Вздульська, Валентина.
    Українська підліткова література 2000-2015 років: стислий огляд художньої прози [Текст] / Валентина Вздульська // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. - № 1. - С. 48-52 : іл. - Бібліогр. 14 назв
Рубрики: Літературознавство українське--Художня проза--Підліткова література--Огляд, 2000-2015 рр.
Кл.слова (ненормовані):
підліткова література -- проблемний роман -- повість -- реалістична проза -- історична проза -- булінг -- психологізм -- емпатія -- історична травма -- графічний роман
Анотація: Зроблено огляд художньої прози 2000-2015 рр. для молодших підлітків. Книжки згруповано за жанрами (реалістична, історична проза, пригоди, детективи, фантастика, літературна казка), простежено певні тенденції означеного періоду, вказано на доцільність застосування окресленої методології для аналізу конкретних творів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Вздульська, Валентина.
    Українська підліткова література 2000-2015 років: стислий огляд художньої прози [Текст] / Валентина Вздульська // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. - № 1. - С. 48-52 : іл. ; Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. - № 2. - С. 44-49. - Бібліогр. 14 назв
Рубрики: Літературознавство українське--Художня проза--Підліткова література--Огляд, 2000-2015 рр.
Кл.слова (ненормовані):
підліткова література -- проблемний роман -- повість -- реалістична проза -- історична проза -- булінг -- психологізм -- емпатія -- історична травма -- графічний роман
Анотація: Зроблено огляд художньої прози 2000-2015 рр. для молодших підлітків. Книжки згруповано за жанрами (реалістична, історична проза, пригоди, детективи, фантастика, літературна казка), простежено певні тенденції означеного періоду, вказано на доцільність застосування окресленої методології для аналізу конкретних творів.

Д441653/2016/1 : Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Д441653/2016/2 : Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Гриневич, Олександра.
    Комунікативна модель "дитина – дорослий" у сучасній українській підлітковій літературі [Текст] / Олександра Гриневич // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2017. - № 2. - С. 51-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Теми і образи в літературі--Становлення особистості--Комунікативна модель
Кл.слова (ненормовані):
підліткова література -- комунікативна ускладненість
Анотація: Здійснено спробу аналізу комунікативної моделі "дитина – дорослий" у художньому дискурсі сучасної української підліткової літератури, розглянуто одну з основних рис постмодерністської літератури – комунікативну ускладненість і те, як вона накладається на простір інформаційного суспільства.

Є примірники у відділах:
(вільний)




    Гузь , О.
    Урок 6. Ідея поваги й любові до людини у творах Б. Космовської про Бубу [Текст] / О. Гузь // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2017. - № 4. - С. 25-31.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Польська література--Космовська Б.
Кл.слова (ненормовані):
повага і любов -- герої роману -- підліткова література -- ідея родинного тепла
Анотація: Мета уроку: завершити аналітико-інтерпретаційне дослідження творів Барбари Космовської про Бубу; зробивши головний акцент на дослідженні провідних проблем та ідей цих книжок; розкрити гуманістичний сенс творів Космовської, їх актуальність для людей у сучасному світі; сприяти знаходженню шляхів порозуміння між батьками й дітьми, формуванню міжособистісних взаємин підлітків.


Дод.точки доступу:
Космовська, Барбара
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Кашуба, Євгенія.
    "Хіба може бути погано, коли тебе розуміють?." Особистісно зорієнтований урок за повістю Івана Андрусяка "Вісім днів із життя Бурундука" [Текст] / Євгенія Кашуба // Українська мова і література в школах України. - 2020. - № 4. - С. 49-51.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості І. Андрусяка -- урок застосування знань -- підліткова література

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Дорош, Юлія.
    Сучасна підліткова література як засіб формування аксіологічної ідентичності [Текст] / Юлія Дорош // Українська мова і література в школах України. - 2020. - № 11. - С. 23-27. - Бібліогр.: 9 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Літературознавство--Підліткова література
Кл.слова (ненормовані):
підліток -- підліткова література -- цінності -- ідентичність -- самоідентифікація -- криза
Анотація: Розглянуто особливості підліткової літератури, проведено кореляцію понять "підліткова література" та "література для дітей та юнацтва", визначено аксіологічні домінанти, проаналізовано художнє моделювання системи цінностей (зокрема, проблем самоідентифікації підлітків, родинних цінностей та подолання кризових станів) на прикладах творів української та зарубіжної літератури, узагальнено тенденції розвитку підліткової прози в новітніх соціокультурних координатах.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД