Пошуковий запит: <.>K=професійна компетентність<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 54
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
|
Агейкіна-Старченко, Т. Інтерактивні методи розвитку профкомпетентності [Текст] / Т. Агейкіна-Старченко> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2010. - № 10. - С. 53-55.
Рубрики: Вища освіта--Підвищення кваліфікації Особистість педагога--Професія вчителя Педагогіка--Педагогічна майстерність Кл.слова (ненормовані): професійна компетентність -- активні методи навчання -- метод дискусії -- стадії проведення дискусії -- "мозковий штурм" Анотація: Стаття присвячена розвитку професійної компетентності вчителів мистецьких дисциплін.
Знайти схожі
|
>2.
|
Астахова, М. С. Учитися впродовж життя: методичні нотатки [Текст] / М. С. Астахова, З. Г. Жеребкіна, Т. І. Писаренко> // Шкільний бібліотекар. - 2020. - № 7. - С. 2-5. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Бібліотекарі--Шкільні--Підвищення кваліфікації Кл.слова (ненормовані): професійна компетентність -- інкультурація -- літературна освіта -- компетентнісне навчання Анотація: У статті акцентовано, що освіта дорослих, як складова непреривної освіти та навчання спрямована на розширення пізнавальних процесів, професійне самовдосконалення та фахове зростання.
Дод.точки доступу: Жеребкіна, З. Г.; Писаренко, Т. І. Є примірники у відділах: (24.09.2020р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>3.
|
Білецька, Л. Практична підготовка студентів як комонент формування професійних компетентностей майбутніх учителів початкової школи [Текст] / Любов Білецька> // Початкова школа. - 2014. - № 10. - С. 39-43. - Бібліогр.: 3 назви.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Вища освіта--Підготовка вчителів початкових класів Кл.слова (ненормовані): практична підготовка -- види практик -- особливості проходження практик -- професійна компетентність -- випускові кафедри -- початкова освіта Анотація: У статті розкрито особливості практичної підготовки студентів факультету початкової освіти, що є одним із шляхів формування у них готовності до роботи у початковій школі.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД
Знайти схожі
|
>4.
|
Бондар, В. Філософія стандартизації змісту професійної освіти вчителя початкової школи в умовах двоциклової підготовки у ВНЗ [Текст] / Володимир Бондар> // Початкова школа. - 2012. - № 12. - С. 2-4.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Вища освіта--Підготовка вчителя початкових класів Кл.слова (ненормовані): професійна підготовка вчителя -- фахові компетенції -- модель вчителя початкової школи -- професійна компетентність
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД
Знайти схожі
|
>5.
|
Борисова, Тетяна. Тенденції оновлення фахової підготовки викладачів закладів професійної освіти / Т. Борисова> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2018. - № 12. - С. 28-35. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка Вища освіта--Професійно-технічна Кл.слова (ненормовані): професійна освіта -- підготовка викладачів закладів професійної освіти -- професійна компетентність -- педагогічна компетентність -- напрями вдосконалення фахової підготовки викладачів Анотація: Дослідження розкриває основні напрями розвитку та вдосконалення професійної освіти, яка забезпечує конкурентоспроможний кадровий потенціал сучасних виробничих підприємств та сфери обслуговування.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>6.
|
Вітюнін, В. О. Стан і тенденції розвитку торгівлі в контексті забезпечення професійної компетентності працівників [Текст] / В. О. Вітюнін> // Регіональна економіка. - 2020. - № 4. - С. 72-78 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Професійна компетентність--Торгівля Кл.слова (ненормовані): торгівля -- розвиток торгівлі -- професійна компетентність -- компетенції персоналу -- загальні -- спеціальні (професійні) компетенції Анотація: Узагальнено аргументи та контраргументи в межах наукової дискусії з питань регулювання розвитку професійної компетентності працівників торгівлі, оскільки трансформаційної процеси, що відбуваються в умовах глобалізації та євроінтеграції, висувають нові вимоги до управління персоналом на мікро- та макрорівнях. Це пов’язано з тим, що в умовах ринкового розвитку найсуттєвіші перетворення відбуваються в соціально-трудовій сфері. Систематизація літературних джерел і підходів до вирішення проблеми розвитку професійної компетентності засвідчила, що українські та зарубіжні вчені досліджували це питання, проте в сучасних умовах виникає потреба в критичному аналізі стану та тенденцій розвитку торгівлі в контексті забезпечення професійної компетентності працівників галузі. Дослідження здійснено в такій послідовності: формування основних завдань і напрямів дослідження стану основних показників торгівлі, визначення тенденцій розвитку торгівлі в контексті забезпечення професійної компетентності працівників. Методичним інструментарієм дослідження стали система економічних законів, понять і категорій, фундаментальні положення сучасної економічної теорії та прикладної економіки, статистичні дані. Загальна методологічна основа дослідження – абстрактно-логічний комплексний підхід, методи аналізу та синтезу. Досліджені показники стану та тенденцій розвитку торгівлі та їхній вплив на забезпечення професійної компетентності працівників. Досліджено попит на спеціальності, що можуть реалізовуватися у подальшій професійній діяльності в торгівлі. Розроблено характерологічну таблицю загальних і професійних компетенцій управлінського персоналу та продавців залежно від посад.
Знайти схожі
|
>7.
|
Гільберг, Т. Г. Педагог, що вчить своїх вихованців творчості [Текст] / Т. Г. Гільберг> // Географія та економіка в рідній школі. - 2017. - № 3. - С. 31.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Економіка--Методична робота --Досвід Педагогіка--Вчитель Кл.слова (ненормовані): педагогічна діяльність -- учитель економіки -- професійна компетентність Анотація: Стаття присвячена Тетяні Іванівні Юхимчук - учителю економіки, спеціалісту вищої категорії, магістру управління навчальними закладами. Професійна діяльність Тетяни Іванівни характеризується високою професійною компетентністю, неперервним професійним саморозвитком та самоосвітою, впровадженням інноваційних освітніх технологій.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД
Знайти схожі
|
>8.
|
Галамбош, Габріелла. Професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів трудового навчання до вивчення українських народних промислів / Г. Галамбош> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2018. - № 12. - С. 36-44
. - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка Вища освіта--Педагогічна Кл.слова (ненормовані): українські народні промисли -- професійно-педагогічна підготовка -- вчитель трудового навчання -- професійна діяльність -- професійна компетентність Анотація: Розглядаються питання професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів трудового навчання до вивчення народних промислів України. Обгрунтовано необхідність вивчення різних видів українських народних промислів студентами освітньої галузі "Технології". Аналізуються система і основні напрями підготовки майбутніх уяителів трудового навчання до майбутньої професійної діяльності.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>9.
|
Головай, Ірина. Професійна компетентність учителя-філолога в акмеологічному ліцеї [Текст] / Ірина Головай> // Українська мова і література в школах України. - 2020. - № 12. - С. 21-23. - Бібліогр.: 8 назв.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Українська мова--Вчитель Кл.слова (ненормовані): професійна компетентність -- акмеологічний простір -- учитель-акмеолог -- обдарована особистість -- педагогічна майстерність -- лінгвістична компетентність Анотація: Представлено варіативні моделі вчителя-філолога акмеологічного ліцею, визначено професійні компетентності, якими має володіти учитель-філолог-акмеолог, та окреслено його концептуальну самобутність.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД
Знайти схожі
|
>10.
|
Гордієнко, Г. Компетентнісний підхід до навчання майбутніх документознавців [Текст] / Г. Гордієнко> // Українська мова і література в школі. - 2010. - № 4. - С. 30-36. - Бібліогр.: 30 назв.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Українська мова--Вивчення та викладання у вузах Наукова інформація--документація Кл.слова (ненормовані): Компетентність -- професійна компетентність Анотація: Стаття присвячена визначенню суті й особливостей компетентнісного підходу, технолого-методичних аспектів розроблення та впровадження компетентнісно зорієнтованого навчання у процесі формування професійної компетентності майбутніх документознавців у вищому навчальному закладі.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД
Знайти схожі
|
>11.
|
Грицай, Любов. Особливості співпраці закладу освіти з батьками та її роль у формуванні мовної компетентності як складника професійної [Текст] / Любов Грицай> // Українська мова і література в школах України. - 2020. - № 12. - С. 18-20. - Бібліогр.: 9 назв.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Українська мова--Методика Педагогіка--Робота з батьками Кл.слова (ненормовані): мовна компетентність -- професійна компетентність -- співпраця з батьками -- спілкування -- мовознавчі поняття -- мовний розбір -- лінгвосоціокультурні компетенції -- виховання в процесі викладання Анотація: Мета статті - висвітлити особливості співпраці закладу освіти з батьками та її роль у формуванні мовної компетенції як складової професійної компетентності.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД
Знайти схожі
|
>12.
|
Давидов, Андрій Андрійович. Створення та використання віртуального середовища для розвитку професійної компетентності педагогів / А. А. Давидов, В. М. Ракута> // Комп’ютер у школі та сім’ї : наук.-метод. журн. - 2018. - № 2. - С. 23-29
Рубрики: Педагогіка--Професійна компетентність педагога Інформатизація--Післядипломна освіта Інформатика--Самоосвіта Кл.слова (ненормовані): професійна компетентність -- ІКТ -- професійний розвиток -- цифрова компетентність -- педагогічні працівники -- вчителі математики -- веб-ресурси -- Інтернет -- веб-спільноти -- віртуальне середовище -- блог учителя -- сайт вчителя Анотація: Стаття присвячена аналізу та вирішенню проьлем, пов’язаних з використанням Інтернет-ресурсів для професійного розвитку педагогів. У роботі обгрунтовано необхідність створення віртуального освітнього середовища веб-ресурсів для розвитку фахової компетентності педагогічних працівників певної категорії.
Дод.точки доступу: Ракута, Валерій Михайлович Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч/З№1(Універсальний) (1) Вільні: Ч/З№1(Універсальний) (1)
Знайти схожі
|
>13.
|
Данилова, Галина. Акмеологія управління: інноваційні технології вдосконалення професіоналізму керівних кадрів [Текст] / Г. Данилова> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2011. - № 1. - С. 31-42. - Библиогр.: с. 41 (20 назв.)
Рубрики: Концепція розвитку професіонала--Акмеологічна Система нормативної регуляції Акмеологія управління Кл.слова (ненормовані): Акмеологічний рівень -- Професіоналізм -- Професіонал -- Особистісно-професійний розвиток -- Професіоналізм діяльності -- Професіоналізм особистості -- Рефлексивна культура -- Професійна компетентність -- Індивідуальний ресурс керівника Анотація: У статті аргументовано доводиться, що в сучасному світі в глобалізованих умовах найголовнішим ресурсом виживання людини є управлінський ресурс. Аналізуються пошуки нової парадигми управління XXI ст., орієнтиром якої мали б стати зміни економічних пріоритетів на духовні. Обгрунтовується специфічність акмеології управління, сутність ії стрижневої проблеми - професіоналізм керівних кадрів на засадах акмеологічого підходу, саморух до власного "АКМЕ."
Знайти схожі
|
>14.
|
Дем’янюк, Юрій. Організаторська компетентність як результат професійної підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників / Ю. Дем’янюк, О. Ставицький> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2016. - № 1. - С. 99-112
. - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--Військово-морська Кл.слова (ненормовані): офіцер-прикордонник -- професійна компетентність -- організаторська компетентність -- результати навчання Анотація: Обгрунтовано сутність та структуру організаторської компетентності офіцерів-прикордонників та досліджено методичні аспекти оцінювання її сформованості в умовах професійної підготовки з позиції результатів навчання.
Дод.точки доступу: Ставицький, Олег Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>15.
|
Жигірь, Вікторія. Емпірична модель професійної компетентності менеджера освіти / Вікторія Жигірь> // Вища школа. - 2012. - № 4. - С. 33-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вища освіта--Професійна компетенція Кл.слова (ненормовані): менеджер освіти -- професійна компетентність -- компетентність -- емпіричне дослідження Анотація: Розглядається проблема застосування компетентнісного підходу до підготовки менеджера освіти. Наводяться результати емпіричногодослідження, на підставі яких розроблено елементний склад моделі професійної компетентності менеджерів освіти в умовах їх підготовки у вищому навчальному закладі.
Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 Є примірники у відділах: (11.04.2012р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>16.
|
Завалевський, Юрій. Формування конкурентоспроможного фахівця - одне з головних завдань сучасного вищого навчального закладу / Ю. Завалевський> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2015. - № 11/12. - С. 7-18. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка Кл.слова (ненормовані): конкурентоспроможний фахівець -- конкурентоспроможність -- професійна компетентність -- особистісна компетентність -- моббінг Анотація: Для розкриття сутті будь-якого поняття слід визначити його важливі ознаки, охарактеризувати властивості та взаємозв’язки. Поняття "конкурентоспроможність" за змістом поєднує словосполучення "спроможність до конкуренції", або "здатність конкурувати". У такому сенсі слід розглядати конкурентоспроможність як синонім конкурентоздатності. Логіко-семантичний аналіз цієї синонімії дозволив визначити наукові підходи до пояснення змісту цієї дефініції.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>17.
|
Захар, Ольга Германівна. Шляхи формування інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів інформатики Миколаївської області / О. Г. Захар> // Комп’ютер у школі та сім’ї : наук.-метод. журн. - 2016. - № 7. - С. 45-51
Рубрики: Інформатика--Методика навчання та викладання Кл.слова (ненормовані): ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ -- ЦИФРОВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ -- ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК -- ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ -- ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВЧИТЕЛІВ Анотація: У статті запропоновано структуру інформаційно-комунікативної компетентності вчителів інформатики на основі структури ІКТ-компетентності та рекомендацій ЮНЕСКО інструменти для відстеження рівня сформованості ІК-компетентності вчителів інформатики, аналізуються результати проведених моніторингових досліджень серед учителів інформатики Миколаївської області, висвітлено шляхи формування ІК-компетентності вчителів інформатики.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>18.
|
Канавець, Марина. Впровадження компетентнісного підходу до управління людськими ресурсами на державній службі [Текст] / Марина Канавець, Анжела Кукуля> // Вісник державної служби України. - 2013. - № 13. - С. 24-26
Рубрики: Державна служба--Кадрова політика--Компетентність Кл.слова (ненормовані): професійна компетентність -- цільова програма розвитку -- реформування
Дод.точки доступу: Кукуля, Анжела Знайти схожі
|
>19.
|
Коваленко, Лариса Василівна. Розвиток інформаційно-комунікаційної компетенції вчителів української мови та літератури / Л. В. Коваленко> // Комп’ютер у школі та сім’ї : наук.-метод. журн. - 2017. - № 2. - С. 30-34
Рубрики: Інформаційні технології--На уроках української мови Інформаційні технології--На уроках української літератури Педтехнології--Інформаційно-комунікативні технології Кл.слова (ненормовані): ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ -- ВЧИТЕЛЬ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ -- ІК-КОМПЕТЕНТНІСТЬ ПЕДАГОГА -- ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- складові ІК-компетенції -- РІВНІ РОЗВИТКУ ІК-компетенції Анотація: У статті розглядається проблема розвитку ІК-компетенції вчителів української мови та літератури в системі післядипломної освіти, окремслено шляхи її розв’язання. Визначено складові й рівні розвитку ІКТ-компетенції вчителів української мови та літератури.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч/З№1(Універсальний) (1) Вільні: Ч/З№1(Універсальний) (1)
Знайти схожі
|
>20.
|
Коваленко, Лариса. Учитель і за професією, і за покликанням [Текст] / Лариса Коваленко> // Всесвітня література в школах України. - 2021. - № 5. - С. 5-6
Рубрики: Вчителі--Професійна позиція Вчителі--Професійна майстерність Кл.слова (ненормовані): професійна компетентність Анотація: Вчитель, який здатний готувати учнів до життя в новому суспільстві, повинен бути професійно сильний та впевнений, незалежний і сміливий, готовий чути й вирішувати проблеми, зібраний, відданий роботі, відповідальний за себе та своїх учнів.
Знайти схожі
|
|
|