Казакова, О.
    Що приховується за терміном "супровід розвитку дітей"? [Текст] / О. Казакова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 3. - С. 42-44
Рубрики: Психологія--Психологічна служба в школі
   Педагогіка--Розвиток і формування особистості

Кл.слова (ненормовані):
система психолого-педагогічного й медико-соціального супроводу -- системно-орієнтований супрвід -- індивідуально-орієнтований супровід
Анотація: В статті висвітлюється питання вчасного надання допомоги дитині в процесі навчання через систему психолого-педагогічного й медико-соціального супроводу, розкривається зміст поняття "супровід", основні його типи та їх характеристики.

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Вовчук, І.
    Голосую за новий курс [Текст] / І. Вовчук // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 11. - С. 18-19 : фото
Рубрики: Педагогіка--Розвиток і формування особистості
Кл.слова (ненормовані):
творчі здібності
Анотація: Автор висловлює думки з приводу курсу "Розвиток творчих здібностей" та підкреслює необхідність створення зошита-посібника "Еврика" до цього курсу.





    Вовчук, І.
    Голосую за новий курс [Текст] / І. Вовчук // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 11. - С. 18-19 : фото
Рубрики: Педагогіка--Розвиток і формування особистості
Кл.слова (ненормовані):
творчі здібності
Анотація: Автор висловлює думки з приводу курсу "Розвиток творчих здібностей" та підкреслює необхідність створення зошита-посібника "Еврика" до цього курсу.





    Шейніна, О.
    Наші несамовиті діти [Текст] / О. Шейніна // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 12. - С. 50-52 : фото
Рубрики: Педагогіка--Розвиток і формування особистості
Кл.слова (ненормовані):
гіперактивні діти
Анотація: Автор піднімає проблему стосунків дорослих з гіпеактивними дітьми: як, не загубивши дитячі душі, допомогти їм реалізувати себе.





    Пинка, Н.
    Між інновацією та традицією [Текст] / Н. Пинка // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 6. - С. 43-45.
Рубрики: Педагогіка--Розвиток і формування особистості
   Педтехнології--Проектна технологія

Кл.слова (ненормовані):
творча діяльність -- метод проектів
Анотація: Автор ділиться досвідом роботи щодо розвитку творчого потенціалу учнів під час навчання.





    Аверін, М.
    Самоорганізації особистості у сучасній школі [Текст] / М. Аверін // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 11. - С. 22-27.
Рубрики: Педагогіка--Розвиток і формування особистості
Кл.слова (ненормовані):
самопізнання -- наукова самоорганізація особистості -- самодостатня особистість
Анотація: Автор піднімає питання про вирішення проблеми самопізнання як основоположного процесу всієї освітньої галузі.





    Єфімова, С.
    Формування особистості [Текст] / С. Єфімова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2010. - № 1. - С. 86-88.
Рубрики: Педагогіка--Розвиток і формування особистості
   Психологія--Особистість

Анотація: Автор розкриває процес формування особистості за теорією Еріка Ерікксона.





    Шевченко, О.
    Творчі здібності учнів на уроках і в позаурочний час [Текст] / О. Шевченко // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2010. - № 3. - С. 33-35.
Рубрики: Педагогіка--Розвиток і формування особистості
   Зарубіжна література--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
творчий розвиток особистості -- творчість -- засоби художньої літератури -- методи стимулювання творчої активності -- творчо-розвивальні тезнології -- метод проектів
Анотація: Досліджується проблема творчого розвитку особистості на уроках літератури та в позаурочний час.





    Мартинюк, Н.
    Творчі здібності через сучасні технології освіти [Текст] / Н. Мартинюк // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2010. - № 3. - С. 43-44.
Рубрики: Педагогіка--Розвиток і формування особистості
   Педагогіка--Обдаровані діти

   Педтехнології

Кл.слова (ненормовані):
творчість -- творчі здібності -- основні показники творчості -- ризик -- дивергентне мислення -- допитливість
Анотація: Автор розглядає основні показники, які характеризують дитину, здібну до творчості, аналізує особливості традиційної та інноваційної педагогіки та наводить приклади використання інноваційних технологій у розвитку творчих здібностей дитини.





    Аверін, М.
    Педагогічне управління самоорганізацією особистості учня [Текст] / М. Аверін // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2010. - № 4. - С. 20-25.
Рубрики: Педагогіка--Розвиток і формування особистості
   Виховання--Самовиховання

Кл.слова (ненормовані):
самоорганізація особистості -- принцип детермінізму -- принцип єдності свідомості й діяльності -- принип розвитку психіки та свідомості у діяльності -- здивування -- захоплення -- засвоєння -- переконання -- умови самоорганізації -- самоаналіз -- методи та прийоми роботинад собою -- самовдосконалення
Анотація: Автор обгрунтовує суть поняття "самоорганізація особистості", "самоаналіз", пропонує методику вивчення основ самоорганізації особистості школяра, починаючи з молодшого шкільного віку, розкриває методи та прийоми роботи над собою.





    Каменєва, Л.
    План самовдосконалення вчителя [Текст] / Л. Каменєва // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2010. - № 4. - С. 48-49.
Рубрики: Педагогіка--Педагогічна майстерність
   Педагогіка--Розвиток і формування особистості

Кл.слова (ненормовані):
творчі здібності -- індивідуальні особливості учня -- самоосвіта
Анотація: Наведено план самовдосконалення вчителя з проблеми "Розвиток творчих здібностей учнів".





    Гавриш, М.
    Творчість на кожному уроці [Текст] / М. Гавриш // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2010. - № 4. - С. 54-58.
Рубрики: Педагогіка--Розвиток і формування особистості
   Педагогіка--Дидактика--Процес навчання

Кл.слова (ненормовані):
творчі здібності -- проблемне навчання -- діалог -- самостійна робота -- складання творів -- метод проектів -- позакласні заходи
Анотація: Автор розкриває питання розвитку творчих здібностей учнів в процесі навчання.





    Аверін, М.
    Індивідуальне навчання учнів самоорганізації особистості [Текст] / М. Аверін // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2010. - № 6. - С. 18-22.
Рубрики: Педагогіка--Розвиток і формування особистості
   Виховання--Самовиховання

Кл.слова (ненормовані):
самоорганізація особистості -- самовдосконалення -- самовиявлення -- адекватність -- тотальний життєвий успіх -- самоаналіз
Анотація: В статті представлено шестиступеневу схематичну програму самовдосконалення старшокласника за допомогою методу наукової самоорганізації особистості впродовж усього навчання в середній школі.





    Аверін, М.
    Педагогічна концепція самоорганізації [Текст] / М. Аверін // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2010. - № 10. - С. 20-24.
Рубрики: Виховання--Самовиховання
   Педагогіка--Розвиток і формування особистості

Кл.слова (ненормовані):
самоорганізація особистості -- травматизм дітей -- загибель дітей -- злочинність неповнолітніх -- аномалія шкідливих звичок
Анотація: Автор розглядає суспільно-педагогічні проблеми, які перешкоджають впровадженню концепції самоорганізації особистості в системі вітчизняної освіти.





   
    Метод самоорганізації особистості [Текст] // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2010. - № 11. - С. 18-22.
Рубрики: Виховання--Самовиховання
   Педагогіка--Розвиток і формування особистості

Кл.слова (ненормовані):
Статут спілки активних діячів учнівського самоврядування -- самоорганізація особистості учнів -- особистий щоденник
Анотація: В статті представлено досвід організації учнівського самоврядування на прикладі Спілки активних діячів (САД), діяльність якої передбачає оволодіння учнями основами самоорганізації особистості людини.





    Аверін, М.
    Самоорганізація особистості учня [Текст] / М. Аверін // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2010. - № 12. - С. 20-23.
Рубрики: Виховання--Самовиховання
   Педагогіка--Розвиток і формування особистості

Кл.слова (ненормовані):
особистісна самоорганізація -- самовизначення -- саморозвиток
Анотація: Представлено програму курсу "Наукова самоорганізація особистості" та програму курсу "Основи самоорганізації людини" (для учнів початкових класів). Курс розроблено з метою сприяння науково обгрунтованому самопізнанню, саморозвитку, самовизначенню, самовиявленню та самореалізації особистості учня старшого шкільного віку.





    Луньова, І. В.
    Їм уже 13! Будьмо разом з ними [Текст] : [батьківські збори] / І. В. Луньова // Виховна робота в школі. - 2011. - № 1. - С. 13-16
Рубрики: Батьківські збори
   Педагогіка--Розвиток і формування особистості

Кл.слова (ненормовані):
підлітки -- доброзичливість -- вікові зміни -- апатія -- поведінка
Анотація: Батьківські збори присвячені особливостям підліткового віку їхніх дітей.





   
    Миследіяльнісна педагогіка - теорія і практика // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 3. - С. 16-17
Рубрики: Педагогіка--Розвиток і формування особистості
Кл.слова (ненормовані):
розумові здібності -- розуміння -- осмислення -- миследіяльність
Анотація: В статті розкрито предмет, задачі, принципи миследіяльнісної педагогіки як цілісної освітньої практики.





    Коршок, С.
    Соціально-психологічний супровід лідерських якостей / С. Коршок // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 5. - С. 31-32
Рубрики: Педагогіка--Розвиток і формування особистості
Кл.слова (ненормовані):
лідер -- лідерські якості
Анотація: Представлено розробку проекту, мета якого - розробити й апробувати в загальноосвітній школі модель формування "Лідерів ХХІ століття" для вдосконалення й модернізації системи професійної орієнтації та психологічної підтримки учнівської молоді в питаннях професійного самовизначення відповідно до особистих можливостей і потреб регіону, підвищення рівня соціальної та професійної активності випускиників загальноосвітнього навчального закладу.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Є примірники у відділах:
(25.05.2011р. - Б.ц.) (вільний)




    Гламбер, Н.
    Портфоліо учня / Н. Гламбер // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 7/8. - С. 21-26
Рубрики: Педагогіка--Розвиток і формування особистості
Кл.слова (ненормовані):
досягнення учня -- оцінка -- рівень навчальних досягнень
Анотація: В статті автор висвітлює особливості створення портфоліо учня як один із можливих варіантів перевірки та оцінки навчальних досягнень учня з кожного предмета. Портфоліо учня - результат творчої педагогічної діяльності вчителя, яка спрямована на тісний зв'язок між учителем, батьками та учнем.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Є примірники у відділах:
(02.09.2011р. - Б.ц.) (вільний)