До проблеми вибору маршруту вивчення літератури рідного краю у школі [Текст] // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2009. - № 10. - С. 104-117.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література українська--Методика
Кл.слова (ненормовані):
україномовна література Криму -- методи та прийоми навчання -- текстуальний підхід до вивчення твору -- українська топоніміка Криму -- історія Криму -- літературна карта Криму -- "діалог культур"
Анотація: У статті надано методичні поради щодо викладання літератури рідного краю. Запропоновано таблицю сучасних методівта прийомів навчання, мета яких - цілеспрямований вплив на особистість учня. Автор знайомить із досвідом викладання творчості україномовних кримських поетів та письменників: І.Левченка, В.Гончар, В.Латанського, Д.Вітюка, М.Тернавського та ін. Формування свідомого громадянина, виховання любові до рідної землі через осягнення краси українського художнього слова у творчій спадщині письменників-земляків - це, на думку автора, і є найважливішим завданням уроків літератури рідного краю.


Дод.точки доступу:
Левченко, Іван \про нього\; Гончар, Вікторія \про неї\; Латанський, Василь \про нього\; Вітюк, Дмитро \про нього\; Тернавський, Михайло \про нього\
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД