Ч-492 Супроненко, Н. Формування художнього мислення майбутніх вчителів початкових класів у процесі професійної підготовки [Текст] : сборник научных трудов / Н. Супроненко> // Наук. вісник Чернівец. ун-ту. - Чернівці, 2003. - Вип.179: Педагогіка та психологія: Зб. наук. пр. - С. 151-155.
Є примірники у відділах: 1 Інв.Б 487141 - 9.44 р. (вільний) |
Ч-492 Штикало, Тетяна. Формування просторового мислення [] : сборник научных трудов / Т. Штикало> // Наук. вісник Чернівец. ун-ту. - Чернівці, 2003. - Вип.184: Педагогіка та психологія: Зб. наук. пр. - С. 145-149.
Є примірники у відділах: 1 Інв.А 406838 - 8.58 р. (вільний) |
Ч-492 Смілянець, Олена. Актуальність і шляхи розвитку творчого мислення у студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів [] : сборник научных трудов / О. Смілянець> // Наук. вісник Чернівец. ун-ту. - Чернівці, 2003. - Вип.185: Педагогіка та психологія: Зб. наук. пр. - С. 141-148.
Є примірники у відділах: 1 Інв.А 406843 - 8.58 р. (вільний) |
Ч-492 Цибух, Людмила. Проблеми дослідження професійного мислення в психології [] : сборник научных трудов / Л. Цибух> // Наук. вісник Чернівец. ун-ту. - Чернівці, 2003. - Вип.185: Педагогіка та психологія: Зб. наук. пр. - С. 165-170.
Є примірники у відділах: 1 Інв.А 406843 - 8.58 р. (вільний) |
Алімова, С. Психолого-аналітичні аспекти використання методів активізації творчого мислення студентів [Текст] / С. Алімова> // Психологія і суспільство. - 2005. - №1. - С. 63-68. - Бібліогр.:14 назв. Рубрики: Патріотичне виховання Кл.слова (ненормовані): Сімейні цінності -- Ідеологія українського народу -- Ідентифікація -- Статево-рольова ідентичність |
Солошко, Н. І. Методика критичного мислення як інструмент самостійного опанування навчального матеріалу [Текст] : з досвіду використання цієї методики / Н.І. Солошко; Т.Є. Мурзо> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 2. - С. 21-24. Рубрики: Навчання--Самостійне Мислення--Критичне--НАВЧАННЯ Анотація: Наш час вимагає нових підходів до навчання. Учні мають сформувати навички і уміння самостійно оволодівати матеріалом, критично його переосмислити і застосувати на практиці. Розвитку цих навичок покликана сприяти методика критичного мислення. |
Пролеєв, Сергій. Кант проти Канта: автономія волі та упокорення владі [Текст] / С. Пролеєв> // Філософська думка. - 2005. - №2. - С. 51-66. Рубрики: Філософи Німеччини--Кант І. Філософія модерна Мислення--Філософське Анотація: Автор розглядає дві видатні кантівські інтелектуальні пропозиції. Перша - це фундаментальне кантівське розрізнення аналітичних та синтетичних суджень, яке сам Кант вважав засновком усіх своїх метафізичних досягнень. Друга - концепт автономної волі, який є наріжним каменем кантівського обгрунтування чистого практичного розуму і який визначає загалом весь горизонт кантівського розуміння дійсності людини, тобто світу свободи. Дод.точки доступу: Кант, Іммануїл \про нього\ |
Култаєва, Марія. Ідеально-типові конструкти філософського мислення [Текст] / М. Култаєва> // Філософська думка. - 2005. - №2. - С. 83-94. Рубрики: Мислення--Філософське Філософи Німеччини--Ясперс К. Анотація: Стаття присвячена науковій діяльності відомого німецького філософа Карла Ясперса, його філософському мисленню та, зокрема застосуванню ідеально-типових конструктів в аналізі соціальних і культурних феноменів. Дод.точки доступу: Ясперс, Карл \про нього\ |
Ясперс, Карл. Техніки мислення [Текст] / К. Ясперс> // Філософська думка. - 2005. - №2. - С. 95-103. Рубрики: Мислення--Філософське Анотація: Стаття відомого німецького філософа-екзистенціаліста присвячена дослідженню різних технік мислення: схоластичної, експериментуючої та діалектичної. |
Києнко-Романюк, Лариса. Зарубіжна і національна практика розвитку критичного мислення в учнів і студентів [Текст] / Л. Києнко-Романюк> // Вища освіта України. - 2004. - №4. - С. 109-113. - Бібліогр.: 16 назв. Рубрики: Громадянська освіта--Демократичне навчання Болонський процес |
Калошин, В. Ф. Шлях до подолання негативних педагогічних стереотипів (переконань) [Текст] / В.Ф. Калошин> // Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - № 4. - С. 5-12. - Бібліогр. : 11 назв. Рубрики: Педагогічний процес--Негативні стереотипи Психологічні методи--Мислення Анотація: На практичних прикладах, методом раціонального мислення аналізується критична ситуація, яка є перешкодою на шляху встановлення гуманітарних відноин з учнями, студентами. Метод дозволяє педагогу подолати негативні педагогічні стереотипи. Запропоновано тест "Стреси і стресостійкість" |
Бєлкіна, О. В. Критичне мислення учнів початкових класів [Текст] / О.В. Бєлкіна> // Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - № 4. - С. 37-42 Рубрики: Мислення--Критичне Мислення --Учні початкових класів Анотація: Критичне мислення - здатність людини до самостійнної оцінки явищ оточуючої дійсності. Запропоновано вправи для розвитку критичного мислення молодших школярів. |
Заика, Е. В. Упражнения с географической картой для развития образных представлений ребенка [Текст] / Е.В. Заика> // Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - № 4. - С. 48-52 Рубрики: Карти географічні--Вправи з образного мислення Анотація: Комплекс упражнений для игрового тренинга во внеурочное время. |
Хмельницька , О. Л. Активізувати мислення і вольові зусилля учнів [Текст] : урок-узагальнення знань за темою "Англійська література. Письменники ХІХ - ХХ ст." / О.Л. Хмельницька > // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 3. - С. 22-24. Рубрики: Англійська література, 19 -20 ст. Зарубіжна література--Персоналії Уроки зарубіжної літератури--Форми проведення--Урок-узагальнення |
Романовська, Д. Д. Умови збереження психологічного здоров'я школяра [Текст] / Д.Д. Романовська, Т.Г. Шпортій> // Безпека життєдіяльності. - 2005. - № 3. - С. 55-58. - Библиогр.: 6 назв Рубрики: Здоров'я--Пихологічне здоров'я Психологія--Підліткова психологія Кл.слова (ненормовані): Гармонія -- Мислення -- Рівень -- Фактори Дод.точки доступу: Шпортій, Т.Г. |
Буракова, О. Сформувати гармонійну особистість [Текст] : з творчої лабораторії вчителя / О. Буракова> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2005. - № 2. - С. 54-57. Рубрики: Психологія--Здібність і обдарованість Кл.слова (ненормовані): сприйняття матеріалу -- творчі здібності -- логіка -- образне мислення Анотація: Розвивати в учнів їхні природні здібності, щоби мати високі показники знань Є примірники у відділах: (21.04.2005р. Інв.78 (1 прим.) - Б.ц.) |
Шабельникова, Л. Методичні рекомендації щодо вивчення рідної (української) мови у 5 класі 12-річної загальноосвітньої школи [Текст] / Л. Шабельникова, О. Глазова> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2005. - № 2. - С. 60-63. Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання Кл.слова (ненормовані): логічне мислення -- усне та писемне мовлення Анотація: Комунікативно-функціональний та особистісно орієнтований підходи до навчання рідної мови Дод.точки доступу: Глазова, О. Є примірники у відділах: (21.04.2005р. Інв.80 (1 прим.) - Б.ц.) |
Бондаренко, Ю. Зіставлення художньо-історичного мислення письменників на уроках літератури (на матеріалі творів про Марусю Чурай) [Текст] / Ю. Бондаренко> // Українська мова і література школі . - 2005. - № 2. - С. 30-35. Рубрики: Українська література--Вивчення і викладання--Український фольклор - Персоналії творів і виконавців фольклору - М. Чурай--Українська література ХХ ст. - Персоналії - Ліна Костенко "Маруся Чурай" Кл.слова (ненормовані): методика викладання -- системні зв'язки -- художньо-історичне мислення -- образ -- учні Анотація: Приклад демонстрації школярам специфіки художньо-історичного мислення письменників під час змалювання одних і тих же постатей при вивчені в 11 кл. роману Л. Костенко "Маруся Чурай" Є примірники у відділах: (04.05.2005р. Інв.2107 (1 прим.) - Б.ц.) |
Бакунець, Г. Розвиток творчих здібностей учнів на уроках зв'язного мислення (з досвіду роботи) [Текст] / Г. Бакунець> // Українська мова і література школі . - 2005. - № 2. - С. 36-38. Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання Кл.слова (ненормовані): українська мова -- творчі здібності -- переказ -- текст -- план -- зв'язне мовлення Анотація: Уроки зв'язного мовлення в системі розвитку творчих здібностей учнів Є примірники у відділах: (04.05.2005р. Інв.2107 (1 прим.) - Б.ц.) |
Крейн, І. Україна: метавиклик - метавибір [Текст] / І. Крейн> // Вісник Національної академії наук України. - 2005. - №2. - С. 3-15. - Бібліогр.: 22 назви Рубрики: Кібернетика гуманітарна Наука соціогуманітарна Кл.слова (ненормовані): Цивілізація -- Теорія розуму -- Розумна система -- Мислення -- Свідомість -- Метаетика Анотація: Обгрунтовується необхідність розбудови теоретичних моделей у соціогуманітарних науках. Започаткований автором новий напрям кібернетики - гуманітарна кібернетика, яка поєднує кібернетичну методологію з гуманітарною спрямованістю досліджень, допомагає подолати розрив між точними і природничими науками та науками, що належать до соціогуманітарного комплексу. Розбудована на засадах гуманітарної кібернетики модель цивілізаційного розвитку, як закономірного етапу еволюції Розуму, дає змогу запропонувати принципово новий - загальний підхід до "цивілізаційного питання", а з цих позицій - і принципово новий погляд на проблему "Україна і світ". |