Пентилюк , М. Традиційність? Модернізація! [Текст] / М. Пентилюк > // Дивослово. - 2006. - № 3. - С. 30-32 Рец. на Пентилюк М. "Рідна мова" / М. Пентилюк Рубрики: Рідна мова--ПІДРУЧНИКИ Анотація: В статті представлен новий підручник "Рідна мова" для 5-го класу, створений авторським колективом у складі М. Пентилюк, І. Гайдаєнко, А. Ляшкевич і С. Омельчука. Докладно представлена структура книги. |
П25 Пентилюк, М. І. Концепція навчання української мови в системі профільної освіти [Текст] / М.І. Пентилюк, О.М. Горошкіна, А.В. Нікітіна> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях,ліцеях та колегіумах . - 2006. - № 9-10. - С. 76-84. Рубрики: Українська мова--Профільна освіта Кл.слова (ненормовані): філологічний профіль -- урок-лекція -- урок-колоквіум -- урок-практикум -- допрофільне навчання Анотація: Профільне навчання української мови (проект концепції) Дод.точки доступу: Горошкіна, О.М.; Нікітіна, А.В. Є примірники у відділах: (05.03.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
П25 Пентилюк, М. І. Культура мовлення та стилістика української мови [Текст] / М.І. Пентилюк> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2007. - №6. - С. 34-39 Рубрики: Українська мова--Методика викладання--8-9 клас Факультативний курс--Программа |
П25 Пентилюк, М. І. Концепція навчання української мови в системі профільної освіти [Текст] / М.І. Пентилюк, О.М. Горошкіна, А.В. Нікітіна> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2008. - №6. - С. 2-7. - Библиогр. в конце ст.: 13 назв. Рубрики: Українська мова--Методика викладання Профільне навчання Анотація: Профільне навчання української мови в старшій школі: проект концепції. Дод.точки доступу: Горошкіна, О.М.; Нікітіна, А.В. |
Пентилюк, М. Сучасні підходи до типології уроків [Текст] / М. Пентилюк> // Дивослово. - 2008. - № 6 . - С. 2-5 Рубрики: Уроки--Типологія Анотація: Досліджується основна форма організації навчального процесу в усіх типах шкіл - урок. Є примірники у відділах: - Б.ц. (вільний) |
Пентилюк, М. Особливості змісту уроку мови [Текст] / М. Пентилюк> // Українська мова і література в школі. - 2008. - № 4. - С. 12-16. - Бібліогр.:16 назв. Рубрики: Українська мова--Методика Кл.слова (ненормовані): зміст уроку -- сучасний урок Анотація: Про сучасний урок мови |
П25 Пентилюк, М. І. Культура мовлення і стилістика української мови. Курс за вибором: Календарно-тематичне планування. 8-9 класи [Текст] / М.І. Пентилюк> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2008. - №24. - С. 7-11 Рубрики: Українська мова--Методика викладання--8-9 клас Українська мова--Культура мовлення Українська мова--Стилістика Факультативний курс--Программа Анотація: У плануванні враховано мовну, мовленнєву, соціокультурну змістові лінії. |
Пентилюк, М. Уроки розвитку зв'язного мовлення чи комунікативних умінь і навичок? [Текст] / М. Пентилюк> // Дивослово. - 2010. - № 3 . - С. 2-5. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Уроки--Типологія--Класифікація Кл.слова (ненормовані): Уроки аспектні -- Уроки розвитку зв'язного мовлення Є примірники у відділах: (25.03.2010р. - Б.ц.) (вільний) |
Пентилюк, М. Компетентнісний підхід до формування мовної особистості в євроінтеграційному контексті [Текст] / М. Пентилюк> // Українська мова і література в школі. - 2010. - № 2. - С. 2-5. - Бібліогр.: 14 назв. Рубрики: Мовознавство--Лінгводидактика Українська мова--Методика мови Кл.слова (ненормовані): Мовна освіта -- мовна стандартизація -- комунікативна компетенція -- освітня і публічна сфера Анотація: Стаття пропонує розглянути суть і структуру компетентнісного підходу до формування і розвитку мовної особистості в контексті європейської освітньої інтеграції Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Горошкіна, О. Дидактичні засади підручників "Українська мова"для 10-11 класів (рівень стандарту) [Текст] / О. Горошкіна, М. Пентилюк> // Українська мова і література в школі. - 2010. - № 6. - С. 25-32. - Бібліогр.: 4 назв. Рубрики: Українська мова--Засоби навчання--Підручники і посібники Кл.слова (ненормовані): мовна особистість -- концептуальні засади нових підручників: -- функції -- зміст -- структура -- методичне забезпечення Анотація: У статті визначено загальноосвітні, виховні й практичні завдання навчання української мови в профільних 10-11 класах рівня стандарту. Розкрито зміст і структуру підручників, їхні функції й наведено ілюстрований матеріал. Дод.точки доступу: Пентилюк, М. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Пентилюк, М. Виховний потенціал сім’ї : традиції, реалії та перспективи [Текст] / М. Пентилюк > // Рідна школа. - 2010. - № 12. - С. 74-76. - Зміст: Сімейне виховання в історичній ретроспективі (друга половинаХiХ початок ХХ століття / В. Федяєва. Рубрики: Сімейне виховання--Дослідження Анотація: Вийшла в світ монографія професора Херсонського державного університету федяєвої В. "Сімейне виховання в історичній ретроспективі"... |
Мацько, Л. Видатна особистість української лінгводидактики (на честь Марії ІванІвни Пентилюк) [Текст] / Любов Мацько, Олена Семеног> // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 2. - С. 61-64. - Бібліогр.: 15назв. Рубрики: Українська мова--вчений лінгводидакт--Пентилюк М. І. Кл.слова (ненормовані): мовна індивідуальність вченого -- вчений -педагог філолог -- наукові праці Анотація: У рубриці "Портретна галерея" представлена ювілейна стаття на честь Марії Іванівни Пентилюк доктора педагогічних наук, професоракафедри українського мовознавства Херсонського державного університету,відомого українського лінгводидакта. Дод.точки доступу: Семеног, О.; Пентилюк, М. І. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Гнаткович, Т. Сяйво доброти й людяності : [вітання з ювілеєм Марію Іванівну Пентилюк] [Текст] / Тетяна Гнаткович> // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 2. - С. 60. : фото. Рубрики: Педагогіка--вчений педагог--Пентилюк М. І. Кл.слова (ненормовані): український лінгводидакт -- вчений лінгвіст Анотація: Вітання з ювілеєм М. І. Пентилюк - доктора педагогічних наук, професора, заслуженого діяча науки і техніки Укораїни, професора кафедри українського мовознавства Херсонського державного університету. Дод.точки доступу: Пентилюк, М. І. \про неї\ Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Пентилюк, М. Лінгводидактичні перспективи навчання української мови в системі профільної освіти [Текст] / Марія Пентилюк> // Українська мова і література в школах України. - 2014. - № 4. - С. 18-23. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Українська мова--Дидактика Педагогіка--Профільне навчання--Україна Кл.слова (ненормовані): профільне навчання -- Концепція профільного навчання в старшій школі -- філологічне і нефілологічне спрямування -- завдання -- організація навчання Анотація: Розглянуто проблеми профільної освіти в середній школі, зокрема визначено лінгводидактичні перспективи навчання української мови в класах філологічного і нефілологічного спрямування. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Пентилюк, М. Типологія уроків у контексті сучасної лінгводидактики [Текст] / Марія Пентилюк> // Українська мова і література в школі. - 2014. - № 4. - С. 2-6. - Бібліогр.: 16 назв. Рубрики: Українська мова--Методика--Типи уроків Кл.слова (ненормовані): урок української мови -- типологія (класифікація) уроків -- аспектні уроки -- уроки розвитку комунікативних умінь -- модифіковані (інтегровані, нестандартні) -- типи уроків -- варіанти уроків Анотація: У статті аналізується наукова типологія сучасного уроку української мови в процесі розвитку традиційної й новітньої лінгводидактики з середини минулого століття. Особливу увагу автор звертає на сучасні інтерпретації типології уроків і вагомий внесок у її розв'язання українських учених-методистів. У схемах і таблицях автор пропонує порівняльний аналіз типів уроків мови і спонукає до подальших пошуків розв'язання цієї кардинальної проблеми в реалізації мовної освіти в Україні. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Пентилюк, М. Мовна особистість студента в контексті професійного становлення [Текст] / Марія Пентилюк> // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 4. - С. 3-8. - Бібліогр.: 15 назв. Рубрики: Українська мова--Викладання у ВНЗ Українська мова--Підготовка фахівців Кл.слова (ненормовані): мовна особистість -- мовленнєва діяльність -- студент -- професійне становлення -- компетентність -- компетенція -- професійне мовлення Анотація: Узагальнено досвід вітчизняних та зарубіжних лінгвістів щодо трактування поняття "мовна особистість". Розкрито основні фактори розвитку мовної особистості учителя-словесника в процесі його професійної підготовки. Акцентовано увагу на пріоритетах вищої школи в плані формування сучасного спеціаліста, його особистісних якостях як мовця. Визначено психологічні передумови цього процесу, його соціальне значення, роль комунікативної компетентності в професійній підготовці студента. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Пентилюк, М. Унормування терміносистеми з української лінгводидактики. Основні методичні поняття у сучасному педагогічному дискурсі [Текст] / Марія Пентилюк> // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 4. - С. 29-31. - Бібліогр.: 1 назва. Рубрики: Мовознавство--Термінологія Українська мова--Дидактика Кл.слова (ненормовані): лінгводидактична терміносистема -- дефініції -- терміни за абеткою Анотація: Один із напрямів діяльності наукової школи Марії Пентилюк, а саме формування лінгводидактичної терміносистеми, представлено у вигляді переліку окремих методичних понять у сучасному педагогічному дискурсі. Подано ґрунтовні та розгорнуті пояснення-анотації до кожного поняття, які розташовані за абеткою (вербальна поведінка, граматичні задачі, дискурсне мовлення, мовленнєвий етикет, мовленнєві недоліки, нетрадиційний урок та ін.). Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |