Максименко, Т. Інтонація - основа музики [Текст] / Т. Максименко> // Мистецтво та освіта. - 2004. - № 2. - С. 23-25. Рубрики: Уроки музики в школі Музична освіта--уроки музики в школі |
Олійник, Світлана. Розвиток інтонаційного мислення у майбутніх учителів музики [Текст] / С. Олійник> // Початкова школа. - 2006. - № 7. - С. 52-54. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Музика--Методика--Початкове навчання Кл.слова (ненормовані): музична інтонація -- вокальна імпровізація Дескриптори: МИСТЕЦТВО. МИСТЕЦТВОЗНАВСТВО -- ВИДИ МИСТЕЦТВА -- МУЗИКА Анотація: <Метод імпровізації> та творчі форми роботи на заняттях з теорії музики і сольфеджіо, які спрямовані на розвиток інтонаційного мислення майбутніх учителів. Є примірники у відділах: (21.07.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
В57 Владимирова, А. Інтонація і виразність у співі на основі народної пісні [Текст] / А. Владимирова> // Початкова школа. - 2007. - № 3. - С. 39-40. Рубрики: Музика--Методика початкового навчання Кл.слова (ненормовані): народна пісня Анотація: Розробка уроку з музики у 3 класі. Є примірники у відділах: (15.03.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Р 551 Багмут, Алла. Фразовий наголос в інтонаційній структурі висловлювання [Текст] / А. Багмут> // Ритми сучасної філології: До 50-річчя проф. Т.А.Космеди: Зб. наук. ст. - Л. : ПАІС, 2007. - С. 289-297. - Бібліогр.: 12 назв.
Мовознавство--Наголос Кл.слова (ненормовані): фразовий наголос -- актуальне членування речення -- порядок слів Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Левченко, Алла. Інтонація [Текст] : (урок музики в 3-му класі) / А. Левченко> // Мистецтво та освіта. - 2008. - № 3. - С. 19-21 Рубрики: Методика викладання музики |
Бакум, Зінаїда. Лінгвістичні засади навчання інтонації в гімназії [Текст] / З. Бакум> // Українська мова і література в школі. - 2008. - № 7/8. - С. 7-10. - Бібліогр.:8 назв. Рубрики: Українська мова--Методика--мовлення Кл.слова (ненормовані): інтонація -- наголос -- тембр -- висловлення -- пауза -- темп Анотація: Про інтонацію як невід'ємну ознаку мовлення. Усвідомлення інтонаційного аспекту мовлення є необхідною умовою успішного формування вмінь і навичок виразного читання тексту;засвоєння риторичних прийомів усного висловлення, основних правил мовленнєвої поведінки. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Цінько, Світлана. Цикл уроків із лінгвістики тексту. [Текст] / С. Цінько, С. Ковальова> // Українська мова і література в школі. - 2009. - № 3. - С. 15-20. Рубрики: Українська мова--Методика--розробка уроків Кл.слова (ненормовані): Межі ССЦ -- абзац -- інтонація -- текст Анотація: Подаються поурочні плани-конспекти з лінгвістики у 10-11 класі. Дод.точки доступу: Ковальова, Світлана Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Шумилович, Богдан. Візуальна іронія та українське сучасне мистецтво [Текст] / Б. Шумилович> // Сучасність. - 2009. - № 3/4. - С. 184-196. - Бібліогр.: с. 195-196 (13 назв). Рубрики: Культура--Національні особливості Мистецтво--Іронічна картина Кл.слова (ненормовані): Інтонація -- Реклама -- Візуальний супровід -- Контекст -- Смисл Анотація: У статті розглянуто іронічні картини з виразним авторським задумом, де відсутня випадковість. Іронічна картина створюється з метою показати різницю між реальністю та її видимістю (відтворенням), між справжнім життям та ідеологією, яка його маскує. |
Бондаренко, Н. Лінгвістичні засади роботи над стилістичним синтаксисом рідної мови в 11 класі профільної школи (академічний рівень) [Текст] / Н. Бондаренко> // Українська мова і література в школі. - 2009. - № 8. - С. 16-19. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Українська мова--Методика--Стилістика Кл.слова (ненормовані): Стилістичні засоби -- стилістичні домінантиСинтаксичні конструкції -- Інтонація -- Комунікація Анотація: Стаття демонструє вправи та завдання, що допоможуть з'ясувати стилістичні можливості структурних типів основних стилістичних одиниць задля подальшої їх реалізації в усному та писемному мовленні. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Попова, О. Психолінгвістичні засади професійного мовлення вчителя початкової школи [Текст] / О. Попова> // Українська мова і література в школі. - 2010. - № 1. - С. 29-34. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: Педагогіка--Вища школа--Підготовка вчителя початкової школи Мовознавство--Психолінгвістика Кл.слова (ненормовані): Правильність мовлення -- Доречність мовлення -- Внутрішнє мовлення -- Мовна інтонація Анотація: В статті акцентується увага на експресивні здібності вчителя початкової школи, здатності передавати знання короткой й цікаво. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Нечай, С. Культуровідповідність музики як засобу пізнання людиною навколишнього світу [Текст] / С. Нечай> // Вища школа. - 2010. - № 3/4. - С. 105-114. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Вища освіта--Виховання Виховання--Естетичне виховання Кл.слова (ненормовані): музика -- ритм музики -- темп музики -- інтонація -- динаміка -- музичний ефір Анотація: Музика розглядається у світлі сучасних концепцій картини світу як феномен, який дає змогу людині розширити горизонти її індивідуального предметного світу і світу в цілому. Піднімається питання про розробку принципово нових підходів до використання музики у професійно-педагогічній діяльності педагога. |
Котляренко, С. Виразне читання на уроках літератури (5 клас) [Текст] / С. Котляренко> // Українська мова і література в школі. - 2010. - № 3. - С. 19-23. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: Література українська--Виразне читання Кл.слова (ненормовані): Казка -- логічний наголос -- інтонація -- підтекст -- пивчення прислів'їв -- читання віршів -- діалог -- читання пейзажів Анотація: У статті йдеться про особливості формування вмінь виразного читання у п'ятикласників. Основну увагу зосереджено на методичних прийомах роботи з підготовки до виразного читання художніх творів таких жінрів, як казка, оповідання, вірш. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Вербич, Н. С. Інтонація публічного виступу: основні напрями дослідження [Текст] / Н. С. Вербич> // Мовознавство. - 2011. - № 5. - С. 90-94. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Мовознавство--Публічний виступ Анотація: У статті йдеться про значущість просодії як важливого фактора впливу на аудиторію в усному мовленні. Встановлено можливості функціонування інтонаційних засобів у сучасному публічному виступі. |
Кухарчук, Ірина Вивчення безсполучникових речень студентами-філологами (проблема вибору вправ і завдань) [Текст] / Ірина Кухарчук> // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 2. - С. 47-51. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання у вузі Кл.слова (ненормовані): безсполучникове речення -- інтонація -- семантичні відношення -- безсполучникові речення з однорідними та неоднорідними частинами -- система вправ і завдань Анотація: У статті розглядаються структурні, семантичні та стилістичні особливості складних безсполучникових речень, а також подано систему вправ і завдань з теми "Безсполучникові речення" для студентів філологічних факультетів. |
Зелінська, Т. Однорідні члени речення зі сполучниковим, безсполучниковим, змішаним зв'язком : урок-проект з української мови : 5 клас [Текст] / Таміла Зелінська> // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 5. - С. 24-26. Рубрики: Українська мова--Синтаксис--Однорідні члени речення--Методика Українська мова--Урок Кл.слова (ненормовані): однорідні члени речення -- інтонація -- пунктуація -- робота з текстом -- тестові завдання -- дослідження Анотація: Надано конспект уроку, мета якого - повторити й поглибити знання учнів про однорідні члени речення, формувати пунктуаційні навики, виховувати любов до рідного краю, природи. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Кикоть, Валерій. Роберт Фрост: життя, поезія та українські переклади [Текст] / Валерій Кикоть> // Слово і час. - 2012. - № 11. - С. 34-52. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Письменники Америки, 19-20 ст. Американська література--Поезія Перекладознавство--Англо-український переклад--Художній переклад--Поезія Кл.слова (ненормовані): поетичний стиль -- розмовна інтонація -- символ -- підтекст Анотація: Стаття пропонує різнобічний аналіз життя і творчості Р. Фроста, провідних тем його пасторальної, побутової та філософсько-медитативної лірики, образної системи та особливостей ідіолекту, а також критичний огляд українських перекладів творчого спадку поета. Дод.точки доступу: Фрост, Роберт (американський поет ; 1874 - 1963) \про нього\ |
Донченко, Т. Формування виразного говоріння і читання під час вивчення синтаксису і пунктуації [Текст] / Тамара Донченко> // Українська мова й література в сучасній школі. - 2013. - № 1. - С. 14-17. Рубрики: Українська мова--Розвиток мовлення Українська мова--Культура мовлення Українська мова--Синтаксис--Методика Кл.слова (ненормовані): якості мовлення -- розвиток мовленнєвого слуху -- культура вимови -- інтонація -- виразне читання речень Анотація: У статті викладено основні аспекти методики формування "гарного мовлення", яке містить не тільки правильність як відповідність мовлення мовним нормам, але й точність, логічність, чистоту, виразність, багатство, доречність. Зосереджено увагу на мовленнєвому розвитку учнів, у т. ч. з погляду формування комунікативно доцільного мовлення. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Зимомря, Микола. Жити попри все... [Текст] / Микола Зимомря> // Дзвін. - 2013. - № 4. - С. 138-140 Рубрики: Письменники України, 20-21 ст. Українська література--Поезія Кл.слова (ненормовані): поетична збірка -- ритм -- інтонація -- філософська лірика Анотація: У статті йдеться про життєвий шлях і творчий доробок українського поета Ігоря Трача. Дод.точки доступу: Трач, Ігор (український поет) \про нього\ |
Собкович, О. Інтонація живопису Олександра Животкова [Текст] / О. Собкович> // Образотворче мистецтво. - 2013. - № 2. - С. 40-41 Рубрики: Художники--Персоналії--Україна Анотація: Творчий портрет українського художника Олександра Животкова. Дод.точки доступу: Животков, Олександр (художник) \о нем\ |
Цінько, С. Основні труднощі у сприйманні учнями усних висловлювань [Текст] / Світлана Цінько> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 6-11. - Бібліогр.: 19 назв. Рубрики: Українська мова--Усне і писемне мовлення Кл.слова (ненормовані): усне висловлювання -- аудіювання -- усне мовлення -- писемне мовлення -- повідомлення -- вираження -- спонукання -- змістовність -- виразність -- вплив мовлення -- діалог -- монолог -- інтонація -- екстралінгвістичні засоби спілкування -- міміка -- жестикуляція -- пантоміміка -- текст Анотація: У статті окреслено основні труднощі, які виникають у школярів під час сприймання усних висловлювань, з'ясовано особливості зорового й слухового сприймання, зумовлені специфікою усного й писемного мовлення. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |