Ч-492 Шикарєва, Г. Використання семантичного конспекту на практичних заняттях з курсу "Українська мова та методика її викладання" [Текст] : сборник научных трудов / Г. Шикарєва> // Наук. вісник Чернівец. ун-ту. - Чернівці, 2003. - Вип.183: Педагогіка та психологія: Зб. наук. пр. - С. 183-192.
Є примірники у відділах: 1 Інв.А 406833 - 8.58 р. (вільний) |
Єрмоленко, Світлана. Гендер у методиці навчання мови [Текст] / С. Єрмоленко> // Українська мова і література в школі. - 2008. - № 2. - С. 39-43. - Бібліогр.: 17назв. Рубрики: Українська мова--Методика викладання у вузі Кл.слова (ненормовані): гендер -- синтаксис -- лінгвістика -- гендерне мовне питання Анотація: Гендерне питання в методиці навчання мови у вузі |
Кожуховська, Людмила. Самоаналіз уроку як ефективний засіб формування у студентів-філологів фахових умінь [Текст] / Л. Кожуховська> // Українська мова і література в школі. - 2009. - № 3. - С. 39-42. Рубрики: Українська мова--Методика викладання у вузі Кл.слова (ненормовані): тип і структура уроку -- професійні вміння -- аналіз уроку -- педагогічна практика Анотація: Пропозиція ряду методологічних аспектів організації та аналізу уроку відповідно до найновіших вимог теорії та практики вивчення української мови у вузах. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Копусь, О. Концептуальні підходи до розроблення змісту й організації процесу формування у майбутніх магістрів-філологів професійної мовленнєвої компетенції [Текст] / Ольга Копусь> // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 2. - С. 46-51. - Бібліогр.: 13назв. Рубрики: Українська мова--Методика викладання у вузі Кл.слова (ненормовані): мова й мовлення -- культура мови -- культура мовлення -- компетенція -- професійна мовленнєва компетенція -- комунікативна компетенція Анотація: У статті висвітлено провідні тенденції в розробленні змістової складової професійної мовленнєвої підготовки майбутніх магістрів-філологів, сучасні підходи до проектування етапів формування у них мовленнєвої професійної компетенції в процесі вивчення нормативних і спеціальних курсів. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Василенко, М. Специфіка професійно-комунікативних умінь майбутніх фахівців з мови [Текст] / Марина Василенко> // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 2. - С. 42-46. - Бібліогр.: 14 назв. Рубрики: Українська мова--Методика викладання у вузі Кл.слова (ненормовані): комунікативні уміння -- професійно-комунікативні вміння -- компоненти професійно-комунікативних умінь Анотація: У статті розглянуто проблему формування професійно-комунікативних умінь у студентів-філологів, виявлено їхню специфіку і визначальну роль при підготовці вчителів-словесників, запропоновано визначення і структуру професійно-комунікативних умінь філологів. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Василенко, М. Формування професійно-комунікативних умінь у студентів-філологів у межах курсу "Теорія та практика комунікації" [Текст] / Марина Василенко> // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 3. - С. 46-50. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Українська мова--Методика викладання у вузі Кл.слова (ненормовані): види мовленнєвої діяльності -- комунікативнозначущі жанри -- комунікативна діяльність учителя -- професійно-комунікативні вміння Анотація: У статті розглядається система роботи з формування професійно-комунікативних умінь у студентів-філологів у межах курсу "Теорія та практика комунікації". Висвітлюються головні принципи і завдання курсу, що реалізуються в процесі навчання. Пропонуються основні види робіт, що сприяють засвоєнню знань з основних питань комунікації і формують професійно-комунікативні вміння протягом усого навчання. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Кухарчук, І. Організація групової навчальної діяльності студентів-філологів (на матеріалі вивчення теми "Односкладні речення") [Текст] / Ірина Кухарчук> // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 3. - С. 42-46. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Українська мова--Методика викладання у вузі Кл.слова (ненормовані): групова навчальна діяльність -- односкладні речення Анотація: У статті розглядаються особливості організації групової навчальної діяльності студентів філологічних факультетів під час вивчення теми "Односкладні речення". Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Беценко, Тетяна Структура і зміст спецкурсу "Фоніка" в системі професійної підготовки студентів-філологів [Текст] / Тетяна Беценко> // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 3. - С. 49-52. - Бібліогр.: 16 назв. Рубрики: Українська мова--Методика викладання у вузі Кл.слова (ненормовані): фоніка -- фоностилістика -- фоностилістичний аналіз тексту Анотація: У статті представлено авторську програму спецкурсу "Фоніка", подано систему завдань, необхідних для поглибленого вивчення фоностилістиних засобів, їх художньо-виражальних функцій. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Береза, Людмила Формування етнокультурної компетентності іноземних студентів у процесі навчання української мови [Текст] / Людмила Береза> // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 3. - С. 46-49. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: Українська мова--Методика викладання у вузі Кл.слова (ненормовані): етнічна специфіка української культури -- міжкультурна комунікація -- культура мовлення -- етнічна компетентність Анотація: Стаття присвячена проблемі формування етнокультурної компетентності іноземних студентів у процесі навчання української мови, запропоновано підходи та умови розвитку міжкультурної комунікації. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Зеленська, Галина Антону Семеновичу Макаренку - 125. Слово навчає, слово й виховує [Текст] / Галина Зеленська, Людмила Лимар> // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 6. - С. 50-52 Рубрики: Українська література--Макаренко А. С. Українська мова--Методика викладання у вузі Кл.слова (ненормовані): мовна компетенція -- правописна компетенція -- правопис -- орфограма -- пунктограма -- контроль Анотація: У статті представлено тексти для диктантів, завдання і вправи, дібрані з творів А. С. Макаренка. Вони призначені для оцінювання правописних умінь студентів, передбачають стимулювання та розвиток їхньої думки, поглиблення знань з української мови. Дод.точки доступу: Лимар, Людмила Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |