Черненко, Н. М. Українська література в кольорах [Текст] : підсумковий урок за темою: "Літературні казки" 5 клас / Н.М. Черненко> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2005. - № 2. - С. 6-8. Рубрики: Українська література--Вивчення і викладання--Урок у 5 класі Кл.слова (ненормовані): літературні казки -- літературний твір -- п'єса Анотація: Узагальнити знання про літературні казки, зокрема казку - п'єсу. Є примірники у відділах: (21.04.2005р. Інв.72 (1 прим.) - Б.ц.) |
Паламар, С. Аналіз художньої деталі в системі вмінь учнів 5-х класів [Текст] / С. Паламар> // Українська мова і література в школі. - 2006. - № 6. - С. 22-27. Рубрики: Українська мова--Методика Кл.слова (ненормовані): літературний твір -- текст -- урок-фрагмент Дескриптори: ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА -- МОВОЗНАВСТВО -- УКРАЇНСЬКА МОВА -- МЕТОДИКА УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ Анотація: Аналіз літературного твору для учнів 5-х класів Є примірники у відділах: (09.11.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
С60 Соловйова, Н. До питання психологічної характеристики героя в літературному творі (літературознавчий аспект) [Текст] / Н. Соловйова> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2007. - № 5. - С. 19-20. Рубрики: Літературознавство--Образи і теми в літературі Кл.слова (ненормовані): літературний твір -- літературний герой Анотація: Психологічний аналіз літератури XX ст. наведено праці загальнотеоретичного та практичного спрямування українських та зарубіжних літературознавців. Є примірники у відділах: (18.05.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Б11 Білоус, П. Творчому вчителю і допитливому учню. [Текст] / П. Білоус> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2008. - № 3. - С. 54-57. Рубрики: Література українська--Методика--Підручники шкільні Кл.слова (ненормовані): літературний твір -- текст літературний -- програма української літератури -- концепція розвиваючого навчання Анотація: <Навчально-методичний комплекс> для вивчення української літератури в 6 класі, укладений Раїсою Мовчан, у центрі вивчення та художнього сприймання ставить літературний твір , який має стати основним об'єктом інтелектуального та естетичного пізнання. |
Г40 Геруля, Галина. Шляхи літературного розвитку молодших школярів [Текст] / Г. Геруля> // Початкова школа. - 2008. - № 5. - С. 48-50. Рубрики: Українська мова--Процес навчання в початковій школі--Читання Кл.слова (ненормовані): процес читання -- спілкування -- літературний твір -- план-конспект уроку -- вірші Анотація: Розширювати уявлення дітей про тематику дитячих віршів. |
Ситченко, А. Л. Методичні родзинки : [Цитати про літературу та навчальну діяльність] [Текст] / А.Л. Ситченко> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2008. - № 9. - С. 37. Рубрики: Література українська--Методика--Процес навчання Кл.слова (ненормовані): літературний твір -- навчальний процес -- вивчення літератури |
Лісовський, Антон. Аксіоми методики [Текст] / А. Лісовський> // Українська мова і література в школі. - 2009. - № 1. - С. 32-35. Рубрики: Література--методологія науки Кл.слова (ненормовані): мистецтво слова -- літературний твір -- художній образ -- художній твір Анотація: Стаття про викладання літератури, як науку про завдання, зміст і закономірності здійснення шкільної літературної освіти. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Ковбасенко, Ю. Формування літературного канону та куррикулуму літературної освіти: світовий досвід і український шлях [Текст] / Ю. Ковбасенко> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 9. - С. 6-12 ; Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 10. - С. 12-16. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Всесвітня література--Літературний канон Літературна освіта--Шкільна--Літературний канон Кл.слова (ненормовані): літературний твір -- виховний потенціал -- духовне зростання -- літературні епохи -- національна література -- компарабельність -- алюзії -- традиційні образи |
Неживий, Олексій. Григір Тютюнник: роздуми перед ювілеєм про творчість і пам'ять [Текст] / Олексій Неживий> // Слово і час. - 2011. - № 12. - С. 16-31. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Письменники України--Шістдесятники, 20 ст. Кл.слова (ненормовані): основний текст -- літературний твір -- варіант -- автограф -- музейний архів Анотація: У статті розглядаються найбільш значимі текстологічні проблеми у творчості Григора Тютюнника, що зумовлюють вибір основного тексту для підготовки повного (академічного) видання творів митця. Актуалізується необхідність співмірного до таланту митця увічнення його пам'яті на Полтавщині та Луганщині. Дод.точки доступу: Тютюнник, Григір Михайлович (український письменник, шістдесятник ; 1931-1980) \про нього\ |
Панкова, С. Літературні реалії чи прихована реальність у літературі? / С. Панкова> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 2. - С. 39-42 Рубрики: Українська література--Методика викладання--Методичний матеріал Кл.слова (ненормовані): пасивний читач -- літературний твір -- дискусійна ситуація -- Довженко О. -- кіноповість Анотація: В статті розркрито прийоми залучення пасивного читача до аналізу літературного твору та запропоновано розробку уроку на тему "Кіноповість Довженка як новий жанр у літературі, його характерні ознаки" з використанням даних прийомів. Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 Є примірники у відділах: (22.02.2012р. - Б.ц.) (вільний) |
Неживий, Олексій. Лист Григора Тютюнника до редактора книжки "Крайнебо" [Текст] / Олексій Неживий> // Слово і час. - 2013. - № 9. - С. 92-93. - Зміст: Лист Григора Тютюнника до Надії Борисівни Мурченко Рубрики: Письменники України--Шістдесятники, 20 ст. Епістолярна спадщина Кл.слова (ненормовані): творчість -- текст -- літературний твір Анотація: Публікація вміщує лист Григора Тютюнника до редактора видавництва "Молодь" Н. Мурченко, написаний у рідному селі Шилівка на Полтавщині. Дод.точки доступу: Тютюнник, Григір Михайлович (український письменник, шістдесятник ; 1931-1980) \про нього\; Мурченко, Надія (літературний редактор) \про неї\ |
Шевченко, З. Загальнокультурний контекст вивчення української літератури у 8-9 класах на факультативних заняттях [Текст] / Зоя Шевченко> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 4. - С. 20-23. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Українська література--Факультативні заняття Кл.слова (ненормовані): духовна культура -- факультативне заняття -- літературний твір -- мистецтво -- художній текст Анотація: У статті розкривається проблема загальнокультурного контексту вивчення літературних творів, роль і функції факультативних занять у розв'язанні цієї проблеми в умовах допрофільної підготовки учнів 8-9 класів. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Деркач, О. Творчі літературні диктанти на уроках української літератури [Текст] / Олена Деркач> // Українська мова і література в школах України. - 2014. - № 1. - С. 24-26. Рубрики: Українська література--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): літературний твір -- види диктантів -- "Лісова пісня" Л. Українки -- "Intermezzo" М. Коцюбинського -- "Тіні забутих предків" М. Коцюбинського -- "Легенди про вічне життя" І. Франка -- "По дорозі в Казку" О. Олеся Анотація: У статті охарактеризовано творчий літературний диктант як одну з форм роботи на уроці, яка дає змогу перевірити рівень засвоєння учнями змісту твору, розвивати творчі й комунікативні здібності школярів, їхнє самостійне і критичне мислення. Запропоновано зразки 5 видів диктантів (асоціація, дослідження, оздоблення, роздум, враження) за змістом творів українських письменників. Дод.точки доступу: Леся, Українка (Лариса Петрівна Косач-Квітка ; українська письменниця, перекладач, культурний діяч ; 1871-1913) \про неї\; Коцюбинський, Михайло Михайлович (український письменник, громадський діяч ; 1864-1913) \про нього\; Франко, Іван Якович (український письменник, поет, публіцист, перекладач, вчений, громадський і політичний діяч ; 1856-1916) \про нього\; Олесь, Олександр (Олександр Іванович Кандиба ; український письменник, поет, драматург, представник символізму ; 1878-1944) \про нього\ Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Тименко, Валентина Сучасний підручник української літератури для 10 класу: культурно-мистецький контекст [Текст] / Валентина Тименко> // Українська мова і література в школі. - 2017. - № 2. - С. 26-31. - Бібліогр.: 12 назв. Рубрики: Українська література--Підручники Кл.слова (ненормовані): літературний твір -- підручник з української літератури Анотація: У статті висвітлено основні підходи до змістового наповнення підручника української літератури в контексті культурно-мистецького простору. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Бондаренко, Юрій Жанрово-родовий аналіз літературного твору в школі [Текст] / Юрій Бондаренко> // Українська мова і література в школі. - 2019. - № 3. - С. 18-26. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Українська література--Вивчення і викладання Кл.слова (ненормовані): літературний твір -- аналіз літературного твору -- жанрово-родовий аналіз -- навчальна модель Анотація: Автор статті розкриває механізм жанрово-родового аналізу літературного твору, установлює систему компетенцій та етапи впровадження. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Бондаренко, Юрій Жанрово-родовий аналіз літературного твору в школі [Текст] / Юрій Бондаренко> // Українська мова і література в школі. - 2019. - № 4. - С. 6-11. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Українська література--Вивчення і викладання Кл.слова (ненормовані): літературний твір -- аналіз літературного твору -- жанрово-родовий аналіз Анотація: Автор статті розкриває ключовий механізм жанрово-родового аналізу літературного твору, установлює систему компетенцій та етапи впровадження. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Бондаренко, Юрій Жанрово-родовий аналіз літературного твору в школі [Текст] / Юрій Бондаренко> // Українська мова і література в школі. - 2019. - № 5. - С. 7-11. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Українська література--Вивчення літературного твору Кл.слова (ненормовані): літературний твір -- жанрово-родовий аналіз -- аналіз художнього твору Анотація: В статті розкривається механізм жанрово-родового аналізу літературного твору, установлюється система компетенцій та етапи впровадження. Обґрунтовується його важливість в організації літературного навчання школярів. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |