061
Ч-492


    Бойчук, І. І.
    Психологічні особливості формування у студентів здібностей до сприймання та аналізу музичного твору [Текст] : сборник научных трудов / І.І. Бойчук // Наук. вісник Чернівец. ун-ту. - Чернівці, 2003. - Вип.175: Педагогіка та психологія: Зб. наук. пр. - С. 60-64.
УДК
Рубрики: Здібності--Психологія


Дод.точки доступу:
чернівецький автор, але не про Чернівці (Буковину)
Є примірники у відділах:
1 Інв.А 406818 - 8.45 р. (вільний)




    Лаврусевич, Н. О.
    Психолого-педагогічні умови сприймання новелістики старшокласниками [] / Н. О. Лаврусевич // Українська література в загальноосвітній школі. - 2005. - № 1. - С. 11-16
Рубрики: Новели--Методика викладання
   Уроки--Українська література--Новели

Анотація: Часто старшокласники вміють оперувати числом, обгрунтовувати свої думки, але не виявляють власного ставлення до змальованих письменником явищ. При вивченні новели, не можна забувати про таку її особливість, як короткий зміст, манеру письма новелістів 20-30-х років XX ст., важку для розуміння. Тому у процесі вивчення і сприймання новелістики значну роль відіграють стосунки вчителя та учня





    Халін, В. В.
    Особливості художнього сприймання літератури у порівнянні зі сприйманням інших видів мистецтва [] / В. В. Халін // Українська література в загальноосвітній школі. - 2005. - № 1. - С. 8-11. - Бібліогр.: 19 назв
Рубрики: Література і мистецтво--Художнє пізнання
Анотація: Зіставлення літератури як мистецтва слова з іншими видами мистецтва, особливості сприймання її образної сутності.





    Халін, В.
    Місце художнього сприймання твору у професійній підготовці вчителя літератури середньої школи [] / В. Халін // Українська література в загальноосвітній школі. - 2005. - № 4. - С. 39-42. - Бібліогр.: 9 назв
Рубрики: Вчителі української літератури--Підготовка
Анотація: Література як навчальний предмет відрізняється від усіх інших шкільних предметів своєю складністю, особливістю змісту, глибиною зображення людини у світі. Тут необхідна душевна тонкість і такт у підході до розкриття поставлених автором проблем, де не завжди можливі однозначні оцінки. А тому студентові - майбутньому вчителю-словеснику - необхідно професійно усвідомити найважливіші особливості літератури





    Цінько, С.
    Критерії відбору текстів для сприймання учнями на слух [Текст] / С. Цінько // Українська мова і література в школі. - 2000. - N 4. - С. 11-14
Рубрики: Методика викладання української мови--Текст





    Єременко, О.
    Сприймання молодшими школярами музики на основі констант " ритм" та " лад" [Текст] / О.Єременко, С.Науменко // Початкова школа. - 2001. - № 2. - С. 30-31
Рубрики: Методика викладання музики--Початкова школа


Дод.точки доступу:
Науменко, С.




    Науменко, С.
    Особливості сприймання музики шестилітніми першокласниками [Текст] : (Методичні поради) / С.Науменко // Початкова школа. - 2001. - № 12 . - С. 45-47
Рубрики: Музика--Методика викладання--Початкова школа--Сприймання





    Норберт, Франц
    Літератра і культура Київської Русі та німецька славістика: до історії дослідження і сприймання проблеми [Текст] / Франц Норберт // Слово і час. - 2001. - № 8. - С. 57-60
Рубрики: Культура Київської Русі
   Давня українська література






    Косенко, Н.
    Особливості сприймання учнями художніх текстів [Текст] / Н. Косенко // Дивослово. - 2003. - № 10. - С. 41-42
Рубрики: Українська література--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
Психологічний аспект





    Градовський, А. В.
    Сприймання художнього твору учнями як методична проблема [Текст] / А.В. Градовський // Зарубіжна література в школах України. - 2005. - № 5. - С. 58-51
Рубрики: Художній твір--Аналіз





    Халін, В.
    Структура і особливості художнього сприймання [Текст] : методические рекомендации / В. Халін // Українська мова і література в школі. - 2005. - №4. - С. 34-37.
Рубрики: Українська література--Вивчення і викладання
Кл.слова (ненормовані):
психологія художнього сприймання -- рецептивна естетика
Анотація: Стаття присвячена з`ясуванню питань сприймання літературного твору як цілісного естетичного явища, сприйняття образів, проникнення в підтекст. Найбільше автора цікавить психологія сприймання твору учнями.

Є примірники у відділах:
(28.07.2005р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Халін, В.
    На шляху до формування художнього сприймання під час вивчення епічних творів студентами-філологами [Текст] / В. Халін // Українська література в загальноосвітній школі. - 2005. - № 8. - С. 53-56. - Бібліогр.: 7 назв
Рубрики: Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна
   Епос (літ.)--Вивчення

Анотація: Проблема розвитку художнього сприймання творів літератури не нова. Дослідженням і обгрунтуванням процесів, які супроводжують її, займалися психологи, методисти та літературознавці. Майже всі роботи присвячені окремим сторонам художнього сприймання і тому виникає потреба звернутися до більш детального розгляду й обгрунтування шляхів його формування, які б могли стати орієнтиром для викладачів





    Халін, В.
    На шляху до формування художнього сприймання під час вивчення епічних творів студентами-філологами [Текст] / В. Халін // Українська література в загальноосвітній школі. - 2005. - № 8. - С. 53-56. - Бібліогр.: 7 назв
Рубрики: Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна
   Епос (літ.)--Вивчення

Анотація: Проблема розвитку художнього сприймання творів літератури не нова. Дослідженням і обгрунтуванням процесів, які супроводжують її, займалися психологи, методисти та літературознавці. Майже всі роботи присвячені окремим сторонам художнього сприймання і тому виникає потреба звернутися до більш детального розгляду й обгрунтування шляхів його формування, які б могли стати орієнтиром для викладачів





    Донченко, Т.
    До проблеми методів навчання української мови [Текст] / Т. Донченко // Українська мова і література в школі. - 2005. - № 7. - С. 2-5.
Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
сприймання -- осмислення -- відтворення -- застосування
Дескриптори: ВИВЧЕННЯ І ВИКЛАДАННЯ МОВИ -- УКРАЇНСЬКА МОВА -- МОВОЗНАВСТВО

Є примірники у відділах:
(12.12.2005р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




   
    Художньому слову - гідне місце в освітньому процесі [Текст] // Дошкільне виховання. - 2006. - № 3. - С. 15,18-19.
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА
Кл.слова (ненормовані):
Художньо-естетичне сприймання -- Мовленєва культура -- Літературознавча пропедевтика -- Літературна обізнаність -- Художні комунікації
Дескриптори: ОСВІТА. ПЕДАГОГІЧНА НАУКА,ДОШКІЛЬНЕ ВИХОВАННЯ. ДОШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА
Анотація: Дитина повинна з пошаною ставитись до книги, художньої літератури, висловлювати свої почуття в образному слові.

Є примірники у відділах:
(14.04.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Рева, В.
    Індивідуальні стратегії формування естетичного сприймання музики школярами [Текст] / В. Рева // Мистецтво та освіта. - 2006. - № 1. - С. 12-15. - Бібл.: 5 назв.
Рубрики: Естетичне виховання--музине сприйняття
Анотація: Стаття спрямувана на розроблення стратегій сприймання музики учнями в загальноосвітніх навчальних закладах.





    Халін, В.
    Взаємоз'язок сприймання та аналізу епічного твору [Текст] / В. Халін // Українська мова і література в школі. - 2006. - № 6. - С. 27-29.
Рубрики: Українська мова--Методика
Кл.слова (ненормовані):
аналіз твору -- мова образів -- подія -- ситуація
Дескриптори: ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА -- МОВОЗНАВСТВО -- УКРАЇНСЬКА МОВА -- МЕТОДИКА УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
Анотація: Аналіз творів "Слова", Панаса Мирного "Хібі ревуть воли як ясла повні?", О. Кобилянської "Земля"

Є примірники у відділах:
(09.11.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Халін, В.
    Психолого-педагогічні аспекти сприймання творів художньої літератури [] : фахові проблеми / В. Халін // Українська література в загальноосвітній школі. - 2006. - № 11. - С. 17-19. - Бібліогр.: 9 назв
Рубрики: Філологічна освіта--Педагогічні навчальні заклади--Україна
Анотація: Процес художнього сприймання належить до найскладніших духовних процесів у житті людини. У цьому плані автор зупиняється на особливостях різних текстів з погляду їх лінгвістичного аналізу





    Кондратюк, С.
    Методичне забезпечення емоційного сприймання художніх творів учнями основної школи [] / С. Кондратюк // Українська література в загальноосвітній школі. - 2007. - № 1. - С. 13-15. - Бібліогр: 6 назв
Рубрики: Українська література--Методика викладання
   Уроки--Українська література

Анотація: Саме емоції - переживання людиною свого ставлення до того, що вона робить чи пізнає, до інших людей, до самої себе і є рушійною силою діяльності людини. Як же зробити процес вивчення художнього твору не тільки цікавим, а й захоплюючим? Якими методами та прийомами ліпше скористатися у своїй роботі?



CUKK-VDPU
Б12


    Бабійчук, Т.
    Особливості сприймання відеофрагментів на заняттях української літератури студентами педагогічного коледжу (ранній юнацький вік) [Текст] / Т. Бабійчук // Українська мова і література в школі. - 2006. - № 8. - С. 53-58.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література українська--Методика--Засоби навчання
Кл.слова (ненормовані):
відеофрагменти -- потреби студентів -- рефлексія студентів -- юнацький вік -- словесно-логічне мислення -- відеоінформація
Анотація: Особливості сприймання студентами раннього юнацького віку відеоінформації

Є примірники у відділах:
(25.01.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1