Вовк, Л.
    Фізкультура з казкою [Текст] / Л. Вовк // Дошкільне виховання. - 2006. - № 1. - С. 24-25.
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Фізичне виховання
Кл.слова (ненормовані):
гра -- казка -- ходьба -- переступання -- повзання -- стрибки -- міміка -- жести
Дескриптори: переступання
Анотація: Приклад побудови фізкультурного заняття-розваги за казкою "Вовк і козенята"

Є примірники у відділах:
(09.02.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Косянчук, С.
    Самооцінка як регуляторна функція у сфері риторичної діяльності [Текст] / С. Косянчук // Українська мова і література в школі. - 2009. - № 4. - С. 34-39.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика--риторика
Кл.слова (ненормовані):
рівень культури -- мова і мислення -- запам'ятовування -- міміка -- уміння переконувати
Анотація: Розглядається риторика як наука про красномовство, та розвиток умінь грамотно та освічено висловлюватися.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Школьник, С.
    У зоопарку : казка-гра з мімічними етюдами та артикуляційними вправами [Текст] / С. Школьник // Дошкільне виховання. - 2010. - № 1. - С. 26-27.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мови
Кл.слова (ненормовані):
Міміка -- Артикуляційні вправи -- Логопедичні вправи
Анотація: Казка-гра, мета якої - створювати в дітей позитивний емоційний настрій, заохочувати виразно відтворювати деякі емоційні стани, вчити керувати м'язами обличчя, виконувати артикуляційні вправи; розвивати уяву, пам'ять, увагу; поповнювати словниковий запас та ін.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Аліфіренко, Н.
    Зимівля звірів : заняття за мотивами казки для старших дошкільнят [Текст] / Наталя Аліфіренко // Дошкільне виховання. - 2011. - № 2. - С. 35-36.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять
   Педагогіка--Дошкільне виховання--Естетичне

Кл.слова (ненормовані):
інтегроване заняття -- театр -- тетралізована казка -- Мельпомена -- персонаж -- міміка
Анотація: Розробка інтегрованого заняття, мета якого - продовжувати ознайомлювати дітей з театральними символами (подвійною маскою, музою театру Мельпоменою) та термінами (фойє, режисер); спонукати до творчої роботи за змістом казки; розвивати виразність мовлення; виховувати взаємоповагу, ввічливість та ін.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Лук'янова, Світлана
    Портфель емоцій майбутнього школяра : дидактично-розвивальний посібник для старших дошкільнят [Текст] / Світлана Лук'янова // Дошкільне виховання. - 2013. - № 5. - С. 25. . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Засоби навчання
   Педагогіка--Дошкільна--Сенсорне виховання

Кл.слова (ненормовані):
дидактичний посібник -- емоції -- міміка
Анотація: Подано опис дидактично-розвивльного посібника, мета якого - розвивати інтерес дитини до свого внутрішнього світу, формувати вміння розуміти власні почуття; розвивати уяву, увагу; формувати психологічну готовність до школи.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Цінько, С.
    Основні труднощі у сприйманні учнями усних висловлювань [Текст] / Світлана Цінько // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 6-11. - Бібліогр.: 19 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Усне і писемне мовлення
Кл.слова (ненормовані):
усне висловлювання -- аудіювання -- усне мовлення -- писемне мовлення -- повідомлення -- вираження -- спонукання -- змістовність -- виразність -- вплив мовлення -- діалог -- монолог -- інтонація -- екстралінгвістичні засоби спілкування -- міміка -- жестикуляція -- пантоміміка -- текст
Анотація: У статті окреслено основні труднощі, які виникають у школярів під час сприймання усних висловлювань, з'ясовано особливості зорового й слухового сприймання, зумовлені специфікою усного й писемного мовлення.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Гаврилюк, Надія.
    Візуальний образ як текст [Текст] / Надія Гаврилюк // Слово і час. - 2015. - № 4. - С. 49-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Літературознавство--Текстологія
Кл.слова (ненормовані):
інтонація -- міміка -- жести -- синтез мистецтв
Анотація: У статті визначено різні підходи до потрактування візуального образу: за допомогою вербальної та невербальної мов; у контексті інтерсеміотики та інтертекстуальності, інтермедійності та інтермедіальності.