Пошуковий запит: <.>K=клас<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 6074
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| 061 Ч-492
Галушка, З. І. Соціальна диференціація суспільства: проблеми формування середнього класу в умовах трансформації економіки України [Текст] : сборник научных трудов / З.І. Галушка, В.О. Соболєв> // Наук. вісник Чернівец. ун-ту. - Чернівці, 2004. - Вип.195-196: Економіка: Зб. наук. пр. - С. 3-8.
Рубрики: Середній клас--Формування--Україна
Дод.точки доступу: Соболєв, В.О.; чернівецький автор, але не про Чернівці (Буковину) Є примірники у відділах: 1 Інв.В 68662 - 19.86 р. (вільний)
Знайти схожі
|
>2.
|
Барабанщикова, З. П. Комп’ютер як засіб заглиблення в матеріал, що вивчається [Текст] : медіа-урок за оповіданням Рея Дугласа Бредбері "Усмішка". 7 клас. / З.П. Барабанщикова> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 1. - С. 28-29. - Зміст: Усмішка
Рубрики: Уроки літератури--Форми проведення--Урок-медіа Зарубіжна література--Методика викладання Анотація: Сценарій уроку за оповіданням Р. Бредбері "Усмішка" з використанням комп’ютера.
Дод.точки доступу: Бредбері, Рей \про нього\ Знайти схожі
|
>3.
|
Гнатюк, Л. Н. Аналізувати текст відповідно до законів, за якими він створений [Текст] : два уроки за творчістю Ісікава Такубоку. 8 клас. / Л.Н. Гнатюк> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 1. - С. 30-32.
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання Уроки літератури--Форми проведення
Дод.точки доступу: Такубоку, Ісікава \про нього\ Знайти схожі
|
>4.
|
Костенко, Ю. В. Резонанс. У математичному вимірі [Текст] : інтегрований урок з вивчення роману М.Булгакова "Майстер і Маргарита". 11 клас. / Ю.В. Костенко> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 1. - С. 32-34. - Зміст: "Майстер і Маргарита"
Рубрики: Російські письменники, 20 ст. Всесвітня література--Методика викладання Уроки літератури--Форми проведення--ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК
Дод.точки доступу: Булгаков, Михайло Афанасійович (письменник російський) \про нього\ Знайти схожі
|
>5.
|
Тоічкіна, О. Формування культури українського мовлення російськомовних першокласників [Текст] / О. Тоічкіна> // Початкова школа. - 2005. - № 2. - С. 13-14.
Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання Кл.слова (ненормовані): експирементальний -- клас Анотація: Дослідження засвоєння першокласниками експериментального курсу культури українського мовлення
Знайти схожі
|
>6.
|
Арцишевський, Р. "Я і Україна" (інтегрований курс). 4 клас [Текст] / Р. Арцишевський, С. Балашова> // Початкова школа. - 2005. - № 2. - С. 28-31.
Рубрики: Природознавство--Вивчення і викладання Кл.слова (ненормовані): методика Анотація: "Я і Україна". Орієнтоване календарне планування (32 год.)
Дод.точки доступу: Балашова, С. Знайти схожі
|
>7.
|
Відгуки вчителів на підручник "Я і світ", 1 клас (Автори Р.А.Арцишевський, С.П.Балашова) [Текст] / Т.І. Токар, Л. Пікула> // Початкова школа. - 2005. - № 2. - С. 31-32.
Рец. на "Я і світ"
Рубрики: Природничі науки--Природознавство Кл.слова (ненормовані): людина -- культура -- поведінка -- суспільство
Дод.точки доступу: Токар, Т.І.; Пікула , Л. Знайти схожі
|
>8.
|
Науменко, В. Орієнтоване тематичне планування уроків читання. За підручником: Науменко В.О. "Читанка", 4 клас (друга частина) [Текст] / В. Науменко> // Початкова школа. - 2005. - № 2. - С. 36-40.
Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання
Знайти схожі
|
>9.
|
Долгозвяга, С. Урок - аукціон знань з природознавства (3 клас) [Текст] : [Розробка уроку] / С. Долгозвяга> // Початкова школа. - 2005. - № 2. - С. 62.
Рубрики: Природознавство--Початкові класи Анотація: Вода. Водойми. Узагальнення знань з теми
Знайти схожі
|
>10.
|
Державна підсумкова атестація в загальноосвітніх навчальних закладах у 2004-2005 навчальному році [Текст]> // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 1. - С. 2-4
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Атестація Кл.слова (ненормовані): Фізика -- 11 клас -- Білети Анотація: Про державну підсумкову атестацію в загальоосвітніх навчальних закладах у 2004-2005 навчальному році. Наведено білети
Знайти схожі
|
>11.
|
Сущенко, С. Урок у випускному класі на тему: "Узагальнення знань учнів про стан речовини залежно від температури і тиску" [Текст] / С. Сущенко, Л. Недбаєвська> // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 1. - С. 9-13 : граф. - Библиогр.: 4 назви
Рубрики: Астрономія--Методика викладання Уроки астрономії Фізика--Методика викладання Уроки фізики Кл.слова (ненормовані): 11 КЛАС -- Стан речовини -- Температура -- Тиск -- Єдність Всесвіту -- Мікросвіт -- Макросвіт -- Мегасвіт -- Астрономічні об'єкти
Дод.точки доступу: Недбаєвська, Л. Знайти схожі
|
>12.
|
Шухова, Елеонора. Підвищення ефективності тематичного оцінювання з біології, 6 клас [Текст] / Е. Шухова, О. Астаніна> // Біологія і хімія в школі. - 2005. - №1. - С. 16-19.
Рубрики: Оцінювання тематичне--Біологія Анотація: Подаються різні варіанти тематичного оцінювання (тестові завдання, запитання та завдання для усних відповідей, запитання письмової контрольної роботи) з тем: "Водорості. Мохи". "Папоротеподібні. Плауни. Хвощі".
Дод.точки доступу: Астаніна, Оксана Знайти схожі
|
>13.
|
Програма інтегрованого предмета "Основи здоров'я" для середньої загальноосвітньої школи (5 клас) [Текст]> // Безпека життєдіяльності. - 2005. - № 2. - С. 50-55 : табл.
Рубрики: Основи здоров'я--Методика викладання Уроки основ здоров'я Кл.слова (ненормовані): МЕТА -- Розділи -- Зміст -- МАТЕРІАЛИ -- ВИМОГИ Анотація: Навчальна програма побудована на основі інтегрованого поєднання елементів знань щодо збереження і захисту життя та зміцнення здоров'я лбдини. Зміст прграми структуровано за чотирма розділами, що представлені в програмах для кожного класу: 1). Життя і здоров'я людини 2). Фізична складова здоров'я 3). Соціальна складова здоров'я 4). Психічна і духовна скдадові здоров'я
Знайти схожі
|
>14.
|
Кобернік, С. Загальна географія [Текст] : програма для профільного навчання. 11 клас (35/70 год, або 1 або 2 год на тиждень) / С. Кобернік, Р. Коваленко> // Географія та основи економіки в школі. - 2005. - № 1. - С. 14-19.
Рубрики: Географія--Вивчення і викладання --Навчальні плани і програми Кл.слова (ненормовані): програма навчання -- теми -- розподіл годин -- топографія -- геологія -- геоморфологія -- метеорологія -- кліматологія -- гідрологія -- грунтознавство -- біосфера -- геоекологія Дескриптори: ГЕОГРАФІЯ,ВИВЧЕННЯ І ВИКЛАДАННЯ ГЕОГРАФІЇ,В ШКОЛІ Анотація: Зміст програми покликаний узагальнити і систематизувати знання учнів з різних напрямів природничих наук. У кожному розділі заплановане виконання практичних робіт
Дод.точки доступу: Коваленко, Р. Є примірники у відділах: (21.03.2005р. Інв.1121 (1 прим.) - Б.ц.)
Знайти схожі
|
>15.
|
Матус, О. Урок-конференція на тему "Трудові ресурси й занятість населення", 9 клас [Текст] / О. Матус> // Географія та основи економіки в школі. - 2005. - № 1. - С. 31-32.
Рубрики: Економіка--Вивчення і викладання--Класно-урочна ситема Кл.слова (ненормовані): трудові ресурси -- безробіття -- забезпечення трудовими ресурсами Дескриптори: ГЕОГРАФІЯ,ВИВЧЕННЯ І ВИКЛАДАННЯ ГЕОГРАФІЇ,В ШКОЛІ Анотація: Розробка уроку-конференції мета якого розкрити поняття "Трудові ресурси"; навчити учнів пояснювати причини неповного використання трудових ресурсів, підкреслити значення рівня кваліфікації трудових ресурсів
Є примірники у відділах: (25.03.2005р. Інв.1125 (1 прим.) - Б.ц.)
Знайти схожі
|
>16.
|
Пінчук, В. Гайда в похід! [Текст] : цикл уроків-колаж із вивчення теми "Прикметник" (6 клас) / В. Пінчук> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2005. - № 1. - С. 11-19.
Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання--Урок у 6 класі Кл.слова (ненормовані): знання -- виховання Дескриптори: МОВОЗНАВСТВО,УКРАЇНСЬКА МОВА Анотація: Гра заради навчання
Є примірники у відділах: (21.03.2005р. Інв.1099 (1 прим.) - Б.ц.)
Знайти схожі
|
>17.
|
Українська література [Текст] : програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. 5 клас> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2005. - № 1. - С. 60-68.
Рубрики: Українська література--Вивчення і викладання Кл.слова (ненормовані): вивчення творів -- виразне читання -- повторення -- позакласне читання Дескриптори: УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА,МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ Анотація: Тематичне планування учбового матеріалу
Є примірники у відділах: (21.03.2005р. Інв.1107 (1 прим.) - Б.ц.)
Знайти схожі
|
>18.
|
Кирилішина, Н. Не говори все, що знаєш, але завжди знай, що говориш [Текст] : з досвіду навчання діалогічного мовлення:Система вправ (5 клас) / Н. Кирилішина> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2005. - № 1. - С. 79-81.
Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання--Урок у 5 класі Кл.слова (ненормовані): текст -- тема -- стиль -- діалог Дескриптори: УКРАЇНСЬКА МОВА,МЕТОДИКА Анотація: Ознайомлення з діалогічним мовленням учнів 5 класу
Є примірники у відділах: (21.03.2005р. Інв.1109 (1 прим.) - Б.ц.)
Знайти схожі
|
>19.
|
Мухомеджанова, С. О. Вчитись сприймати художній твір не як віддзеркалення реального життя, а як реакцію митця на умови буття [Текст] : спроба цілісного аналізу роману А. Камю "Чума". Система уроків. 11 клас. / С.О. Мухомеджанова> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 2. - С. 50-52. - Зміст: Чума
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання Уроки літератури--Форми проведення Французькі письменники, 20 ст.--Творчість
Дод.точки доступу: Камю, Альбер \про нього\ Знайти схожі
|
>20.
|
Костенко, Ю. В. Виразне читання як засіб осягнення художнього твору. 5 клас [Текст] : урок за казкою О.Вайльда "Зоряний хлопчик" / Ю.В. Костенко> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 2. - С. 36-37. - Зміст: "Зоряний хлопчик"
Рубрики: Читання --Методика викладання
Дод.точки доступу: Вайльд, Оскар (письменник англійський) \про нього\ Знайти схожі
|
|
|