Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Педагогічне спілкування<.>
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 15
1.


    Скубашевська, Ольга Станіславівна.
    Дискурс як технологія учнівської та студентської молоді [Текст] / О.С. Скубашевська // Вища освіта України. - 2008. - № 1. - С. 31-35. - Библиогр.: с. 35 (13 назв.)
Рубрики: Педагогічний дискурс
   Педагогічний процес

   Педагогічне спілкування

   Педагогічні технології

Анотація: Розкрита роль педагогічного дискурсу в інноваційному розвитку освіти. Пороаналізовано, що педагогічний дискурс - це складний, багатоплановий процес, який вклюває в себе обмін інформацією, вироблення єдиної стратегії взаємодії, сприймання й розуміння іншої людини.


Знайти схожі

2.


    Севрюкова, О.
    Десять запитань для правильних відповідей [Текст] / О. Севрюкова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 3. - С. 34-35 : фото.
Рубрики: Психологія--Спілкування
   Педагогічне спілкування

Кл.слова (ненормовані):
запитання -- бесіда -- знайомство
Анотація: Класифікація запитань та поради щодо їх використання.


Знайти схожі

3.


    Голобородько, Є. П.
    Філософія діалогу в науково-педагогічній комунікації [Текст] / Є. П. Голобородько // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2009. - № 9. - С. 2 - 4. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Педагогічне спілкування
Анотація: В статті представлені аспекти філософії і методики педагогічного спілкування, які є досить актуальними і, в той же час, з огляду на етику наукового спілкування, не є такими і незаперечними. Вони можуть як утвердити загальноприйняті позиції, так і стимулювати альтернативні погляди., що сприятиме новому пошуку.


Знайти схожі

4.


    Купрянов, Б.
    Як взаємодіє класний керівник? [Текст] / Б. Купрянов // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 4. - С. 64-65.
Рубрики: Педагогічне спілкування
   Школознавство--Класний керівник

Дескриптори: класний керівник
Анотація: Автор пропонує стислий опис дев'яти типів взаємодії класного керівника.


Знайти схожі

5.


    Калошин, В. Ф.
    Практичні рекомендації вчителю щодо ефективного виховного впливу на учнів у критичних ситуаціях [Текст] / В. Ф. Калошин, Д. В. Гуменюк // Виховна робота в школі. - 2009. - № 5. - С. 34-44. : фото
Рубрики: Педагогічне спілкування
   Виховання--Девіантна поведінка

Кл.слова (ненормовані):
дисципліна -- технологія педагогічного впливу
Анотація: В статті основну увагу приділено профілактично-перевиховній функції, яка полягає у прогнозуванні, попередженні та ліквідуванні негативних проявів поведінки, психолого-педагогічному попередженні девіантної поведінки, подоланні та усуненні негативних рис характеру вихованця, цілеспрямованому формуванні мотивації до постійного самовдосконалення.


Дод.точки доступу:
Гуменюк, Д.В.

Знайти схожі

6.


   
    Конфлікт з учителями [Текст] // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 6. - С. 74-75.
Рубрики: Педагогічне спілкування
   Школознавство--Школа і сім'я

Анотація: Пам'ятки вчителям та поради батькам як уникнути конфлікту під час навчального процесу.


Знайти схожі

7.


   
    Фундамент стосунків учителя з учнями [Текст] // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 9. - С. 36-37.
Рубрики: Педагогічне спілкування
   Педагогіка--Дидактика--Процес навчання

Кл.слова (ненормовані):
дисципліна
Анотація: В статті досліджується питання рівноваги порядку та свободи у шкільному житті.


Знайти схожі

8.


    Ткачук, О.
    Ще раз про інтеракцію [Текст] / О. Ткачук // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 12. - С. 22-25.
Рубрики: Педтехнології--Інтерактивне навчання
   Педагогічне спілкування

   Педагогіка--Педагогічна майстерність

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивність -- інтерактивне навчання -- методи інтерактивного навчання
Анотація: Процес навчання складається з діяльності вчителя (викладання) та діяльності учня чи колективу учнів і має двобічний характер, тобто неможливий без їх дидактичної єдності. Автор розкриває сутність понять "інтерактивність", "інтерактивне навчання", правила організації інтерактивного начання з використанням методів: "мозкового штурму", "навчаючи - учусь", "ажурна пилка", "вирішення проблем".


Знайти схожі

9.


    Каушан, І.
    Робота вихователя з колективом класу [Текст] : сценарій ділової гри для педагогів "Засідання методичного об'єднання" / І. Каушан // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2010. - № 5. - С. 64-66.
Рубрики: Виховання--Колектив
   Педагогічне спілкування

Кл.слова (ненормовані):
стиль керівництва
Анотація: Представлено сценарій ділової гри за темою "Елементи методики роботи вихователя з колективом класу", розроблений з метою озброєння вихователів школи навичками відбору та використання оптимальних форм і методів роботи з колективом класу; удосконалення організаторських здібностей.


Знайти схожі

10.


   
    Сім'я та школа: найщиріші вороги? [Текст] // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2010. - № 10. - С. 8-9.
Рубрики: Школознавство--Школа і сім'я
   Педагогічне спілкування

Кл.слова (ненормовані):
шкільне життя -- ставлення учнів -- ставлення вчителів
Анотація: Автор піднімає проблему взаємодії школи та сім'ї, наводить приклади проблем, з якими зіштовхуються батьки, які вступають у шкільне життя разом зі своїми дітьми.


Знайти схожі

11.


   
    Психологія вчителя та як з нею боротись? [Текст] // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2010. - № 10. - С. 40-41.
Рубрики: Психологія виховання
   Педагогічне спілкування

Кл.слова (ненормовані):
бар'єри у спілкуванні
Анотація: В статті висвітлено питання взаємостосунків вчителя та учня.


Знайти схожі

12.


   
    Конфлікти батьків і вчителів [Текст] // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2010. - № 10. - С. 76-77.
Рубрики: Виховання--Родинне виховання
   Педагогічне спілкування

Кл.слова (ненормовані):
родина -- сім'я -- шкільне життя
Анотація: В статті йдеться про те, чому виникають конфлікти між батьками та вчителями та як їх розв'язати.


Знайти схожі

13.


    Недільська, І. І.
    Співпраця класного керівника, учнів і батьків із профілізації класу / І. І. Недільська // Виховна робота в школі. - 2011. - Лют., № 2. - С. 12-15
Рубрики: Педагогічне спілкування
   Школознавство--Класний керівник

Кл.слова (ненормовані):
профілізація
Анотація: Представлено проект співпраці класного керівника, учнів та їхніх батьків із профілізації класу з 5 по 11 рік навчання в середній і старшій ланці школи (профіль: природничо-математичний, біологія-екологія).


Знайти схожі

14.


    Квітка, Д.
    Учитель й учні=найкращі друзі? / Д. Квітка // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 3. - С. 82
Рубрики: Педагогічне спілкування
Кл.слова (ненормовані):
ставлення -- спілкування -- стосунки
Анотація: В статті висвітлюються основи гармонійних стосунків вчителя і учнів.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Є примірники у відділах:
(24.03.2011р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

15.


    Кравець, Лариса.
    Комунікативний кодекс освітянина [Текст] / Лариса Кравець // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. - № 10. - С. 2-6. - Бібліогр. 14 назв
Рубрики: Педагогічне спілкування
Кл.слова (ненормовані):
принципи спілкування -- конвенції спілкування -- правила спілкування
Анотація: Схарактеризовано поняття "комунікативний кодекс", "принципи спілкування", "конвенції спілкування", "правила спілкування". Простежено еволюцію спілкування в освітній сфері. Розкрито залежність типу спілкування від суспільно-історичних, економічних та культурних чинників. Обгрунтовано потребу утвердження сучасного комунікативного кодексу в освітній сфері.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі