Дятленко, Т. Символічний пейзаж як елемент метафізичного виміру у романі В. Барки "Жовтий князь" : до проблеми формування вмінь аналізувати пейзаж у прозових творах різних художніх систем [Текст] / Т. Дятленко> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2010. - № 4. - С. 14-17. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Література українська--Новітня--Персоналії Кл.слова (ненормовані): робота над твором -- словесна символіка -- письменник-емігрант Анотація: Мета статті - допомогти вчителю-словеснику побудувати роботу над романом В. Барки "Жовтий князь" так, щоб донести до свідомості учнів-читачів символіку образів, знаків, зрозуміти їх ідейно-художнє та функціональне навантаження. Дод.точки доступу: Барка, Василь ( український письменник, з 1943 року в еміграції, псевдонім Василь Очерет ; 16.07.1908-11.04.2003) Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Тимошенко, Л. Дружба - найнеобхідніше в житті : урок української літератури у 6 класі : [про Ярослава Стельмаха] [Текст] / Людмила Тимошенко> // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 1. - С. 9-10. Рубрики: Українська література--Стельмах Ярослав Михайлович (р.н. 1949) Українська література--Урок Кл.слова (ненормовані): твір "Митькозавр з Юрківки..." -- життя і творчість письменника -- робота над твором -- робота в групах -- словникова робота Анотація: Подано розробку уроку за темою: "Ярослав Стельмах. "Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера" (фрагмент)". Урок має на меті за допомогою мультимедійних засобів навчання ознайомити учнів із життєвим і творчим шляхом письменника, надати ідейно-художній аналіз твору, розвивати творчі здібності та виховувати естетичні смаки учнів. Дод.точки доступу: Стельмах, Ярослав Михайлович (1949) \про нього\ Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Лагола, І. Формування в учнів навичок структурно-смислового аналізу художнього тексту на прикладі творів І. Андрусяка [Текст] / Ірина Лагола> // Початкова школа. - 2017. - № 12. - С. 18-22. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Українська мова--Початкового навчання--Літературне читання Дитяча література--Андрусяк І. Кл.слова (ненормовані): аналіз тексту -- твори І. Андрусяка -- учні початкової школи -- робота над твором Анотація: На думку авторів, запропонований підхід до структурно-смислового аналізу художніх текстів, сприятиме фаховій підготовці майбутніх учителів початкової школи, формуванню їхніх професійних умінь і навичок. На прикладі цього підходу розглянуто творчість українського дитячого письменника Івана Андрусяка, який увійшов до оновленої програми з літературного читання. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |