Соснова, К.
    Чи варто бути оптимістом? : урок формування та вдосконалення вмінь і навичок у 5 класі : [за казкою В. Симоненка "Цар Плаксій і Лоскотон"] [Текст] / К. Соснова // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2010. - № 3. - С. 6-9.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література українська--Методика--Урок
   Література українська--Новітня--Персоналії

Кл.слова (ненормовані):
літературна казка -- робота з таблицею -- вибіркове читання -- діаграма Вена -- евристична бесіда -- складання сенканів
Анотація: Конспект уроку на тему: "Різні життєві позиції царя Плаксія і Лоскотона (песимістичні та оптимістичні). Казкова історія і сучасне життя". Урок має на меті навчити учніввизначати основні риси характеру дійових осіб твору, розвивати навички висловлення особистого ставлення до зображуваного, виховувати допитливість, милосердя, працьовитість та кмітливість.


Дод.точки доступу:
Симоненко, В. \про нього\
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Бутурлим, Тетяна.
    Системна підготовка учнів до ЗНО з української літератури / Тетяна Бутурлим // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2018. - № 10. - С. 5-15
Рубрики: Українська література--Методика викладання--Підготовка до ЗНО
Кл.слова (ненормовані):
робота з таблицею -- увідповіднення -- хронологічний ланцюжок -- асоціювання -- інтернет-покликання
Анотація: Подано різнотипні завдання для узагальнення і систематизації вивченого з курсу української літератури (відповідно до чинної програми ЗНО). Методика цих завдань забезпечує системну підготовку учнів до підсумкової атестації. Важливим складником запропонованого матеріалу є узагальнювальні таблиці з наведеними інтернет-покликаннями на ресурси, де розміщено інформацію щодо аналізу програмових художніх творів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)