Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Педагогіка -- Школознавство<.>
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 15
1.


    Вітренко, Р.
    "Нова доба нового прагне слова" [Текст] : [Системні зміни в українській середній школі на початку ХХІ століття] / Р.Вітренко // Дивослово. - 2001. - № 4. - С. 38-42
Рубрики: Педагогіка--Школознавство


Знайти схожі

2.


   
    Якщо мобільник заважає навчанню... [Текст] // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 1. - С. 42-43
Рубрики: Педагогіка--Педагогічна майстерність
   Педагогіка--Школознавство

   Педагогіка--Дидактика--Процес навчання

Анотація: Стаття присвячена використанню мобільних телефонів школярами під час уроківта як знаходити вихід в таких ситуаціях.

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

3.


    Дибський, С.
    Робота з молодими педагогічними кадрами [Текст] / С. Дибський // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 1. - С. 61-66
Рубрики: Педагогіка--Школознавство
Кл.слова (ненормовані):
методична робота -- молодий вчитель
Анотація: В статті автор пропонує форми, методи та прийоми з молодими вчителями, розкриває зміст методичної роботи у школі, як скласти проект наказу про методичну роботу. Запропонований матеріал є творчим доробком автора із власного досвіду.

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

4.


    Миловидова, В.
    Чи буде наша держава демократичною? [Текст] / В. Миловидова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 1. - С. 84
Рубрики: Педагогіка--Школознавство
Кл.слова (ненормовані):
директор -- завуч -- витель -- школа
Анотація: Автор піднімає проблему демократизації школи.

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

5.
CUKK-VDPU
С28


    Седеревічене, А.
    Інтегрований підхід до організації навчально-пізнавальної діяльності учнів у "школі-родині" [Текст] / А. Седеревічене // Початкова школа. - 2008. - № 3. - С. 33-38.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Школознавство
Кл.слова (ненормовані):
школа-родина -- інтегрований модуль -- загадки
Анотація: Дидактичний матеріал до організації навчально-пізнавальної діяльності молодших школярів


Знайти схожі

6.


    Дибський, С.
    Практичний педагогічний досвід учителів школи [Текст] / С. Дибський // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 2. - С. 57
Рубрики: Педагогіка--Школознавство
Анотація: В статті автор розкриває тонкощі управлінської діяльності.

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

7.


    Казачінер, О.
    Педрада "Діагноз: неуспішність. Причини неуспішності та шляхи подолання" [Текст] / О. Казачінер // Початкова школа. - 2009. - № 12. - С. 51-52. - Бібліогр.: 3 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Школознавство
Кл.слова (ненормовані):
ділова-гра -- профілактика неуспішності
Анотація: Наведено сценарій педради, присвяченій виявленню основних причин неуспішності школярів та способам вирішення цієї проблеми.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

8.


   
    Актуальні діалоги : [психологічні та педагогічні поради)] [Текст] // Фізичне виховання в школах України. - 2013. - № 4. - С. 1-16(Дод. 2)
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Школознавство
   Психологія--Педагогічна

Кл.слова (ненормовані):
виступ -- спілкування -- учитель і батьки -- класний керівник
Анотація: У рубриці "Актуальні діалоги" представлені психологічні та педагогічні поради.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

9.


    Калошин, В.
    Як виконується головне завдання школи [Текст] / Володимир Калошин // Початкова школа. - 2013. - № 7. - С. 54-56.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Школознавство
Кл.слова (ненормовані):
особистісна система навчання -- несформована особистісна система навчання -- модель школи ХХІ ст.
Анотація: Стаття присвячена проблемі - навчити учня вчитися, але вирішення її відкриває перспективи роботи не на основі застарілої інформації, а на задоволенні інтересу школярів до загального й універсального.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

10.


    Мелешко, В.
    Функціонування освітнього округу на засадах інтеграції як умова розвитку освіти в сільській місцевості [Текст] / Віра Мелешко // Початкова школа. - 2015. - № 1. - С. 1-3.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Освіта--Організація--З'їзди, конференції--Україна
   Педагогіка--Школознавство

Кл.слова (ненормовані):
науково-практична конференція -- освітній округ в сільській місцевості
Анотація: У статті подано інформацію про Всеукраїнську науково-практичну конференцію за темою "Організаційно-педагогічні умови функціонування освітнього округу у сільській місцевості", яка відбулася 13-14 листопада 2014 року у м. Івано-Франківськ. У ході конференції обговорено актуальні проблеми функціонування освітніх округів у сільській місцевості різних регіонів України, зокрема, теоретико-методичні засади функціонування освітніх округів у сільській місцевості, результати дослідження зазначеної проблеми, науково-методичний супровід інноваційної діяльності.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

11.


    Титаренко, Л.
    Ідеї педагога-гуманіста в сучасній початковій школі [Текст] / Лілія Титаренко // Початкова школа. - 2015. - № 9. - С. 5-8. - Бібліогр.: 4 назви.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Школознавство
Кл.слова (ненормовані):
досвід роботи шкільного колективу -- використання спадщини В. О. Сухомлинського -- початкова школа
Анотація: Описано досвід роботи шкільного колективу загальноосвітньої школи І ступеня "Мрія" Кіровоградської міської ради Кіровоградської області, який використовує спадщину В. О. Сухомлинського, впроваджує її у навчально-виховний процес на засадах особистісно зорієнтованого навчання школярів засобами інноваційних педагогічних технологій.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

12.


   
    Станьте "Шкільним радником або "Агентом змін" для нової української школи [Текст] // Фізичне виховання в школах України. - 2016. - № 10. - С. 2-3.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Школознавство
Кл.слова (ненормовані):
дистанційне навчання -- комп'ютерна грамотність педагогів -- інноваційні методики
Анотація: Від редакційної колегії "шкільний радник", на їхню думку, - це педагог, ентузіаст, можливо, керівник методоб'єднання, зацікавлений у підвищенні професійного рівня колег-педагогів та самовдосконаленні, який має організаторські здібності і авторитет серед колег.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

13.


    Стрілець, С.
    Заради чого вчаться діти? [Текст] : батьківські збори, 3 клас / Світлана Стрілець // Початкова школа. - 2016. - № 11. - С. 51-52.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Школознавство
Кл.слова (ненормовані):
батьківські збори -- молодші школярі -- мотивація навчання -- тестування
Анотація: Наведено методичні матеріали для проведення батьківських зборів на тему "Мотивація навчання".

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

14.


    Красоткіна, Н.
    Кодекс честі батьків; Кодекс честі учнів; Кодекс честі вчителя [Текст] / Надія Красоткіна // Початкова школа. - 2017. - № 10. - С. 50-52.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Школознавство
Кл.слова (ненормовані):
школа і родина -- батьки -- учні -- вчителя

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

15.


    Сисенко, Тетяна.
    Довіра до освіти починається з педагогіки партнерства [Текст] / Тетяна Сисенко // Початкова школа. - 2019. - № 12. - С. 1-2.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Школознавство
Кл.слова (ненормовані):
педагогіка партнерства -- Нова українська школа -- батьківські збори -- взаємодія школи та сім’ї -- індивідуальна зустріч -- успішна співпраця -- спілкування з батьками -- партнерські стосунки -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про те, що довіра до школи починається з педагогіки партнерства – одного з ключових компонентів Концепції Нової української школи. Це педагогіка, що ґрунтується на партнерстві між учнем, учителем та батьками. В основі педагогіки партнерства – спілкування, взаємодія та співпраця між учнем, учителем і батьками.


Знайти схожі