Полякова, О. Підготовка вчителя до оцінювальної діяльності в системі післядипломної освіти [Текст] / О. Полякова> // Початкова школа. - 2009. - № 3. - С. 58-59. - Бібліогр.: 3 назв. Рубрики: Педагогіка--Вища освіта--Післядипломна освіта Кл.слова (ненормовані): компетентність -- оцінювання Анотація: Пропонуються основні положення оцінювальної діяльності вчителя початкових класів у системі післядипломної освіти і надаються наступні форми і прийоми оцінювання навчальної діяльності першокласників під час засвоєння змісту програми. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Полякова, О. Б. Особенности психологической защиты в общении и способов реагирования в конфликтных ситуациях психологов и педагогов [Текст] / О. Б. Полякова> // Практична психологія та соціальна робота. - 2010. - № 10. - С. 43-47. - Бібліогр. : 7 назв. Рубрики: Психологічний захист--Психологи і педагоги Конфліктні ситуації--Психологічний захст--Психологи і педагоги Анотація: В статті розглянуто професійну діяльність психолога і педагога як високо стресогенну. |
Полякова, О. Основні підходи до аналізу ліро-епічних творів у старшій школі [Текст] / О. Полякова> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 5. - С. 40-42. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Українська література--Методика викладання Поеми--Українська література--Методика викладання Літературні балади--Українська література--Методика викладання Байки--Українська література--Літературна критика Анотація: У статті подаються основні ідеї ліро-епічних творів у школі. Увага зосереджена на формах і методах цієї роботи Є примірники у відділах: (22.06.2011р. - Б.ц.) (вільний) |
Полякова, О. Авторитетний контроль у бібліотеках України: визначення пріоритетів [Текст] / О. Полякова> // Бібл. вісн. . - 2014. - №4. - С. 45-48 Рубрики: Бібліографія Кл.слова (ненормовані): бібліографія -- авторитетний запис -- авторитетний контроль -- координація |
Таран, О. На роздоріжжі: дитячий садок чи школа? : проблема освіти дітей 6-7 років [Текст] / Олена Таран, Олена Полякова> // Дошкільне виховання. - 2015. - № 7. - С. 20-21 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Підготовка дошкільників Кл.слова (ненормовані): наступність -- шестирічні діти -- творча діяльність -- різновікові групи -- фізична готовність до навчання -- психологічна готовність до навчання Анотація: В статті йдеться про умови, які необхідно створити в дитсадку для шестирічних діток, батьки яких прагнучи вберегти дитину від передчасних шкільних навантажень, залишають її в дитсадку. Дод.точки доступу: Полякова, О. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Полякова, О. В. Особливості впровадження систем енергозбереження та інтелектуального керування житловим середовищем в Україні [Текст] : міжнародна науково-практична конференція «Енергоефективний університет» / О. В. Полякова, О. О. Сафронова> // Енергетика та електрифікація. - 2015. - № 1 Рубрики: Електропостачання--Енергозберігаючі технології Анотація: Розглянуто тенденції впровадження та перспективи розвитку систем інтелектуального керування житловим середовищем на території України в контексті проблеми енергозбереження. Виявлено основні проблеми розвитку напрямку автоматизації середовища житла в Україні та запропоновані шляхи їх вирішення; узагальнено основні поняття щодо складових системи «розумний будинок», розглянуті її переваги над звичайними системами енергопостачання. Дод.точки доступу: Сафронова, О.О. |
Полякова, О. П. Упровадження Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді у виховний процес гімназії / О. П. Полякова> // Виховна робота в школі : наук.-метод. журн. - 2016. - № 1. - С. 2-8 : рис. Рубрики: Виховання--Національно-патріотичне Кл.слова (ненормовані): ціннісні орієнтації школярів -- патріотичне виховання Анотація: Представлено досвід педагогів Красноградської гімназії "Гранд" Харківської області з національно-патріотичного виховання учнів. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Полякова, О. В. Комунікативний підхід під час організації клубної форми вивчення англійської мови [Текст] / О. В. Полякова> // Англійська мова та література. - 2017. - № 25/26. - С. 55-56. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Методика викладання англійської мови--Методичні матеріали |