Соснова, К. Чи варто бути оптимістом? : урок формування та вдосконалення вмінь і навичок у 5 класі : [за казкою В. Симоненка "Цар Плаксій і Лоскотон"] [Текст] / К. Соснова> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2010. - № 3. - С. 6-9. Рубрики: Література українська--Методика--Урок Література українська--Новітня--Персоналії Кл.слова (ненормовані): літературна казка -- робота з таблицею -- вибіркове читання -- діаграма Вена -- евристична бесіда -- складання сенканів Анотація: Конспект уроку на тему: "Різні життєві позиції царя Плаксія і Лоскотона (песимістичні та оптимістичні). Казкова історія і сучасне життя". Урок має на меті навчити учніввизначати основні риси характеру дійових осіб твору, розвивати навички висловлення особистого ставлення до зображуваного, виховувати допитливість, милосердя, працьовитість та кмітливість. Дод.точки доступу: Симоненко, В. \про нього\ Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Бутурлим, Тетяна. Системна підготовка учнів до ЗНО з української літератури / Тетяна Бутурлим> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2018. - № 10. - С. 5-15 Рубрики: Українська література--Методика викладання--Підготовка до ЗНО Кл.слова (ненормовані): робота з таблицею -- увідповіднення -- хронологічний ланцюжок -- асоціювання -- інтернет-покликання Анотація: Подано різнотипні завдання для узагальнення і систематизації вивченого з курсу української літератури (відповідно до чинної програми ЗНО). Методика цих завдань забезпечує системну підготовку учнів до підсумкової атестації. Важливим складником запропонованого матеріалу є узагальнювальні таблиці з наведеними інтернет-покликаннями на ресурси, де розміщено інформацію щодо аналізу програмових художніх творів. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |