061
Ч-492


    Беженар, І.
    Портфоліо як засіб активізації дії психологічних механізмів породження письмового тексту в процесі навчання іншомовного писемного мовлення студентів університету [Текст] : сборник научных трудов / І. Беженар // Наук. вісник Чернівец. ун-ту. - Чернівці, 2003. - Вип.182: Педагогіка та психологія: Зб. наук. пр. - С. 20-29.
УДК
Рубрики: Писемне мовлення--Методика навчання у вузі


Дод.точки доступу:
чернівецький автор, але не про Чернівці (Буковину)
Є примірники у відділах:
1 Інв.А 406828 - 8.45 р. (вільний)




    Фасоля, А.
    Портфоліо? "Папка успіху"? Навіщо вони нам? [Текст] / А. Фасоля // Дивослово. - 2008. - № 5 . - С. 20-24
Рубрики: Портфоліо--Поняття--Структура
Анотація: Окреслено коло проблем, пов'язаних з упровадженням портфоліо, як засобу оцінювання навчальних досягнень і розвитку учня та запропоновано можливий алгоритм їх розв'язання.

Є примірники у відділах:
(07.06.2008р. - Б.ц.) (вільний)




    Фасоля, Анатолій.
    "Лідер" і лідери... [Текст] : стати успішним у життя допомагають "Папки успіху" / А. Фасоля // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2009. - № 3. - С. 46-54.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
"Папки успіху" -- портфоліо -- інноваційні технології
Анотація: В статті розповідається про досвід роботи Сарненського економіко-правового ліцею "Лідер" у формуванні лідерів. Починається цей шлях із прагнення вчителя допомогти учневі... зрозуміти себе. Використовуються папки успіху як засіб вироблення рефлексивно-оцінювальних умінь, формування позитивної Я-концепції, становлення особистості, в налагоджуванні контактів з батьками.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Фасоля, Анатолій.
    Папки успіху діють... [Текст] / А. Фасоля // Українська мова і література в школі. - 2009. - № 1. - С. 27-31.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література українська--Методика
Кл.слова (ненормовані):
портфоліо -- досвід роботи -- звіт про себе -- самооцінка
Анотація: Стаття-роздум над учнівськими роботами й учительськими анкетами, статтями в періодиці, присвячені проблемі портфоліо.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Мартинчук, Наталія.
    Портфоліо на уроці зарубіжної літератури. До вивчення теми "Образ Айвенго" в однойменному романі В. Скотта / Наталія Мартинчук // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2009. - № 6. - С. 19-21. - Зміст: Айвенго
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання
   Письменники англійські, 19 ст.

   Педагогічні інновації--Портфоліо

Анотація: Автор статті пропонує увазі читачів розробку уроків зарубіжної літератури за творчість В. Скотта, вміння складати портфоліо.


Дод.точки доступу:
Скотт Вальтер-письменник англійський, 19 ст. \про нього\




    Таранік-Ткачук, Катерина.
    Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2009-2010 навчальному році (Лист МОН від 22.05.2009 р. № 1/9-353) [Текст] / К. Таранік-Ткачук, Т. Яценко, З. Шевченко // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2009. - № 6. - С. 23-36.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література українська--Законодавчі і керівні матер
Кл.слова (ненормовані):
допрофільний етап у 8-9 кл. -- технологія портфоліо -- незалежне оцінювання -- правила перевірки контрольних письмових творів -- орфографічний режим
Анотація: В статті дається характеристика підручників, за якими буде проводитись навчання з української літератури у 2009-2010 навчальному році.


Дод.точки доступу:
Яценко, Таміла; Шевченко, Зоя
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Пінчук, Олександр.
    Як скласти портфоліо учня [Текст] / Олександр Пінчук // Біологія і хімія в школі. - 2009. - № 4. - С. 22
Рубрики: Оцінювання навчальних досягнень учнів
   Портфоліо--Поняття--Структура

Анотація: В статті подано метод портфоліо, який дозволяє оцінювати індивідуальні досягнення учнів у школі. Подано зразок комплексного портфоліо.





   
    Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2009-2010 навчальному році (лист МОН від 22.05.2009р.№1/9-353) [Текст] / К.В. Таранік-Ткачук, Т.О. Яценко, З.О. Шевченко // Українська мова і література в школі. - 2009. - № 4. - С. 10-17.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література українська--методика--Законодавчі і директивні матеріали
Кл.слова (ненормовані):
навчальні посібники -- поточне оцінювання -- портфоліо -- перевірка письмових робіт -- орфографічний режим -- позакласне читання
Анотація: Методичні рекомендації з української літератури


Дод.точки доступу:
Таранік-Ткачук, К.В.; Яценко, Т.О.; Шевченко, З.О.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Герман, О.
    Розвиток соціальної компетентності педагога в контексті проектної технології [Текст] / О. Герман // Географія та основи економіки в школі. - 2009. - № 10. - С. 32-35.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Географія--Методика--Методична робота--Досвід
Кл.слова (ненормовані):
Вчитель географії -- Портфоліо вчителя -- Метод проектів
Анотація: Про результативну форму роботи в удосконалюванні професіоналізму вчителів вчителів - індивідуальні педагогічні дослідницькі проекти.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Полонська, Т. К.
    Портфоліо як складова системи моніторингу освітніх досягнень учнів основної школи [Текст] / Т. К. Полонська // Педагогіка і психологія. - 2009. - № 3. - С. 99-110. - Библиогр.: с. 110 (10 назв)
Рубрики: Освіта України--Управління--якість освіти
Анотація: Розглядається потрфоліо навчальних досягнень учнів основної школи, як важлива складова моніторингу якості освіти. На основі аналізу вітчизняних і зарубіжних теорій і практик визначено типи портфоліо і його складові, запропоновано різні моделі портфоліо для використання в українській школі.





    Левітова (Головіна), О.
    Портфоліо освітнього проекту [Текст] / О. Левітова (Головіна) // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2010. - № 1. - С. 66-67.
Рубрики: Особистість педагога--Професія вчителя
Кл.слова (ненормовані):
портфоліо -- електронне портфоліо
Анотація: Автор розкриває зміст та складові поняття "портфоліо".





    Пуліна, А. А.
    Портфоліо вчителя [Текст] / А. А. Пуліна // Педагогічна академія Пані Софії. - 2010. - бер. - С. 5.
Рубрики: Вчителі--Портрет
Анотація: В статті надруковано портфоліо вчителя, яке складається з 5 розділів: 1. Загальні відомості про вчителя; 2. Результати педагогічної діяльності; 3. Науково-методична діяльність; 4. Позаурочна діяльність з предмета; 5. Навчально-матеріальна база.





    Матоніна, Р.
    Портфоліо як засіб оцінювання особистих досягнень учнів [Текст] / Р. Матоніна // Початкова школа. - 2010. - № 6. - С. 56-57.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Школознавство--Учні
   Педагогіка--Початкове навчання--Перевірка й оцінка знань

Кл.слова (ненормовані):
традиційне портфоліо -- досягнення учнів -- структура портфоліо
Анотація: Розглядається технологія "Портфоліо" як технологія формування ключових компетентностей учня. Нова ефективна форма контролю оцінки його досягнення.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Якименко, Л.
    Базова програма в освітньому просторі українського дошкілля [Текст] / Л. Якименко // Дошкільне виховання. - 2010. - № 7. - С. 2-5.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Організація
   Педагогіка--Дошкільна--Плани і програми

Кл.слова (ненормовані):
Базова програма "Я у Світі" -- Календарний план -- Портфоліо дошкільника
Анотація: Базова програма розвитку дитини в освітньому просторі українського дошкілля очима практиків.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Щепанська, О.
    Впровадження портфоліо - нової форми контролю оцінювання досягнень учнів [Текст] / О. Щепанська // Початкова школа. - 2010. - № 11. - С. 55-56. - журнал.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Перевірка й оцінка знань
Кл.слова (ненормовані):
портфоліо -- початкове навчання -- навчально-пізнавальна діяльність -- папка досягнень учнів -- колекція учнівських робіт
Анотація: Описано нову форму контролю оцінювання досягнень учнів - портфоліо (колекція учнівських робіт).

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Олійник, Н.
    Портфоліо як система роботи вчителя й учня / Н. Олійник // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 3. - С. 18-21
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Оцінка і аналіз знань, умінь і навичок учнів
   Педтехнології--Технологія портфоліо

Кл.слова (ненормовані):
успіх -- досягнення -- типи портфоліо
Анотація: В статті представлено досвід однієї із шкіл з використання технології портфоліо в роботі вчителя та навчальній діяльності учня.





    Романенко, Юлія.
    Портфоліо учня: методичний аспект [Текст] / Юлія Романенко // Біологія і хімія в школі. - 2011. - № 3. - С. 12-14
Рубрики: Методика викладання--Хімія--Портфоліо--8 клас
Анотація: Портфоліо - як система роботи вчителя й учнів. Авторка розповідає про проблеми впровадження портфоліо в умовах школи. Стверджується, що портфоліо формує прагнення досягнення успіху як вчителів так і учнів, а також дозволяє простежити індивідуальний прогрес.





    Гламбер, Н.
    Портфоліо учня / Н. Гламбер // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 7/8. - С. 21-26
Рубрики: Педагогіка--Розвиток і формування особистості
Кл.слова (ненормовані):
досягнення учня -- оцінка -- рівень навчальних досягнень
Анотація: В статті автор висвітлює особливості створення портфоліо учня як один із можливих варіантів перевірки та оцінки навчальних досягнень учня з кожного предмета. Портфоліо учня - результат творчої педагогічної діяльності вчителя, яка спрямована на тісний зв'язок між учителем, батьками та учнем.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Є примірники у відділах:
(02.09.2011р. - Б.ц.) (вільний)




    Хайчіна, Ю.
    Портфоліо як демонстрація власної діяльності / Ю. Хайчіна // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 7/8. - С. 72-75
Рубрики: Педагогіка--Педагогічна майстерність
Кл.слова (ненормовані):
портфоліо -- вимоги до складання портфоліо -- складові портфоліо -- портфоліо документів -- портфоліо робіт -- портфоліо рейтингу
Анотація: Методичні рекомендації для педпрацівників, які атестуються.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Є примірники у відділах:
(02.09.2011р. - Б.ц.) (вільний)




    Загрева, Л.
    Портфоліо учня початкових класів / Л. Загрева // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 10. - С. 8-9
Рубрики: Початкова освіта--Навчальний процес
Кл.слова (ненормовані):
навчальні досягнення
Анотація: Методичні рекомендації для вчителів і батьків щодо ведення портфоліо навчальних досягнень учнів.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Є примірники у відділах:
(20.10.2011р. - Б.ц.) (вільний)