Вовк, Л. Фізкультура з казкою [Текст] / Л. Вовк> // Дошкільне виховання. - 2006. - № 1. - С. 24-25. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Фізичне виховання Кл.слова (ненормовані): гра -- казка -- ходьба -- переступання -- повзання -- стрибки -- міміка -- жести Дескриптори: переступання Анотація: Приклад побудови фізкультурного заняття-розваги за казкою "Вовк і козенята" Є примірники у відділах: (09.02.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Косянчук, С. Самооцінка як регуляторна функція у сфері риторичної діяльності [Текст] / С. Косянчук> // Українська мова і література в школі. - 2009. - № 4. - С. 34-39. Рубрики: Українська мова--Методика--риторика Кл.слова (ненормовані): рівень культури -- мова і мислення -- запам'ятовування -- міміка -- уміння переконувати Анотація: Розглядається риторика як наука про красномовство, та розвиток умінь грамотно та освічено висловлюватися. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Школьник, С. У зоопарку : казка-гра з мімічними етюдами та артикуляційними вправами [Текст] / С. Школьник> // Дошкільне виховання. - 2010. - № 1. - С. 26-27. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мови Кл.слова (ненормовані): Міміка -- Артикуляційні вправи -- Логопедичні вправи Анотація: Казка-гра, мета якої - створювати в дітей позитивний емоційний настрій, заохочувати виразно відтворювати деякі емоційні стани, вчити керувати м'язами обличчя, виконувати артикуляційні вправи; розвивати уяву, пам'ять, увагу; поповнювати словниковий запас та ін. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Аліфіренко, Н. Зимівля звірів : заняття за мотивами казки для старших дошкільнят [Текст] / Наталя Аліфіренко> // Дошкільне виховання. - 2011. - № 2. - С. 35-36. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять Педагогіка--Дошкільне виховання--Естетичне Кл.слова (ненормовані): інтегроване заняття -- театр -- тетралізована казка -- Мельпомена -- персонаж -- міміка Анотація: Розробка інтегрованого заняття, мета якого - продовжувати ознайомлювати дітей з театральними символами (подвійною маскою, музою театру Мельпоменою) та термінами (фойє, режисер); спонукати до творчої роботи за змістом казки; розвивати виразність мовлення; виховувати взаємоповагу, ввічливість та ін. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Лук'янова, Світлана Портфель емоцій майбутнього школяра : дидактично-розвивальний посібник для старших дошкільнят [Текст] / Світлана Лук'янова> // Дошкільне виховання. - 2013. - № 5. - С. 25. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Засоби навчання Педагогіка--Дошкільна--Сенсорне виховання Кл.слова (ненормовані): дидактичний посібник -- емоції -- міміка Анотація: Подано опис дидактично-розвивльного посібника, мета якого - розвивати інтерес дитини до свого внутрішнього світу, формувати вміння розуміти власні почуття; розвивати уяву, увагу; формувати психологічну готовність до школи. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Цінько, С. Основні труднощі у сприйманні учнями усних висловлювань [Текст] / Світлана Цінько> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 6-11. - Бібліогр.: 19 назв. Рубрики: Українська мова--Усне і писемне мовлення Кл.слова (ненормовані): усне висловлювання -- аудіювання -- усне мовлення -- писемне мовлення -- повідомлення -- вираження -- спонукання -- змістовність -- виразність -- вплив мовлення -- діалог -- монолог -- інтонація -- екстралінгвістичні засоби спілкування -- міміка -- жестикуляція -- пантоміміка -- текст Анотація: У статті окреслено основні труднощі, які виникають у школярів під час сприймання усних висловлювань, з'ясовано особливості зорового й слухового сприймання, зумовлені специфікою усного й писемного мовлення. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Гаврилюк, Надія. Візуальний образ як текст [Текст] / Надія Гаврилюк> // Слово і час. - 2015. - № 4. - С. 49-56. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Літературознавство--Текстологія Кл.слова (ненормовані): інтонація -- міміка -- жести -- синтез мистецтв Анотація: У статті визначено різні підходи до потрактування візуального образу: за допомогою вербальної та невербальної мов; у контексті інтерсеміотики та інтертекстуальності, інтермедійності та інтермедіальності. |