Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=алалія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Гончаренко, А.
    Щоб дитина заговорила [Текст] / А. Гончаренко // Дошкільне виховання. - 2005. - № 3. - С. 10-12.
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Семінари
Кл.слова (ненормовані):
спілкування -- розвиток мовлення -- малюк -- порушення слуху -- алалія -- аутизм
Дескриптори: ПЕДАГОГІКА,ДОШКІЛЬНЕ ВИХОВАННЯ
Анотація: Розвиток комунікативно-мовленевих здібностей дитини. Вчимо спостерігати, творчо мислити, слухати людей

Є примірники у відділах:
(27.04.2005р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1

Знайти схожі

2.


    Зелінська-Любченко, Катерина.
    Проблема подолання моторної алалії у дітей в умовах закладу освіти / К. Зелінська-Любченко // Особлива дитина: навчання і виховання : наук., навч., інформ. журнал. - 2018. - № 1. - С. 55-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Спеціальна педагогіка--Логопедія
Кл.слова (ненормовані):
моторна алалія -- статистичні дані -- спеціальна освіта -- корекційна робота -- індивідуалізація
Анотація: На основі аналізу статистичних даних та літературних джерел висвітлено проблему розвитку та корекції моторної алалії. Зазначено, що в умовах сьогодення, особливо у світлі інклюзивного навчання, важливою умовою повноцінного розвитку дитини із моторною алалією, є своєчасна корекція її мовленнєвого порушення. Успішність формування мовленнєвої діяльності залежить від рівня оволодіння дитиною із моторною алалією фонетичною системою мови, яка залежить від взаємодії різних аналізаторів, що забезпечують полімодальну єдність мовленнєвої функціональної системи. При індивідуалізації плану корекції, заснованого на потребах і можливостях дитини, будь-який із методів корекції, який передбачає принципи моторного навчання, може використовуватись для стимуляції правильних жестів та рухів мовлення.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі