіти
Анотація: Окреслено дискусійні питання, пов'язані зі змінами державних вимог до розробки, змісту та структури нових навчальних програм. Зазначено позитивні результати процесу реформування та вказано на можливі ризики у процедурі створення, апробації та реалізації шкільних програм. Запропоновано альтернативні ідеї щодо вдосконалення структури та змісту цих освітніх документів на прикладі програм з української мови та літератури. Зроблено акцент на потребі ширшого фахового обговорення заявленої проблеми.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Бевз, Наталія.
    Реалізація педагогіки партнерства у навчанні математики в початковій школі [Текст] / Н. Бевз // Математика в рідній школі : наук.-метод. журн. - 2017. - № 6. - С. 15-20
Рубрики: Початкова освіта--Математика
Кл.слова (ненормовані):
нова українська школа -- педагогіка партнерства -- самостійна робота на уроках математики
Анотація: Розглядається мета сучасної освіти як формування носія знань, завдання школи, як пізнавання дітей, розвивання їхніх природних нахилів, обдарування.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Ушмарова, В.
    Організація науково-методичної роботи з учителями початкової школи у контексті Концепції "Нова українська школа" [Текст] / Вікторія Ушмарова // Початкова школа. - 2017. - № 9. - С. 1-5.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Вчитель--Методична робота
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- нова українська школа -- вчителі початкової школи -- таксономія освітніх цілей -- навички мислення -- коучинг
Анотація: У контексті дослідження коучинг - це технологія партнерської взаємодії і професійної підтримки, спрямована на створення умов для формування вчителя початкової школи як суб'єкта діяльності, здатного до реалізації своїх потенційних можливостей у напрацюванні і здійсненні ефективних стратегій роботи з обдарованими учнями.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Сесик, О. О.
    Педагогіка партнерства - ключовий компонент формули "нової школи" [Текст] / О. О. Сесик // Виховна робота в школі : наук.-метод. журн. - 2017. - № 3. - С. 2-4. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Педагогіка--Особистість педагога
   Освіта--Реформи

   Школознавство--Школа і сім’я

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна співпраця -- виховання учнівської молоді -- класний керівник -- Нова українська школа -- реформування середньої освіти -- учитель і батьки -- ШКОЛА І СІМ’Я -- взаїмодія між учителем -- співпраця між учителем -- виховання дітей у сім’ї
Анотація: Для української освіти дуже хвилюючими залишаються питання завдання, змісту та методики виховання дітей у сім’ї та школі, особливостей співпраці класного керівника, учнів і батьків, базових принципів педагогічного спілкування з дітьми. У статті розглядається специфіка освітянської праці, яка базується на тому, що вчителі постійно проектують прогнозований результат, орієнтуються на перспективу, адже виховують майбутнє держави.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Гриценко, О.
    Інформаційно-методичне забезпечення реалізації Держстандарту початкової освіти на основі роботи творчої групи [Текст] / Ольга Гриценко, Тетяна Юрченко // Початкова школа. - 2018. - № 3. - С. 1-5. - Бібліогр.: 13 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
фахова діяльність вчителя -- індивідуальний підхід -- вчителі початкових класів -- творча група -- портрет сучасного вчителя -- портрет учня початкової школи -- розвиток обдарованих учнів -- оцінювання навчальних досягнень учнів -- діяльнісний метод -- Нова українська школа
Анотація: У статті розповідається про реалізацію Державного освітнього стандарту початкової школи на основі роботи творчої групи вчителів початкових класів Запорізької гімназії № 45.


Дод.точки доступу:
Юрченко, Т.




   
    Як видавництво "Літера ЛТД" реалізує формулу НУШ [Текст] // Початкова школа. - 2018. - № 3. - С. 6-7.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Підручники та навчальні посібники
Кл.слова (ненормовані):
навчальні посібники -- інноваційні навчальні видання -- навчальний комплект -- математика -- навчання грамоти -- пілотні школи -- Нова українська школа -- диференційовані завдання -- початкова школа
Анотація: Представлено навчальний комплект, яким видавництво "Літера ЛТД" забезпечило пілотні школи, складається з посібників "Математика. 1 клас. Частина друга" (С. П. Логачевська, Т. А. Логачевська, О. А. Комар) та "Навчання грамоти. Я досліджую світ. 1 клас. Частина друга" (О. Л. Іщенко, С. П. Логачевська, О. М. Ващенко, Л. В. Романенко), що мають грифи МОНУ.





    Логачевська, Світлана.
    Особливості уроку математики Нової української школи / Світлана Логачевська // Початкова школа. - 2018. - № 4. - С. 8–11. - Бібліогр.: 3 назви.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Математика--Урок
Кл.слова (ненормовані):
реформування освіти -- Нова українська школа -- урок математики -- Державний стандарт початкової освіти -- пілотні школи -- експериментальний навчальний посібник -- початкова школа -- 1 клас
Анотація: У статті розглянуто приклад уроку математики за темою "Літр – одиниця вимірювання місткості" в 1 класі з дотриманням вимог нового Держстандарту початкової загальної середньої освіти та використанням експериментального навчального посібника з математики для пілотних шкіл, які вже апробують цей стандарт.





    Яланська, Світлана.
    Як оцінювати шкільні успіхи дітей / Світлана Яланська // Початкова школа. - 2018. - № 4. - С. 36–38.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Перевірка і оцінка знань
Кл.слова (ненормовані):
оцінювання знань -- навчальні досягнення -- шкільні успіхи -- оцінювання в початковій школі -- оцінка -- мотивація досягнення успіхів -- самооцінка -- оцінювальна діяльність -- нова українська школа
Анотація: У статті розповідається про оцінювання навчальних досягнень учнів у початковій школі. Запропоновано консультацію і додаток, у якому представлено практичні рекомендації для педагогів і психодіагностична методика.





    Логачевська, Світлана.
    Реалізація особистісно орієнтованого підходу у формуванні читацьких умінь у 1 класі Нової української школи / Світлана Логачевська, Олена Іщенко // Початкова школа. - 2018. - № 5. - С. 12–14. - Бібліогр.: 2 назви.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Навчання грамоти
Кл.слова (ненормовані):
реформування освіти -- Нова українська школа -- навчання грамоти -- читацькі навички -- особистісно орієнтований підхід -- інтегрований посібник -- звук [ч] -- буква ч -- початкова школа -- 1 клас
Анотація: У статті розглянуто приклад особистісно орієнтованого підходу у формуванні читацьких умінь у 1 класі з дотриманням вимог нового Держстандарту початкової загальної середньої освіти та з використанням експериментального навчального посібника "Навчання грамоти. Я досліджую світ. Частина друга" (Видавництво "Літера ЛТД, 2018 р.).


Дод.точки доступу:
Іщенко, О.




    Михайловська, Неля.
    Конструювання нового підручника з української мови як державної: виклики сьогодення [Текст] / Неля Михайловська // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 3. - С. 33-37. - Бібліогр.: 5 назв.
РУБ CUKK-VDPU

Кл.слова (ненормовані):
Нова українська школа -- українська мова -- державна мова -- підручник -- освітній процес -- критичне мислення -- ключові компетентності -- дитиноцентризм -- педагогіка партнерства -- творча особистість -- мовна особистість -- патріот
Анотація: У статті запропоновано нові підходи з питань написання сучасного підручника з української мови як державної. Проаналізовано формування компетентного мовця згідно з Концепцією "Нова українська школа".

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Усатенко, Тамара
    Горизонт нової української школи: компетентністть "спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами" [Текст] / Тамара Усатенко // Українська мова і література в школі. - 2017. - № 6. - С. 37-40. - Бібліогр.: 10 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Мова і політика
Кл.слова (ненормовані):
державна мова -- рідна мова -- нова українська школа
Анотація: У статті обґрунтовується важливість та актуальність державної мови в умовах консолідації української спільноти, формування національної ідентичності, функціонування державної мови крізь призму Нової української школи. Характеризуються асимілятивні процеси. Обґрунтовано необхідність прийняття законодавчих актів щодо захисту розширення сфери застосування державної мови. Розглядаються проблеми збереження рідної мови та передачі її наступним поколінням.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Курок, Олександр.
    Нова українська школа і підготовка вчителя у Глухівському національному педагогічному університеті імені Олександра Довженка / О. Курок, Г. Кузнецова // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2017. - № 10. - С. 74-88. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Педагогічна
   Вища освіта--ВНЗ--Україна

Кл.слова (ненормовані):
реформування української педагогічної освіти -- національні педагогічні традиції -- нова українська школа -- нова професіограма нового вчителя
Анотація: У статті проаналізована 143-річна діяльність університету з підготовки вчителів. Зосереджено увагу на необхідності реалізації змін у системі загальної середньої та вищої педагогічної освіти; окреселно суперечності, пов’язані з реалізацією концептуальних завдань нової української школи; доведено, що основними освітніми парадигмами імплементації концепції "Нова українська школа" є гуманістична та компетентнісна; спроектовано нову професіограму майбутнього вчителя; означено вихідні положення змісту моделі підготовки нового вчителя, яка грунтується на соціокультурній, комунікативній, професійній компетентностях.


Дод.точки доступу:
Кузнецова, Галина
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Балик, Надія Романівна.
    Інноваційне освітнє середовище університету як інструмент підвищення якості знань педагогів нової формації / Н. Р. Балик, Г. П. Шмигер // Комп’ютер у школі та сім’ї : наук.-метод. журн. - 2018. - № 1. - С. 4-11
Рубрики: Інформатизація--Вища освіта
   Інформаційні технології--у вищій школі

Кл.слова (ненормовані):
інноваційне освітнє середовище -- якість знань -- педагогічний університет -- концепція Нової Української школи -- нова українська школа
Анотація: У статті розглянуто проблему підготовки педагогів у контексті Нової української школи, підвищення якості їх знань шляхом формування інноваційного освітнього середовища університету.


Дод.точки доступу:
Шмигер, Галина Петрівна

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч/З№1(Універсальний) (1)
Вільні: Ч/З№1(Універсальний) (1)




    Пужайчереда, Л. М.
    Ще раз про наскрізну лінію "підприємливість і фінансова грамотність" [Текст] / Л. М. Пужайчереда // Економіка в школах України. - 2018. - № 9. - С. 2-5
Рубрики: Економіка--Методика викладання
   Проектна діяльність--Шкільна

Кл.слова (ненормовані):
нова українська школа
Анотація: Пропонуються матеріали щодо розкриття наскрізної лінії "Підприємливість і фінансова грамотність."

Є примірники у відділах:
(30.11.2018р. - Б.ц.) (вільний)




    Куриш, Н. К.
    Формування компетентності "Ініціативність та підприємливість" педагогів. Експериментально-дослідницька робота викладачів ОІППО [Текст] / Н. К. Куриш, І. К. Унгурян // Економіка в школах України. - 2018. - № 9. - С. 6-11
Рубрики: Підвищення кваліфікації--Вчителі--Економіка
Кл.слова (ненормовані):
нова українська школа
Анотація: Пропонується експериментально-дослідницька робота викладачів Інституту післядипломної педагогічної освіти.


Дод.точки доступу:
Унгурян, І. К.
Є примірники у відділах:
(30.11.2018р. - Б.ц.) (вільний)




    Ночвінова, Олена.
    Облаштування розвивального предметного середовища для освітньої роботи з учнями початкових класів / Олена Ночвінова, Олена Низковська // Початкова школа. - 2018. - № 6. - С. 1-4.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
засоби навчання -- обладнання -- навчальні кабінети -- Нова українська школа -- початкова школа -- предметний простір -- норми облаштування -- класні кімнати
Анотація: У статті висвілено питання забезпечення навчальних кабінетів початкової школи засобами навчання та обладнанням загального і навчального призначення.


Дод.точки доступу:
Низковська, Олена




   
    Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в перших класах закладів загальної середньої освіти у 2018/2019 навчальному році // Початкова школа. - 2018. - № 6. - С. 11-16.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
методичні рекомендації -- початкова освіта -- освітній процес -- перший клас -- Державний стандарт початкової освіти -- 2018-2019 навчальний рік -- Нова українська школа -- навчання грамоти -- математика -- типова освітня програма -- змістові лінії





    Морозова, Ольга.
    НУШ очима дитини / Ольга Морозова // Початкова школа. - 2018. - № 6. - С. 62.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Позакласна робота
Кл.слова (ненормовані):
сценарій заходу -- Нова українська школа -- самостановлення -- перебування у школі -- початкова школа -- 1 клас
Анотація: У статті подано сценарій проведення шкільного заходу за темою "Нова українська школа очима дитини" в 1 класі.





   Україна. М-во освіти і науки.

   
    Про затвердження Примірного переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової [Текст] : наказ № 137 від 13.02.2018 р. // Початкова школа. - 2018. - № 6. - С. 1.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Освіта--Законодавчі і директивні матеріали
   Педагогіка--Початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
навчальні кабінети -- початкова школа -- засоби навчання -- обладнання -- реформування освіти -- Нова українська школа


Дод.точки доступу:
Україна. М-во освіти і науки
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Україна. М-во освіти і науки.
    Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення в закладах загальної середньої освіти навчальних предметів та організації освітнього процесу в 2018/2019 навчальному році : додаток до листа МОН України № 1/9-415 від 03. 07. 2018 р. / Україна. М-во освіти і науки // Початкова школа. - 2018. - № 8. - С. 1-15.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Освіта--Законодавчі і директивні матеріали
   Педагогіка--Початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
навчальні предмети -- організація освітнього процесу -- початкова школа -- навчання грамоти -- математика -- фізична культура -- іноземна мова -- оцінювання навчальних досягнень -- Нова українська школа