Жовтянська, В.
    Психологічний механізм функціонування метафори [Текст] / В. Жовтянська // Психологія і суспільство. - 2009. - № 3. - С. 81-90. - Бібліогр.: 18 назв.
Рубрики: Психологія--Теорія
Кл.слова (ненормовані):
значення слова -- смисл -- метафора -- розуміння -- репрезентація -- суб'єктивний досвід
Анотація: Стаття присвячена дослідженню механізмів розуміння і створення метафори. Вихідним положенням теоретичного аналізу є погляд на значення слова як на суб"єктивний процес репрезентації дійсності. З методологічного погляду, це вказує на те, що за значенням перебуває суб"єктивний спосіб виділення предметної сфери, пов"язаної з даним словом - йогг смисл.





    Фасоля, А.
    Вивчення постмодерної поезії: Юрій Андрухович [Текст] / А. Фасоля, Т. Фасоля // Українська мова і література в школі. - 2010. - № 5. - С. 10-18.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література українська--Новітня--Персоналії--Андрухович Ю.
Кл.слова (ненормовані):
постмодерна поезія -- особистісно зорієнтоване навчання -- профільне навчання -- суб'єктивний досвід -- діалог з текстом -- аналіз поетичного твору
Анотація: У статті розглянуто особливості вивчення постмодерної поезії, подано зразки завдань і запитань, приклади аналізу віршів Юрія Андруховича.


Дод.точки доступу:
Фасоля, Т.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Бацюсь, Р.
    Уміння скористатися дарунком долі - це щастя (особистісно зорієнтований урок української літератури у 5-му класі) [Текст] / Раїса Бацюсь // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 3. - С. 39-41.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
особистісно-зорієнтоване навчання -- суб'єктивний досвід -- алгоритм -- мета -- цілі уроку -- рефлексія -- рольова гра
Анотація: Автор методичної розробки пропонує читачам алгоритм підготовки особистісно зорієнтованого уроку української літератури, систему методів, прийомів, видів робіт, які сприяють реалізації визначених цілей. Наведені учнівські відповіді засвідчуюють результативність представленої методики.


Дод.точки доступу:
Липа, Іван \\
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Тиндикевич, І.
    Зіткнення неповторності й буденності в поезії Ліни Костенко "Кольорові миші" : урок української літератури в 6 класі [Текст] / І. Тиндикевич // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 6. - С. 40-43.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
особистісно-зорієнтоване навчання -- суб'єктивний досвід -- рефлексія -- авторський задум -- цілі -- мета -- ім'я уроку -- асоціювання -- передбачення -- деталізація
Анотація: Представлено план уроку української літератури, побудованого на засадах особистісно зорієнтованого навчання. Запропоновано систему методів, прийомів, видів робіт,які забезпечують реалізацію зазначених цілей, осягнення учнями авторського задуму,теми й ідеї твору, ролі художніх засобів.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Биконь, Т.
    Вивчення розділу "Морфологія" на уроках української мови в системі компетентнісної мовної освіти [Текст] / Тетяна Биконь // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 6. - С. 45-49. - Бібліогр.: 6 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Урок
Кл.слова (ненормовані):
суб'єктивний досвід -- стилістичне дослідження -- випереджувальні завдання -- оцінювання -- самооцінювання -- рефлексивна діяльність -- самонавчання -- саморозвиток -- активна життєва позиція -- морфологія
Анотація: У статті пропонуються інтегровані уроки засвоєння нових знань у 6 класі. У методичних розробках конкретизуються методичні підходи використання розвивальних можливостей узагальнених способів пізнавальної й мовленнєвої діяльності шестикласників як ефективного засобу формування їхньої морфологічної компетентності, активної життєвої позиції.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)