Ч-492 Чаплак, Ян. Особистісний підхід у практичній підготовці майбутніх психоконсультантів [] : сборник научных трудов / Я. Чаплак> // Наук. вісник Чернівец. ун-ту. - Чернівці, 2003. - Вип.185: Педагогіка та психологія: Зб. наук. пр. - С. 170-176.
Дод.точки доступу: чернівецький автор, але не про Чернівці (Буковину) Є примірники у відділах: 1 Інв.А 406843 - 8.58 р. (вільний) |
Мацкевич , Ю. Педагогічні умови формування готовності соціальних педагогів до роботи з людьми похилого віку [Текст] / Ю. Мацкевич > // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2005. - №1. - С. 81-87. - Бібліогр.:3 назви. Рубрики: Соціальна педагогіка Кл.слова (ненормовані): Соціально-педагогічна підготовка -- Професійна психогігієна -- Професійна етика -- Особистісний підхід -- Професійно-цільовий підхід -- Інтенсифікація навчально-виховного процесу |
Целік,, Тетяна Особистісний вимір світської культури доби Київської Русі [Текст] / Тетяна Целік,; Тетяна Целік> // Філософська думка. - 2000. - № 5. - С. 109-122 Рубрики: Історія Київської Русі--Культура Культура Київської Русі |
Башун, О. Особистісний підхід до читачів у біліотеці [Текст] / О.Башун> // Дивослово. - 2001. - № 10. - С. 72 Рубрики: Бібліотечна справа |
Лобанова, А. Індивідуально-особистісний та соціально-груповий рівні соціальної мімікрії: теоретико-методологічний аспект [Текст] / А. Лобанова> // Соціологія : теорія, методи, маркетинг. - 2003. - № 4. - С. 139-149. - Бібліографія: 18 назв Рубрики: Інформатизація суспільства--Соціальний аспект Соціологія --Соціальна мімікрія |
Шелехова, Г. Особливості технології уроків в розвитку мовлення в 6 класі (за новою програмою) [Текст] / Г. Шелехова> // Українська мова і література в школі. - 2006. - № 7. - С. 13-18. Рубрики: Українська мова--Методика Кл.слова (ненормовані): сучасні підходи -- особистісний -- комунікативно-діяльнісний -- соціокультурний -- розвиток зв'язного мовлення Анотація: Мета статті - розкрити особливості технології уроків з розвитку мовлення учнів 6 класу за новою програмою Є примірники у відділах: (15.12.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Краснощок, І. професійно-особистісний саморозвиток майбутнього вчителя як складова педагогічної освіти [Текст] / І. Краснощок> // Рідна школа. - 2007. - № 4. - С. 9-11. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Підготовка кадрів--Вчителі Освіта педагогічна--Підготовка вчителів Анотація: Як основний механізм самореалізації професійного формування майбутнього вчителя розглядається його професійно-особистісний савморозвиток. Дод.точки доступу: кіровоградський автор, про Кіровоград (Кіровоградщину) |
Корольова , Каріна. Діагностування рівня особистісного розвитку з урахуванням вікового фактора / Каріна Корольова > // Соціальна психологія. - 2008. - № 2. - С. 118-123 : табл. - Бібліогр. : 5 назв. - Зміст: Основні показники рівня самоактуалізації ; Ієрархія термінальних цінностей ; Ієрахія інструментальних цінностей Рубрики: Вікова психологія--Розвиток особистості Психологія особистості--Особистісний розвиток Кл.слова (ненормовані): самоактуалізація -- акуратність -- вихованість -- життєрадісність -- вмконавчіть -- незалежність -- непримеренність -- освіченість -- відповідальність -- раціоналізм -- самоконтроль -- Сміливість -- чесність -- чуйніть Анотація: У статті наводяться результати здійсненого автором емпіричного дослідження щодо виявлення рівня особистісного розвитку людей. |
Федоринова, Н. Є. Превентивний підхід до організації педагогічного процесу в умовах загальноосвітньої школи [Текст] / Н. Є. Федоринова> // Виховна робота в школі. - 2009. - № 1. - С. 2-7. - Бібілогр.: 9 назв. Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання Педагогічні технології--Особистісно зорієнтована педагогіка Кл.слова (ненормовані): особистісний розвиток учня -- успішність учня -- особистісно зорієнтоване навчання Анотація: В статті обгрунтовано необхідність превентивного підходу вчителя до розв'язання педагогічних проблем у шкільному житті, узагальнено досвід особистісно зорієнтованого навчання і виховання, в основу якого покладено педагогічну практику і допомогу кожному учневі незалежно від його можливостей і здібностей. |
Шелехова, Г. Особливості розвитку мовлення старшокласників за новою програмою з української мови (академічний рівень) [Текст] / Г. Шелехова> // Українська мова і література в школі. - 2009. - № 4. - С. 24-27. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: Українська мова--Методика--розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): культура мови -- компетенції особистості -- самоосвіта -- самовдосконалення -- особистісний потенціал Анотація: Допомога вчителю в урахуванні особливостей розвитку мовлення старшокласників та їх творчих здібностей в застосуванні вдалих методів та прийомів навчального процесу. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Москалець, В. П. Основний психологічний зміст та розвивально - особистісний потенціал ігрової діяльності [Текст] / В.П. Москалець> // Практична психологія та соціальна робота. - 2009. - № 10. - С. 1-8 : табл. - Бібліогр. : 10 назв. Рубрики: Ігрова діяльність Анотація: У статті представлено аналітично уточнені істотні психологічні властивості і виведені на цій основі дефініфійні (відрізняльно-визначальні) ознаки ігрової діяльності, розвивальний вплив цього виду діяльності на стенічно-емоційні, автентично-регулятивні, естетичні особливості якості її суб'єкта, показано ігровий характер сприймання творів мистецтва. |
Фурман, Анатолій. Ціннісно-орієнтаційні чинники особистісного розвитку студентів-психологів [Текст] / Анатолій Фурман> // Психологія і суспільство. - 2009. - № 3. - С. 148-158. - Бібліогр.: 3 назв. Рубрики: Психологія вищої школи Психологія--Вікова Психологія--Педагогічна Кл.слова (ненормовані): студенти-психологи -- особистісний розвиток Анотація: Исследование посвящено изучению влияния аксиопсихологических факторов на становление профессиональных качеств будущих психологов. В работе описаны взгляды отечественных и зарубежных авторов на формирование и развитие ценностей личности, осуществлен категориальный анализ составных частей ценностно-смысловой сферы, определены критерии диагностики и уровня сформированности аксиопсихологических и профессиональных наставлений студентов-психологов. |
К 388 Піроженко, Т. О. Вплив психологічної служби системи вищої освіти на особистісний розвиток і професійне становлення студентів-психологів [] / Т. О. Піроженко, М. В. Нестеренко, А. В. Замша> // Вісник Київського міжнародного університету. Серія: Психологічні науки. - К. : КиМУ, 2007. - Вип. 11. - С. 136-142. - Бібліогр. : с. 141-142.
Соціальна педагогіка--Підготовка кадрів Дод.точки доступу: Нестеренко, М. В.; Замша, А. В. Є примірники у відділах: 1 Інв.В 71073 - Б.ц. (вільний) |
Балл, Г. А. Інтегративно-особистісний підхід у психології: впорядкування головних понять [Текст] / Г. А. Балл> // Психологія і суспільство. - 2009. - № 4. - С. 25-53. - Бібліогр.: 121 назв. Рубрики: Психологія--Методологія психологіїї Анотація: Показано однобічність найпоширеніших трактувань особистості у психології та базованих на них варіантів особистісного підходу. Обгрунтовано актуальність розбудови інтегративно-особистісного підходу, який би забезпечив інтеграцію у двох аспектах - методологічному (синтезуючи конструктивні складові концепцій, що відповідають різним варіантам розуміння особистості) та онтологічному, розглядаючи людського індивіда (особу) у єдності його (її) соматичних, психологічних і духовних властивостей. Розкрито роль у вказаній розбудові опертя на плідні психологічні традиції, а також на досвід опрацювання категорії особистості у суміжних із психологією сферах. Віддано перевагу розумінню категорії особистості як такої, що з"являється на перетині категорій "культура" і "людина". Культура трактується при цьому як сукупність тих засобів і якостей існування й діяльності окремих людей, спільнот і людства в цілому, які забезпечують реалізацію ними двох функцій - репродуктивно-нормативної та діалогічно-творчої. Особистість розглядається як втілення культури у людському індивіді або, точніше, як системна риса-якість останнього, котра дозволяє йому бути відносно автономним та індивідуально своєрідним суб"єктом культури. |
Гірняк, Галина. Психосемантичні інваріанти пректування навчальних книг [Текст] / Галина Гірняк> // Психологія і суспільство. - 2010. - № 1. - С. 183-190. - Бібліогр.: 17 назв. Рубрики: Психологія навчання Кл.слова (ненормовані): вітакультурна парадигма -- підручникотворення -- знак -- символ -- слово -- текст -- мова -- значення -- поняття -- особистісний смисл -- життєвий сенс Анотація: У статті на теоретико-методологічному рівні дослідження аналізуються психосемантичні інваріанти проектування навчальних книг (знак і символ як факти культури, слово і текст як основні одиниці письмової мови, предметне значення як культурний засіб організації розуміння, особистісний смисл і життєвий сенс як чинники формування свідомості). |
Мартенко, Олександр Леонідович. Особистісний підхід у кримінально-правовому регулюванні [Текст] / О. Л. Мартенко> // Держава і право. - 2010. - Вип. 49. - С. 466-472. - Бібліогр. наприкінці ст. Рубрики: Злочин--Кримінальна відповідальність--Кримінальне право Кл.слова (ненормовані): особистість злочинця, злочинна поведінка, вина, відповідальність. Анотація: Визначені особливості реалізації особистісного підходу в кримінально-правовому регулюванні та кримінальному судочинстві. |
Побережна, Галина. Музикотерапія як інноваційна технологія особистісного розвитку [Текст] / Г. Побережна> // Вища освіта України. - 2010. - № 3. - С. 87-97. - Библиогр.: с. 96 (18 назв.) Рубрики: Музична космогонія Особистісний саморозвиток Езотерична філософія Інформаційно-ентрогійна теорія Кл.слова (ненормовані): Домінанта -- Субдомінанта -- Символи -- Метафізіка -- Буття Анотація: Обгрунтовується нова парадигма музичної теорії як універсальної виховної системи, що спроможна оптимізувати процес особистісного розвитку людини в складних умовах сучасного суспільного буття. Аргументація базується на пошуку відповідності між сакрально-езотеричними і акустико-фізичними даними щодо до музики, а також на екстраполяції універсальних музично-космологічних закономірностей на психологічну сферу. |
Дубовик, С. Мовчати-уміння, слухати-мистецтво! [Текст] / Світлана Дубовик> // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 1. - С. 6-9. - Бібліогр.: 5назв. Рубрики: Українська мова--Методика Кл.слова (ненормовані): культура слухання -- культура спілкування -- особистісний і мовленнєвий розвиток учнів Анотація: Стаття присвячена одній з актуальних проблем теорії і практики навчання української мови в школі - формуванню культури спілкування у школярів. Мета статті - звернути увагу на значущість проблеми формування культури слухання як однієї із важливих складових культури спілкування у методиці навчання української мови, оскільки найважливішою освітньою метою і завданням школи є всебічний особистісний і мовленнєвий розвиток учнів. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Лисенко, О. М. Проект "Модель формування соціального розвитку учнів" / О. М. Лисенко> // Виховна робота в школі. - 2011. - № 7. - С. 2-11 Рубрики: Педтехнології--Технології психолого-педагогічного проектування соціального розвитку учнів Кл.слова (ненормовані): соціальний розвиток -- соціальні компетнції -- особистісний розвиток -- життєва активність учнів Анотація: В статті представлено методику використання технології психолого-педагогічного проектування соціального розвитку учнів у ситемі проектування виховної роботи класу класним керівником. Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 Є примірники у відділах: (23.08.2011р. - Б.ц.) (вільний) |
Акопян, Валерій Григорович. Основні чинники формування екологічної свідомості особистості [Текст] / В. Г. Акопян> // Вища освіта України. - 2011. - № 2. - С. 41-47. - Библиогр.: с. 47 (20 назв.) Рубрики: Природне та соціальне середовище--Об`єктивні зміни Комплекс педагогічних умов--Особистісний розвиток вихованцев--Старшокласники Концепція екологічної освіти Сучасні геополітичні процеси Кл.слова (ненормовані): Урбанізація -- Екофілософські ідеї -- Маніпулювання свідомістю Анотація: Соціальне середовище, сім`я, школа, культура, засоби інформації, еклологічне виховання та самовиховання розглядаються як основні чинники формування екологічної свідомості особистості. |