Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:БД Авторефератів (2)Конференції і вісники (13)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=інтерактивність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 15
1.


   
    Увага! Інтерактивність! Продовжуємо обговорювати можливості використання інтерактивної дошки Panasonic [Текст] // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 11. - С. 30-31 : фото
Рубрики: ТЗН в освіті
Кл.слова (ненормовані):
інтерактивна дошка
Анотація: Стаття висвітлює особливості використання інтерактивної дошки.


Знайти схожі

2.


   
    Увага! Інтерактивність! Продовжуємо обговорювати можливості використання інтерактивної дошки Panasonic [Текст] // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 11. - С. 30-31 : фото
Рубрики: ТЗН в освіті
Кл.слова (ненормовані):
інтерактивна дошка
Анотація: Стаття висвітлює особливості використання інтерактивної дошки.


Знайти схожі

3.


    Голуб, Ніна.
    Інтерактивні методи у навчанні риторики майбутніх учителів [Текст] / Н. Голуб // Українська мова і література в школі. - 2009. - № 2. - С. 36-43. - Бібліогр.: 16 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Риторика--Методи навчання у вищих навчальних закладах
Кл.слова (ненормовані):
інтерактивність -- ситуативність -- мозковий штурм -- дидактичні ігри -- тренінги -- дискусії -- дебати -- проективний метод
Анотація: Представлені доцільності добору інтерактивних методів навчання риторики у вищих навчальних закладах.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

4.


    Ткачук, О.
    Ще раз про інтеракцію [Текст] / О. Ткачук // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 12. - С. 22-25.
Рубрики: Педтехнології--Інтерактивне навчання
   Педагогічне спілкування

   Педагогіка--Педагогічна майстерність

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивність -- інтерактивне навчання -- методи інтерактивного навчання
Анотація: Процес навчання складається з діяльності вчителя (викладання) та діяльності учня чи колективу учнів і має двобічний характер, тобто неможливий без їх дидактичної єдності. Автор розкриває сутність понять "інтерактивність", "інтерактивне навчання", правила організації інтерактивного начання з використанням методів: "мозкового штурму", "навчаючи - учусь", "ажурна пилка", "вирішення проблем".


Знайти схожі

5.


    Ланько, О.
    Інтерактивність на уроках і позакласних заходах [Текст] / О. Ланько // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 12. - С. 45-47.
Рубрики: Педтехнології--Інтерактивне навчання
Анотація: Автор ділиться досвідом впровадження інтерактивних технологій навчання на уроках хімії.


Знайти схожі

6.


    Коваленко, Дарина.
    Інтерактивність і гіперактивність [Текст] / Дарина Коваленко // Математика в школі. - 2010. - № 3 . - С. 34-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інтерактивне навчання--Математика--Технології


Знайти схожі

7.


    Пушкарьова, Т. О.
    Електронний контент: особливості застосування і нові можливості пізнання світу / Т. О. Пушкарьова // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 4. - С. 7-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інформатика--Інформатизація освіти
Кл.слова (ненормовані):
навчальна інформація -- інтерактивність -- електронні освітні ресурси -- навчальні модулі -- інформаційні технології навчання -- інформаційна культура
Анотація: У статті розглядаються педагогічні можливості використання електронного навчального контенту для розвитку учнів і формування їх світосприйняття, що допоможе учителеві у підготовці до уроків використовувати сучасні інформаційні технології і сприятиме розширенню і збагаченню уявлень учнів про навколишній світ, формуванню їх інформаційної культури.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Є примірники у відділах:
(09.08.2011р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

8.


    Алєксєєва, Ганна Миколаївна.
    Інтерактивні комп’ютерні технології навчання / Г. М. Алєксєєва // Комп'ютер у школі та сім'ї : наук.-метод. журн. - 2012. - № 6. - С. 28-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інформаційні технології
Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні комп’ютерні технології навчання -- інтерактивність -- інтерактивна модель навчання
Анотація: В статті наведено основні форми і методи інтерактивних технологій та методичні рекомендації щодо їх використання; формування умінь за період роботи з ІКТ у мережі Інтернет.


Є примірники у відділах:
(22.10.2012р. - ) (вільний)

Знайти схожі

9.


    Єфіменко, Тетяна.
    Адаптивність вітчизняної системи бухгалтерського обліку [Текст] / Тетяна Єфіменко, Леонід Журба, Володимир Чупир // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2012. - Вип. 5-1. - С. 229-235. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Бухгалтерський облік--Фінансова звітність
   Бухгалтерський облік--Стандарти

Кл.слова (ненормовані):
комунікативність -- надійність -- інтерактивність


Дод.точки доступу:
Журба, Леонід; Чупир, Володимир

Знайти схожі

10.


    Короленко, Л.
    Інтерактивні технології в початковій школі / Л. Короленко // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2014. - № 3. - С. 26-29. - Зміст: В. Сухомлинський "Як же все це було без мене?", "По волосинці"
Рубрики: Початкова освіта--Методи навчання
   Педтехнології--Інтерактивне навчання

Кл.слова (ненормовані):
комунікативна компетентність -- інтерактивність -- компетентнісний підхід
Анотація: Ознайомлено з особливостями впровадження інтерактивної технології в навчальний процес, запропоновано розробку уроку з використанням інтерактивних форм роботи на уроках читання.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

11.


    Струнгар , В.
    Бібліотека і соціальні медіа: термінологічно-понятійний аспект [Текст] / В. Струнгар // Бібл. вісн. . - 2014. - №6. - С. 23-27
Рубрики: Медіаресурси
Кл.слова (ненормовані):
медіа -- мас-медіа -- четвертинні медіа -- електронні медіа -- бібліотечні соціальні медіа -- технології веб 2.0 -- інтерактивність
Анотація: Досліджується термінологічно-понятійний апарат бібліотечного складника в системі суспільного використання соціальних медіа. аналізується інформаційно-бібліотечне середовище, утворилося у процесі застосування нових соціальних медіа та розкриваєтся зміст таких понять, як медіа, нові медіа, соціальні медіа, бібліотека 2.0, технології веб 2.0.


Знайти схожі

12.


    Приходько, В.
    Громадянська та національна самосвідомість / В. Приходько // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2015. - № 5. - С. 14-19. - Зміст: Скарби мистецького світу Тараса Шевченка
Рубрики: Виховання--Громадянське виховання
Кл.слова (ненормовані):
національна самосвідомість -- інтерактивність -- літературно-музична композиція
Анотація: Ознайомлено з методами і формами роботи з формування громадянської та національної самосвідомості учнів, запропоновано як приклад сценарій літературно-музичної композиції.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

13.


    Анохін, Віктор.
    Технічне та дидактичне забезпечення самостійної роботи студентів / В. Анохін // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2015. - № 9/10. - С. 80-95. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Самостійна робота студентів
Кл.слова (ненормовані):
персональна навчальна система -- електронні ресурси -- мультимедійність -- інтерактивність -- дидактичні принципи -- активність -- наочність -- доступність
Анотація: Стаття знайомить із результатами інтегрування класичних дидактичних принципів успішного навчання із сучасними інформаційними технологіями для підвищення ефективності самостійної роботи студентів у Харківському національному економічному університеті імені Семена Кузнеця. Об’єднання здійснюється шляхом створення електронної бібліотеки та електронної системи управління навчанням, пристосованих до індивідуальної роботи студентів, наповнення їх інтерактивними мультимедійними навчальними ресурсами, які взаємодіють із користувачем, через метадані - з інформаційними системами і за допомогою звітів - з викладачем, та налаштування інтегрованого середовища на самостійну роботу. Такми чином вибудовується персональна навчальна система (ПНС). Основні дидактичні принципи, що повною мірою реалізуються в ПНС - це принципи активності, наочності та доступності. Наукова новизна полягає в методиках підготовки інтерактивних навчальних ресурсів, їх інтеграції до ПНС, педагогічних налаштуваннях ПНС, а практична значущість отриманих наукових результатів - у їх упровадженні в систему самостійної роботи студентів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

14.


   
    Interactive Maps of Potentially Dangerous Objects of Ukraine: Problems of Database Construction and Visualization [Текст] / L. Rudenko [та ін.] // Український географічний журнал. - 2019. - № 4. - С. 57-70 : табл.; рис. - Бібліогр.: 20 назв
Рубрики: Картографічна наука--Картографічна інтерактивність--Реляційна картографія--Інтерактивні карти потенційних небезпечних об'єктів України--Україна
Анотація: Інтерактивні карти потенційно-небезпечних об'єктів України: проблеми формування баз даних та їх візуалізації

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

15.


    Скаченко, Олена Олексіївна.
    Проект "12+ книг року" як інтерактивна форма візуальної презентації результатів наукових досліджень університету [Текст] / Олена Олексіївна Скаченко // Бібліотечний Меркурій. - 2020. - Вип. 1. - С. 155-168. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Бібліотеки університетів--Обслуговування--Інтерактивність


Знайти схожі