Черненко, Н. М.
    Українська література в кольорах [Текст] : підсумковий урок за темою: "Літературні казки" 5 клас / Н.М. Черненко // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2005. - № 2. - С. 6-8.
Рубрики: Українська література--Вивчення і викладання--Урок у 5 класі
Кл.слова (ненормовані):
літературні казки -- літературний твір -- п'єса
Анотація: Узагальнити знання про літературні казки, зокрема казку - п'єсу.

Є примірники у відділах:
(21.04.2005р. Інв.72 (1 прим.) - Б.ц.)




    Паламар, С.
    Аналіз художньої деталі в системі вмінь учнів 5-х класів [Текст] / С. Паламар // Українська мова і література в школі. - 2006. - № 6. - С. 22-27.
Рубрики: Українська мова--Методика
Кл.слова (ненормовані):
літературний твір -- текст -- урок-фрагмент
Дескриптори: ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА -- МОВОЗНАВСТВО -- УКРАЇНСЬКА МОВА -- МЕТОДИКА УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
Анотація: Аналіз літературного твору для учнів 5-х класів

Є примірники у відділах:
(09.11.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1


CUKK-VDPU
С60


    Соловйова, Н.
    До питання психологічної характеристики героя в літературному творі (літературознавчий аспект) [Текст] / Н. Соловйова // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2007. - № 5. - С. 19-20.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Літературознавство--Образи і теми в літературі
Кл.слова (ненормовані):
літературний твір -- літературний герой
Анотація: Психологічний аналіз літератури XX ст. наведено праці загальнотеоретичного та практичного спрямування українських та зарубіжних літературознавців.

Є примірники у відділах:
(18.05.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1


CUKK-VDPU
Б11


    Білоус, П.
    Творчому вчителю і допитливому учню. [Текст] / П. Білоус // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2008. - № 3. - С. 54-57.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література українська--Методика--Підручники шкільні
Кл.слова (ненормовані):
літературний твір -- текст літературний -- програма української літератури -- концепція розвиваючого навчання
Анотація: <Навчально-методичний комплекс> для вивчення української літератури в 6 класі, укладений Раїсою Мовчан, у центрі вивчення та художнього сприймання ставить літературний твір , який має стати основним об'єктом інтелектуального та естетичного пізнання.



CUKK-VDPU
Г40


    Геруля, Галина.
    Шляхи літературного розвитку молодших школярів [Текст] / Г. Геруля // Початкова школа. - 2008. - № 5. - С. 48-50.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Процес навчання в початковій школі--Читання
Кл.слова (ненормовані):
процес читання -- спілкування -- літературний твір -- план-конспект уроку -- вірші
Анотація: Розширювати уявлення дітей про тематику дитячих віршів.





    Ситченко, А. Л.
    Методичні родзинки : [Цитати про літературу та навчальну діяльність] [Текст] / А.Л. Ситченко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2008. - № 9. - С. 37.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література українська--Методика--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
літературний твір -- навчальний процес -- вивчення літератури





    Лісовський, Антон.
    Аксіоми методики [Текст] / А. Лісовський // Українська мова і література в школі. - 2009. - № 1. - С. 32-35.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література--методологія науки
Кл.слова (ненормовані):
мистецтво слова -- літературний твір -- художній образ -- художній твір
Анотація: Стаття про викладання літератури, як науку про завдання, зміст і закономірності здійснення шкільної літературної освіти.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Ковбасенко, Ю.
    Формування літературного канону та куррикулуму літературної освіти: світовий досвід і український шлях [Текст] / Ю. Ковбасенко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 9. - С. 6-12 ; Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 10. - С. 12-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Всесвітня література--Літературний канон
   Літературна освіта--Шкільна--Літературний канон

Кл.слова (ненормовані):
літературний твір -- виховний потенціал -- духовне зростання -- літературні епохи -- національна література -- компарабельність -- алюзії -- традиційні образи





    Неживий, Олексій.
    Григір Тютюнник: роздуми перед ювілеєм про творчість і пам'ять [Текст] / Олексій Неживий // Слово і час. - 2011. - № 12. - С. 16-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Письменники України--Шістдесятники, 20 ст.
Кл.слова (ненормовані):
основний текст -- літературний твір -- варіант -- автограф -- музейний архів
Анотація: У статті розглядаються найбільш значимі текстологічні проблеми у творчості Григора Тютюнника, що зумовлюють вибір основного тексту для підготовки повного (академічного) видання творів митця. Актуалізується необхідність співмірного до таланту митця увічнення його пам'яті на Полтавщині та Луганщині.


Дод.точки доступу:
Тютюнник, Григір Михайлович (український письменник, шістдесятник ; 1931-1980) \про нього\




    Панкова, С.
    Літературні реалії чи прихована реальність у літературі? / С. Панкова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 2. - С. 39-42
Рубрики: Українська література--Методика викладання--Методичний матеріал
Кл.слова (ненормовані):
пасивний читач -- літературний твір -- дискусійна ситуація -- Довженко О. -- кіноповість
Анотація: В статті розркрито прийоми залучення пасивного читача до аналізу літературного твору та запропоновано розробку уроку на тему "Кіноповість Довженка як новий жанр у літературі, його характерні ознаки" з використанням даних прийомів.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Є примірники у відділах:
(22.02.2012р. - Б.ц.) (вільний)




    Неживий, Олексій.
    Лист Григора Тютюнника до редактора книжки "Крайнебо" [Текст] / Олексій Неживий // Слово і час. - 2013. - № 9. - С. 92-93. - Зміст: Лист Григора Тютюнника до Надії Борисівни Мурченко
Рубрики: Письменники України--Шістдесятники, 20 ст.
   Епістолярна спадщина

Кл.слова (ненормовані):
творчість -- текст -- літературний твір
Анотація: Публікація вміщує лист Григора Тютюнника до редактора видавництва "Молодь" Н. Мурченко, написаний у рідному селі Шилівка на Полтавщині.


Дод.точки доступу:
Тютюнник, Григір Михайлович (український письменник, шістдесятник ; 1931-1980) \про нього\; Мурченко, Надія (літературний редактор) \про неї\




    Шевченко, З.
    Загальнокультурний контекст вивчення української літератури у 8-9 класах на факультативних заняттях [Текст] / Зоя Шевченко // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 4. - С. 20-23. - Бібліогр.: 6 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська література--Факультативні заняття
Кл.слова (ненормовані):
духовна культура -- факультативне заняття -- літературний твір -- мистецтво -- художній текст
Анотація: У статті розкривається проблема загальнокультурного контексту вивчення літературних творів, роль і функції факультативних занять у розв'язанні цієї проблеми в умовах допрофільної підготовки учнів 8-9 класів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Деркач, О.
    Творчі літературні диктанти на уроках української літератури [Текст] / Олена Деркач // Українська мова і література в школах України. - 2014. - № 1. - С. 24-26.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
літературний твір -- види диктантів -- "Лісова пісня" Л. Українки -- "Intermezzo" М. Коцюбинського -- "Тіні забутих предків" М. Коцюбинського -- "Легенди про вічне життя" І. Франка -- "По дорозі в Казку" О. Олеся
Анотація: У статті охарактеризовано творчий літературний диктант як одну з форм роботи на уроці, яка дає змогу перевірити рівень засвоєння учнями змісту твору, розвивати творчі й комунікативні здібності школярів, їхнє самостійне і критичне мислення. Запропоновано зразки 5 видів диктантів (асоціація, дослідження, оздоблення, роздум, враження) за змістом творів українських письменників.


Дод.точки доступу:
Леся, Українка (Лариса Петрівна Косач-Квітка ; українська письменниця, перекладач, культурний діяч ; 1871-1913) \про неї\; Коцюбинський, Михайло Михайлович (український письменник, громадський діяч ; 1864-1913) \про нього\; Франко, Іван Якович (український письменник, поет, публіцист, перекладач, вчений, громадський і політичний діяч ; 1856-1916) \про нього\; Олесь, Олександр (Олександр Іванович Кандиба ; український письменник, поет, драматург, представник символізму ; 1878-1944) \про нього\
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Тименко, Валентина
    Сучасний підручник української літератури для 10 класу: культурно-мистецький контекст [Текст] / Валентина Тименко // Українська мова і література в школі. - 2017. - № 2. - С. 26-31. - Бібліогр.: 12 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська література--Підручники
Кл.слова (ненормовані):
літературний твір -- підручник з української літератури
Анотація: У статті висвітлено основні підходи до змістового наповнення підручника української літератури в контексті культурно-мистецького простору.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Бондаренко, Юрій
    Жанрово-родовий аналіз літературного твору в школі [Текст] / Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2019. - № 3. - С. 18-26. - Бібліогр.: 5 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська література--Вивчення і викладання
Кл.слова (ненормовані):
літературний твір -- аналіз літературного твору -- жанрово-родовий аналіз -- навчальна модель
Анотація: Автор статті розкриває механізм жанрово-родового аналізу літературного твору, установлює систему компетенцій та етапи впровадження.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Бондаренко, Юрій
    Жанрово-родовий аналіз літературного твору в школі [Текст] / Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2019. - № 4. - С. 6-11. - Бібліогр.: 5 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська література--Вивчення і викладання
Кл.слова (ненормовані):
літературний твір -- аналіз літературного твору -- жанрово-родовий аналіз
Анотація: Автор статті розкриває ключовий механізм жанрово-родового аналізу літературного твору, установлює систему компетенцій та етапи впровадження.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Бондаренко, Юрій
    Жанрово-родовий аналіз літературного твору в школі [Текст] / Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2019. - № 5. - С. 7-11. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Українська література--Вивчення літературного твору
Кл.слова (ненормовані):
літературний твір -- жанрово-родовий аналіз -- аналіз художнього твору
Анотація: В статті розкривається механізм жанрово-родового аналізу літературного твору, установлюється система компетенцій та етапи впровадження. Обґрунтовується його важливість в організації літературного навчання школярів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)