Ч-492 Беженар, І. Портфоліо як засіб активізації дії психологічних механізмів породження письмового тексту в процесі навчання іншомовного писемного мовлення студентів університету [Текст] : сборник научных трудов / І. Беженар> // Наук. вісник Чернівец. ун-ту. - Чернівці, 2003. - Вип.182: Педагогіка та психологія: Зб. наук. пр. - С. 20-29.
Дод.точки доступу: чернівецький автор, але не про Чернівці (Буковину) Є примірники у відділах: 1 Інв.А 406828 - 8.45 р. (вільний) |
Фасоля, А. Портфоліо? "Папка успіху"? Навіщо вони нам? [Текст] / А. Фасоля> // Дивослово. - 2008. - № 5 . - С. 20-24 Рубрики: Портфоліо--Поняття--Структура Анотація: Окреслено коло проблем, пов'язаних з упровадженням портфоліо, як засобу оцінювання навчальних досягнень і розвитку учня та запропоновано можливий алгоритм їх розв'язання. Є примірники у відділах: (07.06.2008р. - Б.ц.) (вільний) |
Фасоля, Анатолій. "Лідер" і лідери... [Текст] : стати успішним у життя допомагають "Папки успіху" / А. Фасоля> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2009. - № 3. - С. 46-54. Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): "Папки успіху" -- портфоліо -- інноваційні технології Анотація: В статті розповідається про досвід роботи Сарненського економіко-правового ліцею "Лідер" у формуванні лідерів. Починається цей шлях із прагнення вчителя допомогти учневі... зрозуміти себе. Використовуються папки успіху як засіб вироблення рефлексивно-оцінювальних умінь, формування позитивної Я-концепції, становлення особистості, в налагоджуванні контактів з батьками. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Фасоля, Анатолій. Папки успіху діють... [Текст] / А. Фасоля> // Українська мова і література в школі. - 2009. - № 1. - С. 27-31. Рубрики: Література українська--Методика Кл.слова (ненормовані): портфоліо -- досвід роботи -- звіт про себе -- самооцінка Анотація: Стаття-роздум над учнівськими роботами й учительськими анкетами, статтями в періодиці, присвячені проблемі портфоліо. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Мартинчук, Наталія. Портфоліо на уроці зарубіжної літератури. До вивчення теми "Образ Айвенго" в однойменному романі В. Скотта / Наталія Мартинчук> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2009. - № 6. - С. 19-21. - Зміст: Айвенго Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання Письменники англійські, 19 ст. Педагогічні інновації--Портфоліо Анотація: Автор статті пропонує увазі читачів розробку уроків зарубіжної літератури за творчість В. Скотта, вміння складати портфоліо. Дод.точки доступу: Скотт Вальтер-письменник англійський, 19 ст. \про нього\ |
Таранік-Ткачук, Катерина. Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2009-2010 навчальному році (Лист МОН від 22.05.2009 р. № 1/9-353) [Текст] / К. Таранік-Ткачук, Т. Яценко, З. Шевченко> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2009. - № 6. - С. 23-36. Рубрики: Література українська--Законодавчі і керівні матер Кл.слова (ненормовані): допрофільний етап у 8-9 кл. -- технологія портфоліо -- незалежне оцінювання -- правила перевірки контрольних письмових творів -- орфографічний режим Анотація: В статті дається характеристика підручників, за якими буде проводитись навчання з української літератури у 2009-2010 навчальному році. Дод.точки доступу: Яценко, Таміла; Шевченко, Зоя Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Пінчук, Олександр. Як скласти портфоліо учня [Текст] / Олександр Пінчук> // Біологія і хімія в школі. - 2009. - № 4. - С. 22 Рубрики: Оцінювання навчальних досягнень учнів Портфоліо--Поняття--Структура Анотація: В статті подано метод портфоліо, який дозволяє оцінювати індивідуальні досягнення учнів у школі. Подано зразок комплексного портфоліо. |
Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2009-2010 навчальному році (лист МОН від 22.05.2009р.№1/9-353) [Текст] / К.В. Таранік-Ткачук, Т.О. Яценко, З.О. Шевченко> // Українська мова і література в школі. - 2009. - № 4. - С. 10-17. Рубрики: Література українська--методика--Законодавчі і директивні матеріали Кл.слова (ненормовані): навчальні посібники -- поточне оцінювання -- портфоліо -- перевірка письмових робіт -- орфографічний режим -- позакласне читання Анотація: Методичні рекомендації з української літератури Дод.точки доступу: Таранік-Ткачук, К.В.; Яценко, Т.О.; Шевченко, З.О. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Герман, О. Розвиток соціальної компетентності педагога в контексті проектної технології [Текст] / О. Герман> // Географія та основи економіки в школі. - 2009. - № 10. - С. 32-35. Рубрики: Географія--Методика--Методична робота--Досвід Кл.слова (ненормовані): Вчитель географії -- Портфоліо вчителя -- Метод проектів Анотація: Про результативну форму роботи в удосконалюванні професіоналізму вчителів вчителів - індивідуальні педагогічні дослідницькі проекти. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Полонська, Т. К. Портфоліо як складова системи моніторингу освітніх досягнень учнів основної школи [Текст] / Т. К. Полонська> // Педагогіка і психологія. - 2009. - № 3. - С. 99-110. - Библиогр.: с. 110 (10 назв) Рубрики: Освіта України--Управління--якість освіти Анотація: Розглядається потрфоліо навчальних досягнень учнів основної школи, як важлива складова моніторингу якості освіти. На основі аналізу вітчизняних і зарубіжних теорій і практик визначено типи портфоліо і його складові, запропоновано різні моделі портфоліо для використання в українській школі. |
Левітова (Головіна), О. Портфоліо освітнього проекту [Текст] / О. Левітова (Головіна)> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2010. - № 1. - С. 66-67. Рубрики: Особистість педагога--Професія вчителя Кл.слова (ненормовані): портфоліо -- електронне портфоліо Анотація: Автор розкриває зміст та складові поняття "портфоліо". |
Пуліна, А. А. Портфоліо вчителя [Текст] / А. А. Пуліна> // Педагогічна академія Пані Софії. - 2010. - бер. - С. 5. Рубрики: Вчителі--Портрет Анотація: В статті надруковано портфоліо вчителя, яке складається з 5 розділів: 1. Загальні відомості про вчителя; 2. Результати педагогічної діяльності; 3. Науково-методична діяльність; 4. Позаурочна діяльність з предмета; 5. Навчально-матеріальна база. |
Матоніна, Р. Портфоліо як засіб оцінювання особистих досягнень учнів [Текст] / Р. Матоніна> // Початкова школа. - 2010. - № 6. - С. 56-57. Рубрики: Педагогіка--Школознавство--Учні Педагогіка--Початкове навчання--Перевірка й оцінка знань Кл.слова (ненормовані): традиційне портфоліо -- досягнення учнів -- структура портфоліо Анотація: Розглядається технологія "Портфоліо" як технологія формування ключових компетентностей учня. Нова ефективна форма контролю оцінки його досягнення. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Якименко, Л. Базова програма в освітньому просторі українського дошкілля [Текст] / Л. Якименко> // Дошкільне виховання. - 2010. - № 7. - С. 2-5. Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Організація Педагогіка--Дошкільна--Плани і програми Кл.слова (ненормовані): Базова програма "Я у Світі" -- Календарний план -- Портфоліо дошкільника Анотація: Базова програма розвитку дитини в освітньому просторі українського дошкілля очима практиків. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Щепанська, О. Впровадження портфоліо - нової форми контролю оцінювання досягнень учнів [Текст] / О. Щепанська> // Початкова школа. - 2010. - № 11. - С. 55-56. - журнал. Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Перевірка й оцінка знань Кл.слова (ненормовані): портфоліо -- початкове навчання -- навчально-пізнавальна діяльність -- папка досягнень учнів -- колекція учнівських робіт Анотація: Описано нову форму контролю оцінювання досягнень учнів - портфоліо (колекція учнівських робіт). Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Олійник, Н. Портфоліо як система роботи вчителя й учня / Н. Олійник> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 3. - С. 18-21 Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Оцінка і аналіз знань, умінь і навичок учнів Педтехнології--Технологія портфоліо Кл.слова (ненормовані): успіх -- досягнення -- типи портфоліо Анотація: В статті представлено досвід однієї із шкіл з використання технології портфоліо в роботі вчителя та навчальній діяльності учня. |
Романенко, Юлія. Портфоліо учня: методичний аспект [Текст] / Юлія Романенко> // Біологія і хімія в школі. - 2011. - № 3. - С. 12-14 Рубрики: Методика викладання--Хімія--Портфоліо--8 клас Анотація: Портфоліо - як система роботи вчителя й учнів. Авторка розповідає про проблеми впровадження портфоліо в умовах школи. Стверджується, що портфоліо формує прагнення досягнення успіху як вчителів так і учнів, а також дозволяє простежити індивідуальний прогрес. |
Гламбер, Н. Портфоліо учня / Н. Гламбер> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 7/8. - С. 21-26 Рубрики: Педагогіка--Розвиток і формування особистості Кл.слова (ненормовані): досягнення учня -- оцінка -- рівень навчальних досягнень Анотація: В статті автор висвітлює особливості створення портфоліо учня як один із можливих варіантів перевірки та оцінки навчальних досягнень учня з кожного предмета. Портфоліо учня - результат творчої педагогічної діяльності вчителя, яка спрямована на тісний зв'язок між учителем, батьками та учнем. Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 Є примірники у відділах: (02.09.2011р. - Б.ц.) (вільний) |
Хайчіна, Ю. Портфоліо як демонстрація власної діяльності / Ю. Хайчіна> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 7/8. - С. 72-75 Рубрики: Педагогіка--Педагогічна майстерність Кл.слова (ненормовані): портфоліо -- вимоги до складання портфоліо -- складові портфоліо -- портфоліо документів -- портфоліо робіт -- портфоліо рейтингу Анотація: Методичні рекомендації для педпрацівників, які атестуються. Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 Є примірники у відділах: (02.09.2011р. - Б.ц.) (вільний) |
Загрева, Л. Портфоліо учня початкових класів / Л. Загрева> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 10. - С. 8-9 Рубрики: Початкова освіта--Навчальний процес Кл.слова (ненормовані): навчальні досягнення Анотація: Методичні рекомендації для вчителів і батьків щодо ведення портфоліо навчальних досягнень учнів. Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 Є примірники у відділах: (20.10.2011р. - Б.ц.) (вільний) |