061
Ч-492


    Чаплак, Ян.
    Особистісний підхід у практичній підготовці майбутніх психоконсультантів [] : сборник научных трудов / Я. Чаплак // Наук. вісник Чернівец. ун-ту. - Чернівці, 2003. - Вип.185: Педагогіка та психологія: Зб. наук. пр. - С. 170-176.
УДК
Рубрики: Психоконсультанти--Підготовка


Дод.точки доступу:
чернівецький автор, але не про Чернівці (Буковину)
Є примірники у відділах:
1 Інв.А 406843 - 8.58 р. (вільний)




    Мацкевич , Ю.
    Педагогічні умови формування готовності соціальних педагогів до роботи з людьми похилого віку [Текст] / Ю. Мацкевич // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2005. - №1. - С. 81-87. - Бібліогр.:3 назви.
Рубрики: Соціальна педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
Соціально-педагогічна підготовка -- Професійна психогігієна -- Професійна етика -- Особистісний підхід -- Професійно-цільовий підхід -- Інтенсифікація навчально-виховного процесу





    Целік,, Тетяна
    Особистісний вимір світської культури доби Київської Русі [Текст] / Тетяна Целік,; Тетяна Целік // Філософська думка. - 2000. - № 5. - С. 109-122
Рубрики: Історія Київської Русі--Культура
   Культура Київської Русі






    Башун, О.
    Особистісний підхід до читачів у біліотеці [Текст] / О.Башун // Дивослово. - 2001. - № 10. - С. 72
Рубрики: Бібліотечна справа





    Лобанова, А.
    Індивідуально-особистісний та соціально-груповий рівні соціальної мімікрії: теоретико-методологічний аспект [Текст] / А. Лобанова // Соціологія : теорія, методи, маркетинг. - 2003. - № 4. - С. 139-149. - Бібліографія: 18 назв
Рубрики: Інформатизація суспільства--Соціальний аспект
   Соціологія --Соціальна мімікрія






    Шелехова, Г.
    Особливості технології уроків в розвитку мовлення в 6 класі (за новою програмою) [Текст] / Г. Шелехова // Українська мова і література в школі. - 2006. - № 7. - С. 13-18.
Рубрики: Українська мова--Методика
Кл.слова (ненормовані):
сучасні підходи -- особистісний -- комунікативно-діяльнісний -- соціокультурний -- розвиток зв'язного мовлення
Анотація: Мета статті - розкрити особливості технології уроків з розвитку мовлення учнів 6 класу за новою програмою

Є примірники у відділах:
(15.12.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Краснощок, І.
    професійно-особистісний саморозвиток майбутнього вчителя як складова педагогічної освіти [Текст] / І. Краснощок // Рідна школа. - 2007. - № 4. - С. 9-11. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Підготовка кадрів--Вчителі
   Освіта педагогічна--Підготовка вчителів

Анотація: Як основний механізм самореалізації професійного формування майбутнього вчителя розглядається його професійно-особистісний савморозвиток.


Дод.точки доступу:
кіровоградський автор, про Кіровоград (Кіровоградщину)




    Корольова , Каріна.
    Діагностування рівня особистісного розвитку з урахуванням вікового фактора / Каріна Корольова // Соціальна психологія. - 2008. - № 2. - С. 118-123 : табл. - Бібліогр. : 5 назв. - Зміст: Основні показники рівня самоактуалізації ; Ієрархія термінальних цінностей ; Ієрахія інструментальних цінностей
Рубрики: Вікова психологія--Розвиток особистості
   Психологія особистості--Особистісний розвиток

Кл.слова (ненормовані):
самоактуалізація -- акуратність -- вихованість -- життєрадісність -- вмконавчіть -- незалежність -- непримеренність -- освіченість -- відповідальність -- раціоналізм -- самоконтроль -- Сміливість -- чесність -- чуйніть
Анотація: У статті наводяться результати здійсненого автором емпіричного дослідження щодо виявлення рівня особистісного розвитку людей.





    Федоринова, Н. Є.
    Превентивний підхід до організації педагогічного процесу в умовах загальноосвітньої школи [Текст] / Н. Є. Федоринова // Виховна робота в школі. - 2009. - № 1. - С. 2-7. - Бібілогр.: 9 назв.
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання
   Педагогічні технології--Особистісно зорієнтована педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
особистісний розвиток учня -- успішність учня -- особистісно зорієнтоване навчання
Анотація: В статті обгрунтовано необхідність превентивного підходу вчителя до розв'язання педагогічних проблем у шкільному житті, узагальнено досвід особистісно зорієнтованого навчання і виховання, в основу якого покладено педагогічну практику і допомогу кожному учневі незалежно від його можливостей і здібностей.





    Шелехова, Г.
    Особливості розвитку мовлення старшокласників за новою програмою з української мови (академічний рівень) [Текст] / Г. Шелехова // Українська мова і література в школі. - 2009. - № 4. - С. 24-27. - Бібліогр.: 11 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика--розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
культура мови -- компетенції особистості -- самоосвіта -- самовдосконалення -- особистісний потенціал
Анотація: Допомога вчителю в урахуванні особливостей розвитку мовлення старшокласників та їх творчих здібностей в застосуванні вдалих методів та прийомів навчального процесу.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Москалець, В. П.
    Основний психологічний зміст та розвивально - особистісний потенціал ігрової діяльності [Текст] / В.П. Москалець // Практична психологія та соціальна робота. - 2009. - № 10. - С. 1-8 : табл. - Бібліогр. : 10 назв.
Рубрики: Ігрова діяльність
Анотація: У статті представлено аналітично уточнені істотні психологічні властивості і виведені на цій основі дефініфійні (відрізняльно-визначальні) ознаки ігрової діяльності, розвивальний вплив цього виду діяльності на стенічно-емоційні, автентично-регулятивні, естетичні особливості якості її суб'єкта, показано ігровий характер сприймання творів мистецтва.





    Фурман, Анатолій.
    Ціннісно-орієнтаційні чинники особистісного розвитку студентів-психологів [Текст] / Анатолій Фурман // Психологія і суспільство. - 2009. - № 3. - С. 148-158. - Бібліогр.: 3 назв.
Рубрики: Психологія вищої школи
   Психологія--Вікова

   Психологія--Педагогічна

Кл.слова (ненормовані):
студенти-психологи -- особистісний розвиток
Анотація: Исследование посвящено изучению влияния аксиопсихологических факторов на становление профессиональных качеств будущих психологов. В работе описаны взгляды отечественных и зарубежных авторов на формирование и развитие ценностей личности, осуществлен категориальный анализ составных частей ценностно-смысловой сферы, определены критерии диагностики и уровня сформированности аксиопсихологических и профессиональных наставлений студентов-психологов.



061
К 388


    Піроженко, Т. О.
    Вплив психологічної служби системи вищої освіти на особистісний розвиток і професійне становлення студентів-психологів [] / Т. О. Піроженко, М. В. Нестеренко, А. В. Замша // Вісник Київського міжнародного університету. Серія: Психологічні науки. - К. : КиМУ, 2007. - Вип. 11. - С. 136-142. - Бібліогр. : с. 141-142.
УДК
Рубрики: Психологія освіти--Психологічна служба--Професійна підготовка
   Соціальна педагогіка--Підготовка кадрів



Дод.точки доступу:
Нестеренко, М. В.; Замша, А. В.
Є примірники у відділах:
1 Інв.В 71073 - Б.ц. (вільний)




    Балл, Г. А.
    Інтегративно-особистісний підхід у психології: впорядкування головних понять [Текст] / Г. А. Балл // Психологія і суспільство. - 2009. - № 4. - С. 25-53. - Бібліогр.: 121 назв.
Рубрики: Психологія--Методологія психологіїї
Анотація: Показано однобічність найпоширеніших трактувань особистості у психології та базованих на них варіантів особистісного підходу. Обгрунтовано актуальність розбудови інтегративно-особистісного підходу, який би забезпечив інтеграцію у двох аспектах - методологічному (синтезуючи конструктивні складові концепцій, що відповідають різним варіантам розуміння особистості) та онтологічному, розглядаючи людського індивіда (особу) у єдності його (її) соматичних, психологічних і духовних властивостей. Розкрито роль у вказаній розбудові опертя на плідні психологічні традиції, а також на досвід опрацювання категорії особистості у суміжних із психологією сферах. Віддано перевагу розумінню категорії особистості як такої, що з"являється на перетині категорій "культура" і "людина". Культура трактується при цьому як сукупність тих засобів і якостей існування й діяльності окремих людей, спільнот і людства в цілому, які забезпечують реалізацію ними двох функцій - репродуктивно-нормативної та діалогічно-творчої. Особистість розглядається як втілення культури у людському індивіді або, точніше, як системна риса-якість останнього, котра дозволяє йому бути відносно автономним та індивідуально своєрідним суб"єктом культури.





    Гірняк, Галина.
    Психосемантичні інваріанти пректування навчальних книг [Текст] / Галина Гірняк // Психологія і суспільство. - 2010. - № 1. - С. 183-190. - Бібліогр.: 17 назв.
Рубрики: Психологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
вітакультурна парадигма -- підручникотворення -- знак -- символ -- слово -- текст -- мова -- значення -- поняття -- особистісний смисл -- життєвий сенс
Анотація: У статті на теоретико-методологічному рівні дослідження аналізуються психосемантичні інваріанти проектування навчальних книг (знак і символ як факти культури, слово і текст як основні одиниці письмової мови, предметне значення як культурний засіб організації розуміння, особистісний смисл і життєвий сенс як чинники формування свідомості).





    Мартенко, Олександр Леонідович.
    Особистісний підхід у кримінально-правовому регулюванні [Текст] / О. Л. Мартенко // Держава і право. - 2010. - Вип. 49. - С. 466-472. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики: Злочин--Кримінальна відповідальність--Кримінальне право
Кл.слова (ненормовані):
особистість злочинця, злочинна поведінка, вина, відповідальність.
Анотація: Визначені особливості реалізації особистісного підходу в кримінально-правовому регулюванні та кримінальному судочинстві.





    Побережна, Галина.
    Музикотерапія як інноваційна технологія особистісного розвитку [Текст] / Г. Побережна // Вища освіта України. - 2010. - № 3. - С. 87-97. - Библиогр.: с. 96 (18 назв.)
Рубрики: Музична космогонія
   Особистісний саморозвиток

   Езотерична філософія

   Інформаційно-ентрогійна теорія

Кл.слова (ненормовані):
Домінанта -- Субдомінанта -- Символи -- Метафізіка -- Буття
Анотація: Обгрунтовується нова парадигма музичної теорії як універсальної виховної системи, що спроможна оптимізувати процес особистісного розвитку людини в складних умовах сучасного суспільного буття. Аргументація базується на пошуку відповідності між сакрально-езотеричними і акустико-фізичними даними щодо до музики, а також на екстраполяції універсальних музично-космологічних закономірностей на психологічну сферу.





    Дубовик, С.
    Мовчати-уміння, слухати-мистецтво! [Текст] / Світлана Дубовик // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 1. - С. 6-9. - Бібліогр.: 5назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика
Кл.слова (ненормовані):
культура слухання -- культура спілкування -- особистісний і мовленнєвий розвиток учнів
Анотація: Стаття присвячена одній з актуальних проблем теорії і практики навчання української мови в школі - формуванню культури спілкування у школярів. Мета статті - звернути увагу на значущість проблеми формування культури слухання як однієї із важливих складових культури спілкування у методиці навчання української мови, оскільки найважливішою освітньою метою і завданням школи є всебічний особистісний і мовленнєвий розвиток учнів.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Лисенко, О. М.
    Проект "Модель формування соціального розвитку учнів" / О. М. Лисенко // Виховна робота в школі. - 2011. - № 7. - С. 2-11
Рубрики: Педтехнології--Технології психолого-педагогічного проектування соціального розвитку учнів
Кл.слова (ненормовані):
соціальний розвиток -- соціальні компетнції -- особистісний розвиток -- життєва активність учнів
Анотація: В статті представлено методику використання технології психолого-педагогічного проектування соціального розвитку учнів у ситемі проектування виховної роботи класу класним керівником.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Є примірники у відділах:
(23.08.2011р. - Б.ц.) (вільний)




    Акопян, Валерій Григорович.
    Основні чинники формування екологічної свідомості особистості [Текст] / В. Г. Акопян // Вища освіта України. - 2011. - № 2. - С. 41-47. - Библиогр.: с. 47 (20 назв.)
Рубрики: Природне та соціальне середовище--Об`єктивні зміни
   Комплекс педагогічних умов--Особистісний розвиток вихованцев--Старшокласники

   Концепція екологічної освіти

   Сучасні геополітичні процеси

Кл.слова (ненормовані):
Урбанізація -- Екофілософські ідеї -- Маніпулювання свідомістю
Анотація: Соціальне середовище, сім`я, школа, культура, засоби інформації, еклологічне виховання та самовиховання розглядаються як основні чинники формування екологічної свідомості особистості.