Буракова, О.
    Сформувати гармонійну особистість [Текст] : з творчої лабораторії вчителя / О. Буракова // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2005. - № 2. - С. 54-57.
Рубрики: Психологія--Здібність і обдарованість
Кл.слова (ненормовані):
сприйняття матеріалу -- творчі здібності -- логіка -- образне мислення
Анотація: Розвивати в учнів їхні природні здібності, щоби мати високі показники знань

Є примірники у відділах:
(21.04.2005р. Інв.78 (1 прим.) - Б.ц.)




    Мироненко, Т.
    Формування образного мислення учнів на уроках лексикології [Текст] : 5 клас / Т.Мироненко // Дивослово. - 2003. - № 1. - С. 37-39
Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Лексикологія
Кл.слова (ненормовані):
ОБРАЗНЕ МИСЛЕННЯ



CUKK-VDPU
К75


    Кочерга, О.
    Психофізіологічний розвиток дитини і становлення мислення у віці 6-10 років [Текст] / О. Кочерга // Початкова школа. - 2007. - № 7. - С. 29-31.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Психологія--Дитяча--Мислення
Кл.слова (ненормовані):
образне мислення -- логічне мислення
Анотація: Психічний розвиток дитини увіці 6-10 роківта розвиток мислення в цей період

Є примірники у відділах:
(11.07.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Кондратенко, Н.
    Секрети віршування для загального розвитку [Текст] / Н. Кондратенко, О. Шепель // Дошкільне виховання. - 2009. - № 11. - С. 16-18.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Розвиток мови
   Педагогіка--Дошкільна--Розумове виховання

Кл.слова (ненормовані):
Образне мислення -- Рима -- Приказка -- Вірш
Анотація: Пропонується варіант використання технології "Секрети віршування", а саме проект освітньої роботи зі старшими дошкільнятами і презентаційне заняття до теми "Свійські тварини".


Дод.точки доступу:
Шепель, О.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Овчаров, А.
    Психодіагностична технологія визначення напряму профілізації дітей молодшого шкільного віку [Текст] / А. Овчаров // Початкова школа. - 2010. - № 4. - С. 60-62. - Бібліогр.: 4 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Психологія--Психологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
сенсорне конкретне мислення -- образне мислення -- почуттєве мислення -- інтуїція -- тест жанрових картинок
Анотація: У статті досліджуються технології визначення напряму профілізації дітей молодшого шкільного віку.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Лісовський, А.
    Біля витоків людської духовності [Текст] / А. Лісовський // Українська мова і література в школі. - 2010. - № 2. - С. 27-30.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Літературознавство--Художня мова творів
Кл.слова (ненормовані):
Образне мислення -- метафора -- духовний потенціал
Анотація: В статті наведені міркування з приводу методики світової літератури, значення розуміння тих основних особливостей що визначають суть літератури як мистецтва слова.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Силко, О.
    Якби я була художником... : урок-тренінг у 7 класі [Текст] / Олена Силко // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2010. - № 11/12. - С. 9-12. - журнал.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика--Урок
   Українська мова--Методика--Морфологія--Дієприкметник

   Українська мова--Методика--Синтаксис--Просте речення

Кл.слова (ненормовані):
живопис Марії Приймаченко -- образне мислення -- робота в групах -- конструювання -- твір-оповідання
Анотація: Конспект уроку за темою: "Дивосвіт живопису Марії Приймаченко. Дієприкметниковий зворот. Відокремлення комами дієприкметникових зворотів після означуваного слова". Урок має на меті розвивати синтаксичні навички та чуття мови учнів, їх образне мислення, виховувати естетичні смаки і любов до народного мистецтва.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Валуєв, Р.
    Візуальне й асоціативне мислення / Р. Валуєв // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 10. - С. 66-68
Рубрики: Правознавство в школі--Інноваційні технології
Кл.слова (ненормовані):
асоціативне мислення -- образне мислення -- візуальне мислення -- галузь права
Анотація: Розкрито прийом залучення візуального та асоціативного мислення при роз'ясненні учням суті конституційного права.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Врадій, Т.
    Образне мислення школяра / Т. Врадій // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 10. - С. 30-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Педагогіка--Спадщина Сухомлинського
   Психологія--Вікова--Молодший шкільний вік

Кл.слова (ненормовані):
образне мислення -- інтелектуальні уміння
Анотація: В. Сухомлинський про формування образного мислення як один з аспектів розвитку творчої особистості.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Павловська, Ірина
    Допоможемо гостю з Місяця : заняття з використанням елементів ейдетики для дітей середньої групи [Текст] / Ірина Павловська, Наталія Горобчук // Дошкільне виховання. - 2014. - № 4. - С. 33-35 . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розумове виховання
Кл.слова (ненормовані):
фізкультхвилинка -- запам'ятовування -- образне мислення -- уява
Анотація: Подано розробку заняття для середньої групи, мета якого - розвивати асоціативне, образне та логічне мислення, пам'ять, уяву дітей за допомогою прийомів ейдетики; закріплювати уявлення дітей про довкілля, знання назв своєї країни та її міст, кольорів веселки, ліній, властивостей різних матеріалів; удосконалювати вміння розповідати прозові та віршовані тексти за малюнками; розвивати зв'язне мовлення, пізнавальну активність, креативне мислення; виховувати впевненість у своїх силах, доброзичливе ставлення одне до одного.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Леміжанська, Оксана.
    Використання методів ейдетики у початковій школі / Оксана Леміжанська // Початкова школа. - 2018. - № 4. - С. 42–45.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
ейдетика -- запам’ятовування -- образна пам’ять -- образне мислення -- уява -- 27 методів ейдетики -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про один із шляхів запам’ятовування у школярів – розвиток образної пам’яті, образного мислення та уяви за допомогою методів ейдетики.





    Шевченко, Оксана.
    Розвиток аналітичного й асоціативного мислення на уроках української мови та літератури : майстер-клас за казкою Івана Франка "Фарбований Лис" : 5 клас / Оксана Шевченко // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2019. - № 10. - С. 11-13
Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Розвиток мислення
Кл.слова (ненормовані):
аналітичне мислення -- образне мислення -- літературний диктант -- інтерактивна вправа
Анотація: Розробка уроку присвячена вивченню казки І. Франка "Фарбований Лис" у 5 класі. Пропонуються завдання, що сприяють розвитку аналітичного та образного мислення, творчих і авторських здібностей (літературний диктант "Епізод за деталлю", інтерактивна вправа "Дерево рішень" та ін.)


Дод.точки доступу:
Франко, Іван Якович (1856-1916) \про твір\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Бровченко, Анатолій.
    Розгортання просторового мислення у майбутніх педагогів-дизайнерів у процесі проектно-художньої діяльності / А. Бровченко // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2019. - № 7. - С. 52-58. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Дизайн-освіта
   Вища освіта--Мистецька--Художня

Кл.слова (ненормовані):
просторове мислення -- образи -- ліва півкуля мозку -- права півкуля мозку -- простір -- образне мислення -- логічне мислення
Анотація: У статті розкривається провідна роль просторового мислення у практичній діяльності дизайнера, автор вказує на недостатню його вивченість у вітчизняній та зарубіжній психології. Однією з найважливіших характеристик образного мислення є здатність оперувати зоровими образами, які є його основною оперативною одиницею. Автор розкриває явище функціональної асиметрії мозку та пов’язану з ним специфіку сприйняття просторових зображень особистістю. Рзглядається специфіка розгортання просторових зорових образів у реальному фізичному просторі й концептуальному. Висвітлюється особливість сприймання правого й лівого зорового поля, котрі пов’язані з функціональною асиметрією мозку людини. Вказується на важливість врахування висновків науковців щодо професійних можливостей "лівопівкульних" і "правопівкульних особистостей або особистостей гармонійно розвинених (право-лівопівкульних). Висловлюється теоретичне положення про те, що ефективне навчання майбутніх педагогів-дизайнерів стає можливим лише коли гармонійно поєднується понятійно-логічна і образна сфери мислення майбутнього педагога.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Жулинський, Микола.
    Той, хто відчиняє духовні храми [Текст] / Микола Жулинський // Слово і час. - 2022. - № 2. - С. 111-113
Рубрики: Письменники України, 20-21 ст.
Кл.слова (ненормовані):
полеміка -- постмодернізм -- образне мислення
Анотація: Стаття присвячена славному ювілею доктора філологічних наук, довголітнього декана і завідувача кафедри української літератури у Львівському національному університеті професору Тарасові Сализі. З нагоди славного ювілею цього вченого можна чимало сказати про його плідну громадську та культурницьку роботу, про унікальні видавничі проєкти та організацію наукового процесу, про успішний досвід літературного критика і публіциста, про подиву гідні науково-академічні засяги та обрії.


Дод.точки доступу:
Салига, Тарас (український письменник, журналіст, літературний критик, науковець, громадський діяч, доктор філологічних наук, професор ; 1942-) \про нього\