Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Українська мова -- Методологія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Дружененко, Р.
    Перспективи актуалізації комунікативно-прагматичної основи навчання української мови [Текст] / Раїса Дружененко // Українська мова і література в школах України. - 2014. - № 1. - С. 15-18. - Бібліогр.: 8 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методологія
   Українська мова--Методика

Кл.слова (ненормовані):
прагматика -- прагматичний компонент -- комунікативно-прагматичні уміння -- суб'єкт навчання -- процес навчання
Анотація: У статті розглянуто проблему перспектив реалізації комунікативно-прагматичної основи навчання української мови, окреслено умови формування комунікативно-прагматичних умінь і навичок суб'єкта навчання.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

2.


    Кучерук, Оксана
    Соціокультурний розвиток учнів як лінгвометодична проблема [Текст] / Оксана Кучерук // Українська мова і література в школі. - 2014. - № 2. - С. 2-7. - Бібліогр.: 7 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методологія
   Мовознавство--Соціолінгвістика

   Мовознавство--Мова і культура

Кл.слова (ненормовані):
соціокультурний розвиток мовної особистості -- соціокультурна компетентність -- соціокультурна змістова лінія україномовної освіти -- цінності -- культурні смисли -- принципи навчання -- методи навчання
Анотація: У статті висвітлено лінгводидактичні питання проблеми соціокультурного розвитку особистості учня. Зокрема , окреслено умови, що впливають на ефективність соціокультурного розвитку зростаючої особистості в контексті шкільної україномовної освіти. Розглянуто особистісно орієнтований, лінгвокультурологічний,аксіологічний, текстоцентричний, герменевтичний, комунікативно-ситуативний і креативний аспекти методики реалізації соціокультурного складника змісту шкільного курсу української мови. Зосереджено увагу на методах навчання, які уможливлюють соціокультурний розвиток мовної особистості школяра.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Греб, М.
    Психологічні чинники формування лексичної компетентності майбутніх учителів початкових класів [Текст] / Марія Греб // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 9. - С. 23-26. - Бібліогр.: 14 назв.
Рубрики: Українська мова--Викладання у ВНЗ
   Українська мова--Методологія

Кл.слова (ненормовані):
лексична компетентність -- вікові особливості студентів -- види класифікацій пам'яті -- увага -- мислення -- завдання для студентів -- прийоми запам'ятовування -- методика навчання лексикології
Анотація: У статті обґрунтовано психологічні чинники формування лексичної компетентності майбутніх учителів початкових класів. Зокрема, наголошено на тому, що розвиткові лексичної компетентності майбутніх учителів початкових класів сприяє врахування індивідуальних і вікових особливостей, інтересів, рівня пізнавальних можливостей, здібностей, студентів, розуміння суті психічних процесів, що лежать в основі мовленнєвої діяльності.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

4.


    Груба, Т.
    Контроль у компетентнісній парадигмі сучасної лінгводидактики [Текст] / Таміла Груба // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 9. - С. 27-29. - Бібліогр.: 9 назв.
Рубрики: Українська мова--Методологія
   Українська мова--Перевірка і оцінка знань

Кл.слова (ненормовані):
контроль сформованості знань і умінь -- компетентнісна парадигма -- прнципи контролю -- функції контролю -- види контролю
Анотація: У статті окреслено функції реалізації контролю сформованості знань, умінь і навичок учнів і студентів в компетентнісній парадигмі сучасної лінгводидактики. Особливу увагу приділено принципам, функціям і видам контролю.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

5.


    Загнітко, А.
    Організація самостійної роботи у Всеукраїнському віртуально-лінгвістичному діалозі: лінгвометодологічні та лінгвокомп'ютерні засади [Текст] / Анатолій Загнітко // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 12. - С. 3-14. - Бібліогр.: 25 назв.
Рубрики: Українська мова--Методологія
   Мовознавство--Методологія

Кл.слова (ненормовані):
віртуально-лінгвістичний діалог -- Віртуальна лінгвістична лабораторія "Словник української мови" -- лінгвокомп'ютерна технологія -- лінгвотехнологія -- лексикографія -- реальна комунікативна спільнота -- ідеальна комунікативна спільнота -- методологія віртуально-лінгвістичного діалогу
Анотація: У статті охарактеризовано основні складники організації Всеукраїнського віртуально-лінгвістичного діалогу, з'ясовано методологічні, лінгвокомп'ютерні та технологічні основи його функціонування. Визначено моделі самостійної роботи студентів у Всеукраїнському віртуально-лінгвістичному діалозі. Встановлено функційне навантаження сучасних Віртуальної лексикографічної лабораторії "Словник української мови" й Віртуальної лексикографічної лабораторії "Етимологічний словник української мови" Українського мовно-інформаційного фонду Національної академії наук України в організації та проведенні Всеукраїнського віртуально-лінгвістичного діалогу.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

6.


    Омельчук, С.
    Сучасні тенденції в українській лінгводидактиці крізь призму наукових праць Марії Пентилюк [Текст] / Сергій Омельчук // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 4. - С. 9-14. - Бібліогр.: 18 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Дидактика
   Українська мова--Методологія

Кл.слова (ненормовані):
тенденція -- українська лінгводидактика -- мовна освіта -- підхід до навчання мови -- текстоцентризм -- дисертації -- Марія Пентилюк
Анотація: Розглянуто сучасні тенденції в теорії і методиці навчання української мои крізь призму наукових праць Марії пентилюк, перспективні для розвитку лінгводидактичної науки в ХХІ ст. У визначенні концептуальних засад навчання української мови враховано зміну парадигми філософії освіти, що відбувається в сучасному освітньому просторі; переорієнтування мовної освіти зі знаннєвого підходу на компетентнісний, діяльнісний, особистісно орієнтований; прогресивні лінгвістичні теорії і концепції, нові аспекти вивчення мови тощо.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі