Дятленко, Т. Особливості вивчення теоретико-літературних понять на уроках української літератури в старших класах ( на матеріалі поняття " пейзаж " ) [Текст] / Т. Дятленко> // Українська мова і література в школі. - 2004. - № 6. - С. 22-27 Рубрики: Методика літератури |
Дятленко, Т. Розвиток мовлення старшокласників у процесі аналізу пейзажу в прозових творах різних художніх систем [Текст] / Т. Дятленко> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2006. - № 2. - С. 33-36. - Бібліогр.: 5 назв Рубрики: Українська мова--Методика викладання Уроки--Українська мова Мовлення українське--Методика викладання Анотація: Мета статті: показати систему роботи над літературно-критичною статтею у процесі аналізу художнього образу природи у прозових творах |
Дятленко, Т. Специфіка аналізу пейзажів у кіноповісті Олександра Довженка "Зачарована Десна" [Текст] / Т. Дятленко> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2006. - № 3. - С. 21-25. - Бібліогр.: 4 назви Рубрики: Уроки--Українська література--Довженко Олександр Петрович (1894-1956 рр.) Українська література--Довженко Олександр Петрович (1894-1956 рр.) Письменники українські--Довженко Олександр Петрович (1894-1956 рр.) Романи українські--Довженко Олександр Петрович (1894-1956 рр.) Пейзаж--Художня література Анотація: У статті подані методичні рекомендації щодо формування вмінь в учнів старших класів аналізувати пейзаж у прозових творах різних художніх систем (на прикладі кіноповісті О. Довженко "Зачарована Десна") |
Дятленко, Т. Схема-алгоритм як ефективний засіб аналізу літературного пейзажу у прозовому творі [Текст] / Т. Дятленко> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2006. - № 4. - С. 22-23. - Бібліогр.: 2 назви Рубрики: Уроки--Українська література Пейзаж--Художня література Анотація: Мета статті - допомогти вчителю-словеснику розробити технологічну модель, спрямовану на формування вмінь аналізувати пейзаж у прозових творах різних художніх систем |
Дятленко, Т. Символічний пейзаж як елемент метафізичного виміру у романі В. Барки "Жовтий князь" [Текст] : до проблеми формування вмінь аналізувати пейзаж у прозових творах художніх систем / Т. Дятленко> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2006. - № 6. - С. 22-25. - Бібліогр.: 8 назв Рубрики: Українська література--Барка Василь (1908-2003 рр.) Письменники українські--Барка Василь (1908-2003 рр.) Романи українські--Барка Василь (1908-2003 рр.) Уроки--Українська література--Барка Василь (1908-2003 рр.) Пейзаж--Художня література Анотація: Автор статті ставить за мету допомогти вчителю-словеснику побудувати роботу над романом В. Барки "Жовтий князь" так, щоб донести до свідомості учнів-читачів символіку образів, знаків, якими рясніє твір, глибоко зрозуміти їх ідейно-художнє та функціональне навантаження |
Дятленко, Т. Символічний пейзаж як елемент метафізичного виміру у романі В. Барки "Жовтий князь" [Текст] : до проблеми формування вмінь аналізувати пейзаж у прозових творах різних художніх систем / Т. Дятленко> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2007. - № 2. - С. 22-25. Рубрики: Література українська--Новітня Кл.слова (ненормовані): Жовтий князь -- урок української літератури -- методика Анотація: Урок в школі за романом В. Барки "Жовтий князь". Робота над символікою образів, знаків. Складання узагальнюючої логічної схеми. Дод.точки доступу: Барка, В. Є примірники у відділах: (20.02.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Д99 Дятленко, Т. "Вони рішилися вмерти..." [Текст] : (аналіз художнього образу природи за новелою Ольги Кобилянської "Битва") / Т. Дятленко> // Українська мова і література в школі. - 2007. - № 2. - С. 19-24. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Література українська--Нова--Персоналії--Кобилянська О. Кл.слова (ненормовані): Художнє виявлення -- психологічне дослідження -- аналіз новели Анотація: Метою статті є розробка концепції формування в учнів старших класів умінь аналізувати пейзаж у прозових тврах різних художніх систем. Є примірники у відділах: (11.05.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Д99 Дятленко, Т. Тестування як ефективний засіб контролю навчальних досягнень учнів (на прикладі вивчення монографічної теми "Ольга Кобилянська", 10 клас) [Текст] / Т. Дятленко> // Українська мова і література в школі. - 2007. - № 4. - С. 25-29. Рубрики: Література українська--Персоналії--Кобилянська О. Кл.слова (ненормовані): клоуз-тести Анотація: На допомогу вчителю подано різні за змістом і складністю тестові завдання до теми "Ольга Кобилянська" Є примірники у відділах: (30.08.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Дятленко, Т. Етнокультурознавча спрямованість вивчення української літератури в старших класах : на прикладі життя і творчості Т. Г. Шевченка / Т. Дятленко> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2008. - № 2. - С. 30-32. - Бібліогр.: 7 назв Рубрики: Українська література--Шевченко Тарас Григорович (1814-1861 рр.) Письменники українські--Шевченко Тарас Григорович (1814-1861 рр.) Поезія українська--Шевченко Тарас Григорович (1814-1861 рр.) Уроки--Українська література--Шевченко Тарас Григорович (1814-1861 рр.) Анотація: Мета статті - дати методичні рекомендації вчителям української літератури щодо моделювання вступного уроку до монографічної теми "Т. Г. Шевченко" з метою формування у старшокласників етнокультурознавчої компетенції Є примірники у відділах: (.2008р. - Б.ц.) (вільний) |
Дятленко, Т. "Благасловенна будь, моя незаймана дівице Десно..." [Текст] : віртуальна екскурсія до джерел неперевершеного таланту О. Довженка, 11 клас / Т. Дятленко> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2008. - № 5. - С. 46-51. - Бібліогр.: с. 51 Рубрики: Українська література--Довженко Олександр Петрович (1894-1956 рр.) Письменники українські--Довженко Олександр Петрович (1894-1956 рр.) Екскурсії--Селища--Сосниця, селище (Чрг) Літературні музеї--Довженко Олександр Петрович (1894-1956 рр.)--Сосниця, селище (Чрг) Анотація: План-конспект уроку Є примірники у відділах: (01.06.2008р. - Б.ц.) (вільний) |
Дятленко, Т. Педагогічна практика в системі підготовки майбутнього вчителя-словесника [Текст] / Т. Дятленко> // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2008. - N 7/8(липень-серпень). - С. 29. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Філологічна освіта--Педагогічні навчальні заклади--Україна Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна Анотація: Педагогічна практика є невід'ємною складовою процесу професійної підготовки. Як важливий етап професійного становлення вчителя-словесника, вона проходить в умовах, максимально наближених до професійної діяльності педагога. Мета педагогічної практики - виробити у студентів уміння й навички, необхідні в майбутній педагогічній діяльності, закріпити теоретичні знання, застосувати їх у педагогічній практиці Є примірники у відділах: (05.09.2008р. - Б.ц.) (вільний) |
Дятленко, Т. Віртуальна екскурсія до джерел таланту Олександра Довженка [Текст] / Т. Дятленко> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2009. - № 4. - С. 30-35. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Література українська--Новітня--Персоналії Кл.слова (ненормовані): рольова гра -- режисер -- драматург Анотація: Навчально-рольова гра - віртуальна екскурсія на батьківщину письменника. Обладнання: портрети О. Довженка, місцеві краєвиди с. Сосниці Дод.точки доступу: Довженко, Олександр Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Дятленко, Т. Символічний пейзаж як елемент метафізичного виміру у романі В. Барки "Жовтий князь" : до проблеми формування вмінь аналізувати пейзаж у прозових творах різних художніх систем [Текст] / Т. Дятленко> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2010. - № 4. - С. 14-17. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Література українська--Новітня--Персоналії Кл.слова (ненормовані): робота над твором -- словесна символіка -- письменник-емігрант Анотація: Мета статті - допомогти вчителю-словеснику побудувати роботу над романом В. Барки "Жовтий князь" так, щоб донести до свідомості учнів-читачів символіку образів, знаків, зрозуміти їх ідейно-художнє та функціональне навантаження. Дод.точки доступу: Барка, Василь ( український письменник, з 1943 року в еміграції, псевдонім Василь Очерет ; 16.07.1908-11.04.2003) Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Дятленко, Т. Специфіка аналізу пейзажів у кіноповісті Олександра Довженка "Зачарована Десна" [Текст] / Т. Дятленко> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2010. - № 4. - С. 18-21. - Бібліогр.: 4 назви. Рубрики: Література українська--Новітня--Персоналії Кл.слова (ненормовані): літературний пейзаж -- вивчення в школі Анотація: У статті подані методичні рекомендації щодо формування вмінь в учнів старших класів аналізувати пейзаж у прозових творах різних художніх систем (на прикладі кіноповісті О. Довженка "Зачарована Десна"). Дод.точки доступу: Довженко, Олександр Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Дятленко, Т. І. Роль уроків літератури рідного краю у формуванні етнокультурної компетенції учнів [Текст] / Т. І. Дятленко> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2010. - № 5. - С. 13-17. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Уроки--Українська література Літературне краєзнавство--Глухів, місто (См) Анотація: У статті автор хоче показати, як урок літератури рідного краю зробити цікавим для учнів, пробудити інтерес і їхню активність, бажання вивчати культурно-мистецькі надбання регіону. Автор пропонує план-конспект уроку за темою "Моє місто на карті майбутнього України". Мета: поглибити знання учнів про культурно-мистецькі, історичні скарби Глухова Є примірники у відділах: (12.07.2010р. - Б.ц.) (вільний) |
Дятленко, Т. І. Глухів... Його минуле й теперішнє на сторінках творів місцевих літераторів [Текст] / Т. І. Дятленко> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2010. - № 5. - С. 28-32 Рубрики: Уроки--Українська література Літературне краєзнавство--Глухів, місто (См) Анотація: План-конспект уроку. Тема: відображення історичної долі Глухова у творчості місцевих письменників Є примірники у відділах: (12.07.2010р. - Б.ц.) (вільний) |
Дятленко, Т. І. Майстер-клас як ефективна форма підвищення педагогічної майстерності вчителя / Т. І. Дятленко> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 4. - С. 10-12. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Вчителі--Підвищення кваліфікації--Україна Кл.слова (ненормовані): Педагогічна майстерність Анотація: У статті подано визначення майстер-класу як однієї з ефективних форм обміну педагогічним досвідом, розкрито характерні ознаки, структуру й алгоритм підготовки й проведення майстер-класу з методики вивчення української літератури. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Дятленко, Т. І. Принцип неперервності літературної освіти у методичній спадщині професора Н. Й. Волошиної [Текст] / Т. І. Дятленко> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - N 5(травень). - С. 8-10. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Педагоги українські--Персоналії, 20 ст. Філологічна освіта--Педагогічні концепції--Україна Кл.слова (ненормовані): Неперервність освіти -- Літературна освіта Анотація: У статті розглядаються різні підходи до визначення поняття "неперервна освіта" вітчизняними й зарубіжними вченими. Простежується неперервність у літературній освіті. З цією метою аналізуються окремі роботи відомого вітчизняного методиста, доктора педагогічних наук, професора Н. Й. Волошиної. Дод.точки доступу: Волошина, Ніла Йосипівна (д-р пед. наук, професор, чл.-кор. АПН України ; 1940-2010) \про неї\ |