Казакова, О. Що приховується за терміном "супровід розвитку дітей"? [Текст] / О. Казакова> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 3. - С. 42-44 Рубрики: Психологія--Психологічна служба в школі Педагогіка--Розвиток і формування особистості Кл.слова (ненормовані): система психолого-педагогічного й медико-соціального супроводу -- системно-орієнтований супрвід -- індивідуально-орієнтований супровід Анотація: В статті висвітлюється питання вчасного надання допомоги дитині в процесі навчання через систему психолого-педагогічного й медико-соціального супроводу, розкривається зміст поняття "супровід", основні його типи та їх характеристики. Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Вовчук, І. Голосую за новий курс [Текст] / І. Вовчук> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 11. - С. 18-19 : фото Рубрики: Педагогіка--Розвиток і формування особистості Кл.слова (ненормовані): творчі здібності Анотація: Автор висловлює думки з приводу курсу "Розвиток творчих здібностей" та підкреслює необхідність створення зошита-посібника "Еврика" до цього курсу. |
Вовчук, І. Голосую за новий курс [Текст] / І. Вовчук> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 11. - С. 18-19 : фото Рубрики: Педагогіка--Розвиток і формування особистості Кл.слова (ненормовані): творчі здібності Анотація: Автор висловлює думки з приводу курсу "Розвиток творчих здібностей" та підкреслює необхідність створення зошита-посібника "Еврика" до цього курсу. |
Шейніна, О. Наші несамовиті діти [Текст] / О. Шейніна> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 12. - С. 50-52 : фото Рубрики: Педагогіка--Розвиток і формування особистості Кл.слова (ненормовані): гіперактивні діти Анотація: Автор піднімає проблему стосунків дорослих з гіпеактивними дітьми: як, не загубивши дитячі душі, допомогти їм реалізувати себе. |
Пинка, Н. Між інновацією та традицією [Текст] / Н. Пинка> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 6. - С. 43-45. Рубрики: Педагогіка--Розвиток і формування особистості Педтехнології--Проектна технологія Кл.слова (ненормовані): творча діяльність -- метод проектів Анотація: Автор ділиться досвідом роботи щодо розвитку творчого потенціалу учнів під час навчання. |
Аверін, М. Самоорганізації особистості у сучасній школі [Текст] / М. Аверін> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 11. - С. 22-27. Рубрики: Педагогіка--Розвиток і формування особистості Кл.слова (ненормовані): самопізнання -- наукова самоорганізація особистості -- самодостатня особистість Анотація: Автор піднімає питання про вирішення проблеми самопізнання як основоположного процесу всієї освітньої галузі. |
Єфімова, С. Формування особистості [Текст] / С. Єфімова> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2010. - № 1. - С. 86-88. Рубрики: Педагогіка--Розвиток і формування особистості Психологія--Особистість Анотація: Автор розкриває процес формування особистості за теорією Еріка Ерікксона. |
Шевченко, О. Творчі здібності учнів на уроках і в позаурочний час [Текст] / О. Шевченко> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2010. - № 3. - С. 33-35. Рубрики: Педагогіка--Розвиток і формування особистості Зарубіжна література--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): творчий розвиток особистості -- творчість -- засоби художньої літератури -- методи стимулювання творчої активності -- творчо-розвивальні тезнології -- метод проектів Анотація: Досліджується проблема творчого розвитку особистості на уроках літератури та в позаурочний час. |
Мартинюк, Н. Творчі здібності через сучасні технології освіти [Текст] / Н. Мартинюк> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2010. - № 3. - С. 43-44. Рубрики: Педагогіка--Розвиток і формування особистості Педагогіка--Обдаровані діти Педтехнології Кл.слова (ненормовані): творчість -- творчі здібності -- основні показники творчості -- ризик -- дивергентне мислення -- допитливість Анотація: Автор розглядає основні показники, які характеризують дитину, здібну до творчості, аналізує особливості традиційної та інноваційної педагогіки та наводить приклади використання інноваційних технологій у розвитку творчих здібностей дитини. |
Аверін, М. Педагогічне управління самоорганізацією особистості учня [Текст] / М. Аверін> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2010. - № 4. - С. 20-25. Рубрики: Педагогіка--Розвиток і формування особистості Виховання--Самовиховання Кл.слова (ненормовані): самоорганізація особистості -- принцип детермінізму -- принцип єдності свідомості й діяльності -- принип розвитку психіки та свідомості у діяльності -- здивування -- захоплення -- засвоєння -- переконання -- умови самоорганізації -- самоаналіз -- методи та прийоми роботинад собою -- самовдосконалення Анотація: Автор обгрунтовує суть поняття "самоорганізація особистості", "самоаналіз", пропонує методику вивчення основ самоорганізації особистості школяра, починаючи з молодшого шкільного віку, розкриває методи та прийоми роботи над собою. |
Каменєва, Л. План самовдосконалення вчителя [Текст] / Л. Каменєва> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2010. - № 4. - С. 48-49. Рубрики: Педагогіка--Педагогічна майстерність Педагогіка--Розвиток і формування особистості Кл.слова (ненормовані): творчі здібності -- індивідуальні особливості учня -- самоосвіта Анотація: Наведено план самовдосконалення вчителя з проблеми "Розвиток творчих здібностей учнів". |
Гавриш, М. Творчість на кожному уроці [Текст] / М. Гавриш> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2010. - № 4. - С. 54-58. Рубрики: Педагогіка--Розвиток і формування особистості Педагогіка--Дидактика--Процес навчання Кл.слова (ненормовані): творчі здібності -- проблемне навчання -- діалог -- самостійна робота -- складання творів -- метод проектів -- позакласні заходи Анотація: Автор розкриває питання розвитку творчих здібностей учнів в процесі навчання. |
Аверін, М. Індивідуальне навчання учнів самоорганізації особистості [Текст] / М. Аверін> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2010. - № 6. - С. 18-22. Рубрики: Педагогіка--Розвиток і формування особистості Виховання--Самовиховання Кл.слова (ненормовані): самоорганізація особистості -- самовдосконалення -- самовиявлення -- адекватність -- тотальний життєвий успіх -- самоаналіз Анотація: В статті представлено шестиступеневу схематичну програму самовдосконалення старшокласника за допомогою методу наукової самоорганізації особистості впродовж усього навчання в середній школі. |
Аверін, М. Педагогічна концепція самоорганізації [Текст] / М. Аверін> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2010. - № 10. - С. 20-24. Рубрики: Виховання--Самовиховання Педагогіка--Розвиток і формування особистості Кл.слова (ненормовані): самоорганізація особистості -- травматизм дітей -- загибель дітей -- злочинність неповнолітніх -- аномалія шкідливих звичок Анотація: Автор розглядає суспільно-педагогічні проблеми, які перешкоджають впровадженню концепції самоорганізації особистості в системі вітчизняної освіти. |
Метод самоорганізації особистості [Текст]> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2010. - № 11. - С. 18-22. Рубрики: Виховання--Самовиховання Педагогіка--Розвиток і формування особистості Кл.слова (ненормовані): Статут спілки активних діячів учнівського самоврядування -- самоорганізація особистості учнів -- особистий щоденник Анотація: В статті представлено досвід організації учнівського самоврядування на прикладі Спілки активних діячів (САД), діяльність якої передбачає оволодіння учнями основами самоорганізації особистості людини. |
Аверін, М. Самоорганізація особистості учня [Текст] / М. Аверін> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2010. - № 12. - С. 20-23. Рубрики: Виховання--Самовиховання Педагогіка--Розвиток і формування особистості Кл.слова (ненормовані): особистісна самоорганізація -- самовизначення -- саморозвиток Анотація: Представлено програму курсу "Наукова самоорганізація особистості" та програму курсу "Основи самоорганізації людини" (для учнів початкових класів). Курс розроблено з метою сприяння науково обгрунтованому самопізнанню, саморозвитку, самовизначенню, самовиявленню та самореалізації особистості учня старшого шкільного віку. |
Луньова, І. В. Їм уже 13! Будьмо разом з ними [Текст] : [батьківські збори] / І. В. Луньова> // Виховна робота в школі. - 2011. - № 1. - С. 13-16 Рубрики: Батьківські збори Педагогіка--Розвиток і формування особистості Кл.слова (ненормовані): підлітки -- доброзичливість -- вікові зміни -- апатія -- поведінка Анотація: Батьківські збори присвячені особливостям підліткового віку їхніх дітей. |
Миследіяльнісна педагогіка - теорія і практика> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 3. - С. 16-17 Рубрики: Педагогіка--Розвиток і формування особистості Кл.слова (ненормовані): розумові здібності -- розуміння -- осмислення -- миследіяльність Анотація: В статті розкрито предмет, задачі, принципи миследіяльнісної педагогіки як цілісної освітньої практики. |
Коршок, С. Соціально-психологічний супровід лідерських якостей / С. Коршок> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 5. - С. 31-32 Рубрики: Педагогіка--Розвиток і формування особистості Кл.слова (ненормовані): лідер -- лідерські якості Анотація: Представлено розробку проекту, мета якого - розробити й апробувати в загальноосвітній школі модель формування "Лідерів ХХІ століття" для вдосконалення й модернізації системи професійної орієнтації та психологічної підтримки учнівської молоді в питаннях професійного самовизначення відповідно до особистих можливостей і потреб регіону, підвищення рівня соціальної та професійної активності випускиників загальноосвітнього навчального закладу. Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 Є примірники у відділах: (25.05.2011р. - Б.ц.) (вільний) |
Гламбер, Н. Портфоліо учня / Н. Гламбер> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 7/8. - С. 21-26 Рубрики: Педагогіка--Розвиток і формування особистості Кл.слова (ненормовані): досягнення учня -- оцінка -- рівень навчальних досягнень Анотація: В статті автор висвітлює особливості створення портфоліо учня як один із можливих варіантів перевірки та оцінки навчальних досягнень учня з кожного предмета. Портфоліо учня - результат творчої педагогічної діяльності вчителя, яка спрямована на тісний зв'язок між учителем, батьками та учнем. Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 Є примірники у відділах: (02.09.2011р. - Б.ц.) (вільний) |