До проблеми вибору маршруту вивчення літератури рідного краю у школі [Текст]> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2009. - № 10. - С. 104-117. Рубрики: Література українська--Методика Кл.слова (ненормовані): україномовна література Криму -- методи та прийоми навчання -- текстуальний підхід до вивчення твору -- українська топоніміка Криму -- історія Криму -- літературна карта Криму -- "діалог культур" Анотація: У статті надано методичні поради щодо викладання літератури рідного краю. Запропоновано таблицю сучасних методівта прийомів навчання, мета яких - цілеспрямований вплив на особистість учня. Автор знайомить із досвідом викладання творчості україномовних кримських поетів та письменників: І.Левченка, В.Гончар, В.Латанського, Д.Вітюка, М.Тернавського та ін. Формування свідомого громадянина, виховання любові до рідної землі через осягнення краси українського художнього слова у творчій спадщині письменників-земляків - це, на думку автора, і є найважливішим завданням уроків літератури рідного краю. Дод.точки доступу: Левченко, Іван \про нього\; Гончар, Вікторія \про неї\; Латанський, Василь \про нього\; Вітюк, Дмитро \про нього\; Тернавський, Михайло \про нього\ Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Актуальні діалоги [Текст]> // Фізичне виховання в школах України. - 2012. - № 11. - 1-16 (Дод. вклад.) Рубрики: Педагогіка--Досвід роботи Кл.слова (ненормовані): учнівські олімпіади -- методи та прийоми навчання -- адаптація дитини -- індивідуальна навчальна діяльність -- конфліктні ситуації -- психологічні поради -- педагогічна практика Анотація: У рубриці "Актуальні діалоги"зосереджено увагу на досвідах роботи вчителів. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Куцевол, О. М. Проблема методичної творчості вчителя літератури в науковій рецепції професора Ніли Волошиної / О. М. Куцевол> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 7/8. - С. 14-18. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Українська література--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): професійна діяльність вчителя-словесника -- методи та прийоми навчання -- творчі літературні здібності Анотація: У статті розкрито теоретико-методичні основи проблеми професійної творчості вчителя української літератури, висвітлені в працях Ніли Йосипівни Волошиної. Дод.точки доступу: Волошина, Ніла Йосипівна (д-р пед. наук, професор, чл.-кор. АПН України ; 1940-2010) \про твір\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Богосвятська, А. І. Сучасні форми і методи навчання в системі формування духовно-моральної культури учнів [Текст] / А. І. Богосвятська> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 11. - С. 2-6. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Педагогіка--Виховання в процесі навчання Зарубіжна література--Виховання у викладанні Кл.слова (ненормовані): виховання духовності -- духовні цінності -- світова література і духовність -- методи та прийоми навчання -- метод творчого самовираження -- проблемне питання -- метод проблемно-рефлексивного полілогу -- інтерактивна гра -- твір-спогад -- міні-проект -- "квітка самопізнання" Анотація: У статті розкрито поняття "духовні цінності", окреслено пріоритетні цінності та принципи, подано систему форм, методів і прийомів навчання, що сприяють становленню системи моральних якостей, переконань, світогляду учнів. Методи докладно охарактеризовано на матеріалі вивчення творів світової літератури. Підкреслено, що духовно-моральна культура - це, насамперед, відстоювання вічних загальнолюдських духовних цінностей, захист моральних принципів, які знайшли своє відображення у безсмертних творіннях митців слова. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |