До проблеми вибору маршруту вивчення літератури рідного краю у школі [Текст] // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2009. - № 10. - С. 104-117.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література українська--Методика
Кл.слова (ненормовані):
україномовна література Криму -- методи та прийоми навчання -- текстуальний підхід до вивчення твору -- українська топоніміка Криму -- історія Криму -- літературна карта Криму -- "діалог культур"
Анотація: У статті надано методичні поради щодо викладання літератури рідного краю. Запропоновано таблицю сучасних методівта прийомів навчання, мета яких - цілеспрямований вплив на особистість учня. Автор знайомить із досвідом викладання творчості україномовних кримських поетів та письменників: І.Левченка, В.Гончар, В.Латанського, Д.Вітюка, М.Тернавського та ін. Формування свідомого громадянина, виховання любові до рідної землі через осягнення краси українського художнього слова у творчій спадщині письменників-земляків - це, на думку автора, і є найважливішим завданням уроків літератури рідного краю.


Дод.точки доступу:
Левченко, Іван \про нього\; Гончар, Вікторія \про неї\; Латанський, Василь \про нього\; Вітюк, Дмитро \про нього\; Тернавський, Михайло \про нього\
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




   
    Актуальні діалоги [Текст] // Фізичне виховання в школах України. - 2012. - № 11. - 1-16 (Дод. вклад.)
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Досвід роботи
Кл.слова (ненормовані):
учнівські олімпіади -- методи та прийоми навчання -- адаптація дитини -- індивідуальна навчальна діяльність -- конфліктні ситуації -- психологічні поради -- педагогічна практика
Анотація: У рубриці "Актуальні діалоги"зосереджено увагу на досвідах роботи вчителів.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Куцевол, О. М.
    Проблема методичної творчості вчителя літератури в науковій рецепції професора Ніли Волошиної / О. М. Куцевол // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 7/8. - С. 14-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
професійна діяльність вчителя-словесника -- методи та прийоми навчання -- творчі літературні здібності
Анотація: У статті розкрито теоретико-методичні основи проблеми професійної творчості вчителя української літератури, висвітлені в працях Ніли Йосипівни Волошиної.


Дод.точки доступу:
Волошина, Ніла Йосипівна (д-р пед. наук, професор, чл.-кор. АПН України ; 1940-2010) \про твір\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Богосвятська, А. І.
    Сучасні форми і методи навчання в системі формування духовно-моральної культури учнів [Текст] / А. І. Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 11. - С. 2-6. - Бібліогр.: 10 назв.
Рубрики: Педагогіка--Виховання в процесі навчання
   Зарубіжна література--Виховання у викладанні

Кл.слова (ненормовані):
виховання духовності -- духовні цінності -- світова література і духовність -- методи та прийоми навчання -- метод творчого самовираження -- проблемне питання -- метод проблемно-рефлексивного полілогу -- інтерактивна гра -- твір-спогад -- міні-проект -- "квітка самопізнання"
Анотація: У статті розкрито поняття "духовні цінності", окреслено пріоритетні цінності та принципи, подано систему форм, методів і прийомів навчання, що сприяють становленню системи моральних якостей, переконань, світогляду учнів. Методи докладно охарактеризовано на матеріалі вивчення творів світової літератури. Підкреслено, що духовно-моральна культура - це, насамперед, відстоювання вічних загальнолюдських духовних цінностей, захист моральних принципів, які знайшли своє відображення у безсмертних творіннях митців слова.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД