Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Конференції і вісники (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=професійна компетентність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 54
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-54 
1.


    Агейкіна-Старченко, Т.
    Інтерактивні методи розвитку профкомпетентності [Текст] / Т. Агейкіна-Старченко // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2010. - № 10. - С. 53-55.
Рубрики: Вища освіта--Підвищення кваліфікації
   Особистість педагога--Професія вчителя

   Педагогіка--Педагогічна майстерність

Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- активні методи навчання -- метод дискусії -- стадії проведення дискусії -- "мозковий штурм"
Анотація: Стаття присвячена розвитку професійної компетентності вчителів мистецьких дисциплін.


Знайти схожі

2.


    Астахова, М. С.
    Учитися впродовж життя: методичні нотатки [Текст] / М. С. Астахова, З. Г. Жеребкіна, Т. І. Писаренко // Шкільний бібліотекар. - 2020. - № 7. - С. 2-5. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Бібліотекарі--Шкільні--Підвищення кваліфікації
Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- інкультурація -- літературна освіта -- компетентнісне навчання
Анотація: У статті акцентовано, що освіта дорослих, як складова непреривної освіти та навчання спрямована на розширення пізнавальних процесів, професійне самовдосконалення та фахове зростання.


Дод.точки доступу:
Жеребкіна, З. Г.; Писаренко, Т. І.
Є примірники у відділах:
(24.09.2020р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Білецька, Л.
    Практична підготовка студентів як комонент формування професійних компетентностей майбутніх учителів початкової школи [Текст] / Любов Білецька // Початкова школа. - 2014. - № 10. - С. 39-43. - Бібліогр.: 3 назви.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Вища освіта--Підготовка вчителів початкових класів
Кл.слова (ненормовані):
практична підготовка -- види практик -- особливості проходження практик -- професійна компетентність -- випускові кафедри -- початкова освіта
Анотація: У статті розкрито особливості практичної підготовки студентів факультету початкової освіти, що є одним із шляхів формування у них готовності до роботи у початковій школі.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

4.


    Бондар, В.
    Філософія стандартизації змісту професійної освіти вчителя початкової школи в умовах двоциклової підготовки у ВНЗ [Текст] / Володимир Бондар // Початкова школа. - 2012. - № 12. - С. 2-4.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Вища освіта--Підготовка вчителя початкових класів
Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка вчителя -- фахові компетенції -- модель вчителя початкової школи -- професійна компетентність

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

5.


    Борисова, Тетяна.
    Тенденції оновлення фахової підготовки викладачів закладів професійної освіти / Т. Борисова // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2018. - № 12. - С. 28-35. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка
   Вища освіта--Професійно-технічна

Кл.слова (ненормовані):
професійна освіта -- підготовка викладачів закладів професійної освіти -- професійна компетентність -- педагогічна компетентність -- напрями вдосконалення фахової підготовки викладачів
Анотація: Дослідження розкриває основні напрями розвитку та вдосконалення професійної освіти, яка забезпечує конкурентоспроможний кадровий потенціал сучасних виробничих підприємств та сфери обслуговування.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Вітюнін, В. О.
    Стан і тенденції розвитку торгівлі в контексті забезпечення професійної компетентності працівників [Текст] / В. О. Вітюнін // Регіональна економіка. - 2020. - № 4. - С. 72-78 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Професійна компетентність--Торгівля
Кл.слова (ненормовані):
торгівля -- розвиток торгівлі -- професійна компетентність -- компетенції персоналу -- загальні -- спеціальні (професійні) компетенції
Анотація: Узагальнено аргументи та контраргументи в межах наукової дискусії з питань регулювання розвитку професійної компетентності працівників торгівлі, оскільки трансформаційної процеси, що відбуваються в умовах глобалізації та євроінтеграції, висувають нові вимоги до управління персоналом на мікро- та макрорівнях. Це пов’язано з тим, що в умовах ринкового розвитку найсуттєвіші перетворення відбуваються в соціально-трудовій сфері. Систематизація літературних джерел і підходів до вирішення проблеми розвитку професійної компетентності засвідчила, що українські та зарубіжні вчені досліджували це питання, проте в сучасних умовах виникає потреба в критичному аналізі стану та тенденцій розвитку торгівлі в контексті забезпечення професійної компетентності працівників галузі. Дослідження здійснено в такій послідовності: формування основних завдань і напрямів дослідження стану основних показників торгівлі, визначення тенденцій розвитку торгівлі в контексті забезпечення професійної компетентності працівників. Методичним інструментарієм дослідження стали система економічних законів, понять і категорій, фундаментальні положення сучасної економічної теорії та прикладної економіки, статистичні дані. Загальна методологічна основа дослідження – абстрактно-логічний комплексний підхід, методи аналізу та синтезу. Досліджені показники стану та тенденцій розвитку торгівлі та їхній вплив на забезпечення професійної компетентності працівників. Досліджено попит на спеціальності, що можуть реалізовуватися у подальшій професійній діяльності в торгівлі. Розроблено характерологічну таблицю загальних і професійних компетенцій управлінського персоналу та продавців залежно від посад.


Знайти схожі

7.


    Гільберг, Т. Г.
    Педагог, що вчить своїх вихованців творчості [Текст] / Т. Г. Гільберг // Географія та економіка в рідній школі. - 2017. - № 3. - С. 31.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Економіка--Методична робота --Досвід
   Педагогіка--Вчитель

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна діяльність -- учитель економіки -- професійна компетентність
Анотація: Стаття присвячена Тетяні Іванівні Юхимчук - учителю економіки, спеціалісту вищої категорії, магістру управління навчальними закладами. Професійна діяльність Тетяни Іванівни характеризується високою професійною компетентністю, неперервним професійним саморозвитком та самоосвітою, впровадженням інноваційних освітніх технологій.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

8.


    Галамбош, Габріелла.
    Професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів трудового навчання до вивчення українських народних промислів / Г. Галамбош // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2018. - № 12. - С. 36-44 . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка
   Вища освіта--Педагогічна

Кл.слова (ненормовані):
українські народні промисли -- професійно-педагогічна підготовка -- вчитель трудового навчання -- професійна діяльність -- професійна компетентність
Анотація: Розглядаються питання професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів трудового навчання до вивчення народних промислів України. Обгрунтовано необхідність вивчення різних видів українських народних промислів студентами освітньої галузі "Технології". Аналізуються система і основні напрями підготовки майбутніх уяителів трудового навчання до майбутньої професійної діяльності.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Головай, Ірина.
    Професійна компетентність учителя-філолога в акмеологічному ліцеї [Текст] / Ірина Головай // Українська мова і література в школах України. - 2020. - № 12. - С. 21-23. - Бібліогр.: 8 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Вчитель
Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- акмеологічний простір -- учитель-акмеолог -- обдарована особистість -- педагогічна майстерність -- лінгвістична компетентність
Анотація: Представлено варіативні моделі вчителя-філолога акмеологічного ліцею, визначено професійні компетентності, якими має володіти учитель-філолог-акмеолог, та окреслено його концептуальну самобутність.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

10.


    Гордієнко, Г.
    Компетентнісний підхід до навчання майбутніх документознавців [Текст] / Г. Гордієнко // Українська мова і література в школі. - 2010. - № 4. - С. 30-36. - Бібліогр.: 30 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Вивчення та викладання у вузах
   Наукова інформація--документація

Кл.слова (ненормовані):
Компетентність -- професійна компетентність
Анотація: Стаття присвячена визначенню суті й особливостей компетентнісного підходу, технолого-методичних аспектів розроблення та впровадження компетентнісно зорієнтованого навчання у процесі формування професійної компетентності майбутніх документознавців у вищому навчальному закладі.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

11.


    Грицай, Любов.
    Особливості співпраці закладу освіти з батьками та її роль у формуванні мовної компетентності як складника професійної [Текст] / Любов Грицай // Українська мова і література в школах України. - 2020. - № 12. - С. 18-20. - Бібліогр.: 9 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика
   Педагогіка--Робота з батьками

Кл.слова (ненормовані):
мовна компетентність -- професійна компетентність -- співпраця з батьками -- спілкування -- мовознавчі поняття -- мовний розбір -- лінгвосоціокультурні компетенції -- виховання в процесі викладання
Анотація: Мета статті - висвітлити особливості співпраці закладу освіти з батьками та її роль у формуванні мовної компетенції як складової професійної компетентності.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

12.


    Давидов, Андрій Андрійович.
    Створення та використання віртуального середовища для розвитку професійної компетентності педагогів / А. А. Давидов, В. М. Ракута // Комп’ютер у школі та сім’ї : наук.-метод. журн. - 2018. - № 2. - С. 23-29
Рубрики: Педагогіка--Професійна компетентність педагога
   Інформатизація--Післядипломна освіта

   Інформатика--Самоосвіта

Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- ІКТ -- професійний розвиток -- цифрова компетентність -- педагогічні працівники -- вчителі математики -- веб-ресурси -- Інтернет -- веб-спільноти -- віртуальне середовище -- блог учителя -- сайт вчителя
Анотація: Стаття присвячена аналізу та вирішенню проьлем, пов’язаних з використанням Інтернет-ресурсів для професійного розвитку педагогів. У роботі обгрунтовано необхідність створення віртуального освітнього середовища веб-ресурсів для розвитку фахової компетентності педагогічних працівників певної категорії.


Дод.точки доступу:
Ракута, Валерій Михайлович

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч/З№1(Універсальний) (1)
Вільні: Ч/З№1(Універсальний) (1)

Знайти схожі

13.


    Данилова, Галина.
    Акмеологія управління: інноваційні технології вдосконалення професіоналізму керівних кадрів [Текст] / Г. Данилова // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2011. - № 1. - С. 31-42. - Библиогр.: с. 41 (20 назв.)
Рубрики: Концепція розвитку професіонала--Акмеологічна
   Система нормативної регуляції

   Акмеологія управління

Кл.слова (ненормовані):
Акмеологічний рівень -- Професіоналізм -- Професіонал -- Особистісно-професійний розвиток -- Професіоналізм діяльності -- Професіоналізм особистості -- Рефлексивна культура -- Професійна компетентність -- Індивідуальний ресурс керівника
Анотація: У статті аргументовано доводиться, що в сучасному світі в глобалізованих умовах найголовнішим ресурсом виживання людини є управлінський ресурс. Аналізуються пошуки нової парадигми управління XXI ст., орієнтиром якої мали б стати зміни економічних пріоритетів на духовні. Обгрунтовується специфічність акмеології управління, сутність ії стрижневої проблеми - професіоналізм керівних кадрів на засадах акмеологічого підходу, саморух до власного "АКМЕ."


Знайти схожі

14.


    Дем’янюк, Юрій.
    Організаторська компетентність як результат професійної підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників / Ю. Дем’янюк, О. Ставицький // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2016. - № 1. - С. 99-112 . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Військово-морська
Кл.слова (ненормовані):
офіцер-прикордонник -- професійна компетентність -- організаторська компетентність -- результати навчання
Анотація: Обгрунтовано сутність та структуру організаторської компетентності офіцерів-прикордонників та досліджено методичні аспекти оцінювання її сформованості в умовах професійної підготовки з позиції результатів навчання.


Дод.точки доступу:
Ставицький, Олег
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

15.


    Жигірь, Вікторія.
    Емпірична модель професійної компетентності менеджера освіти / Вікторія Жигірь // Вища школа. - 2012. - № 4. - С. 33-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вища освіта--Професійна компетенція
Кл.слова (ненормовані):
менеджер освіти -- професійна компетентність -- компетентність -- емпіричне дослідження
Анотація: Розглядається проблема застосування компетентнісного підходу до підготовки менеджера освіти. Наводяться результати емпіричногодослідження, на підставі яких розроблено елементний склад моделі професійної компетентності менеджерів освіти в умовах їх підготовки у вищому навчальному закладі.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Є примірники у відділах:
(11.04.2012р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

16.


    Завалевський, Юрій.
    Формування конкурентоспроможного фахівця - одне з головних завдань сучасного вищого навчального закладу / Ю. Завалевський // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2015. - № 11/12. - С. 7-18. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка
Кл.слова (ненормовані):
конкурентоспроможний фахівець -- конкурентоспроможність -- професійна компетентність -- особистісна компетентність -- моббінг
Анотація: Для розкриття сутті будь-якого поняття слід визначити його важливі ознаки, охарактеризувати властивості та взаємозв’язки. Поняття "конкурентоспроможність" за змістом поєднує словосполучення "спроможність до конкуренції", або "здатність конкурувати". У такому сенсі слід розглядати конкурентоспроможність як синонім конкурентоздатності. Логіко-семантичний аналіз цієї синонімії дозволив визначити наукові підходи до пояснення змісту цієї дефініції.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

17.


    Захар, Ольга Германівна.
    Шляхи формування інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів інформатики Миколаївської області / О. Г. Захар // Комп’ютер у школі та сім’ї : наук.-метод. журн. - 2016. - № 7. - С. 45-51
Рубрики: Інформатика--Методика навчання та викладання
Кл.слова (ненормовані):
ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ -- ЦИФРОВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ -- ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК -- ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ -- ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВЧИТЕЛІВ
Анотація: У статті запропоновано структуру інформаційно-комунікативної компетентності вчителів інформатики на основі структури ІКТ-компетентності та рекомендацій ЮНЕСКО інструменти для відстеження рівня сформованості ІК-компетентності вчителів інформатики, аналізуються результати проведених моніторингових досліджень серед учителів інформатики Миколаївської області, висвітлено шляхи формування ІК-компетентності вчителів інформатики.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

18.


    Канавець, Марина.
    Впровадження компетентнісного підходу до управління людськими ресурсами на державній службі [Текст] / Марина Канавець, Анжела Кукуля // Вісник державної служби України. - 2013. - № 13. - С. 24-26
Рубрики: Державна служба--Кадрова політика--Компетентність
Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- цільова програма розвитку -- реформування


Дод.точки доступу:
Кукуля, Анжела

Знайти схожі

19.


    Коваленко, Лариса Василівна.
    Розвиток інформаційно-комунікаційної компетенції вчителів української мови та літератури / Л. В. Коваленко // Комп’ютер у школі та сім’ї : наук.-метод. журн. - 2017. - № 2. - С. 30-34
Рубрики: Інформаційні технології--На уроках української мови
   Інформаційні технології--На уроках української літератури

   Педтехнології--Інформаційно-комунікативні технології

Кл.слова (ненормовані):
ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ -- ВЧИТЕЛЬ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ -- ІК-КОМПЕТЕНТНІСТЬ ПЕДАГОГА -- ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- складові ІК-компетенції -- РІВНІ РОЗВИТКУ ІК-компетенції
Анотація: У статті розглядається проблема розвитку ІК-компетенції вчителів української мови та літератури в системі післядипломної освіти, окремслено шляхи її розв’язання. Визначено складові й рівні розвитку ІКТ-компетенції вчителів української мови та літератури.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч/З№1(Універсальний) (1)
Вільні: Ч/З№1(Універсальний) (1)

Знайти схожі

20.


    Коваленко, Лариса.
    Учитель і за професією, і за покликанням [Текст] / Лариса Коваленко // Всесвітня література в школах України. - 2021. - № 5. - С. 5-6
Рубрики: Вчителі--Професійна позиція
   Вчителі--Професійна майстерність

Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність
Анотація: Вчитель, який здатний готувати учнів до життя в новому суспільстві, повинен бути професійно сильний та впевнений, незалежний і сміливий, готовий чути й вирішувати проблеми, зібраний, відданий роботі, відповідальний за себе та своїх учнів.


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-54