Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=сучасний урок<.>
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13
1.


    Грищенко, О.
    Свято українського слова [Текст] / О. Грищенко // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2006. - № 3. - С. 157-159.
Рубрики: Українська мова--Міжнародний літературний сиппозіум
   Українська література

   Україна --Київ--Міжнародний симпозіум--Українська мова
Кл.слова (ненормовані):
сучасний урок -- національна школа -- акис й медіа технології
Дескриптори: ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА -- ЛІТЕРАТУРА -- УКРАЇНСЬКА ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА -- МОВОЗНАВСТВО -- МОВИ СВІТУ -- УКРАЇНСЬКА МОВА
Анотація: Виступи учасників Міжнародного симпозіуму "Блакитні вежі золотого слова" у м. Києві

Є примірники у відділах:
(01.09.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1

Знайти схожі

2.


    Пентилюк, М.
    Особливості змісту уроку мови [Текст] / М. Пентилюк // Українська мова і література в школі. - 2008. - № 4. - С. 12-16. - Бібліогр.:16 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика
Кл.слова (ненормовані):
зміст уроку -- сучасний урок
Анотація: Про сучасний урок мови


Знайти схожі

3.


    Хом'як, І.
    Типологія уроків у лінгводидактичній спадщині О. М. Біляєва [Текст] / І. Хом'як // Українська мова і література в школі. - 2010. - № 4. - С. 2-5. - Бібліогр.: 4 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика--Типи уроків
   Українська мова--Персоналії--Біляєв О. М.

Кл.слова (ненормовані):
Сучасний урок -- структура занять -- уроки нового типу
Анотація: У статті проаналізовано внесок О. М. Біляєва в розробку проблеми типології уроків української мови, охарактеризовано специфіку аспектних уроків та занять із розвитку мовлення, ефективність уроку рідної мови, що визначається правильністю вибору його типу й адекватної йому структури.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

4.


    Тосик, Ігор.
    Щоб окрилити, треба бути окриленим [Текст] / Ігор Тосик // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2011. - № 3. - С. 96-99
Рубрики: Обдаровані діти--Талант
   Методика викладання--Українська мова

   Методика викладання--Українська література--Попівка--Онуфріївський р-н--Кіровоградська обл.

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна майстерність -- творчість -- сучасний урок
Анотація: Робота вчителя - це майстерня, де шліфується досвід, апробується нове, удосконалюється перевірене практикою. Про майстерню С. А. Різник, вчителя української мови та літератури Попівської ЗОШ I-III ступенів Онуфріївського р-ну Кіровоградської обл., йдеться в статті.


Дод.точки доступу:
Різник, Світлана Анатоліївна \про неї\
Є примірники у відділах:
(02.08.2011р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

5.


    Соловйов, Ю.
    Урок - сходинка до успіху / Ю. Соловйов // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 11. - С. 20-22 : генеалогич. табл.
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Форми організації навчання--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок -- сучасний урок -- елементи уроку -- компонети структури уроку
Анотація: Автор досліджує питання вдосокналення сучасного уроку як системи.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Є примірники у відділах:
(17.11.2011р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

6.


    Савченко, О.
    Сучасний урок: суб'єктивність навчання і варіативність структури [Текст] / Олександра Савченко // Початкова школа. - 2011. - № 9. - С. 11-15.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Урок
Кл.слова (ненормовані):
сучасний урок -- типи уроків -- назви уроків -- урок з особливим контингентом учнів -- інтегровані уроки

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

7.


    Хом'як, І.
    Класифікаційний аналіз уроків мови [Текст] / Іван Хом'як // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 10. - С. 2-7. - Бібліогр.: 18 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Урок--Типи і структура уроків
Кл.слова (ненормовані):
критерії класифікації -- сучасний урок -- типологія уроків -- структура уроків -- інтерактивний урок -- нетрадиційні уроки -- інтегрований урок -- уроки довільної структури
Анотація: У статті проаналізовано класифікаційні підходи до уроків мови як основної форми організації навчально-виховного процесу в загальноосвітньому навчальному закладі, а також охарактеризовано їх структуру.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

8.


    Кучеренко, І.
    Загальнодидактичні і лінгвометодичні вимоги до сучасного уроку української мови [Текст] / Ірина Кучеренко // Українська мова й література у сучасній школі. - 2013. - № 10. - С. 12-17. - Бібліогр.: 15 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Урок
   Українська мова--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
сучасний урок -- загальнодидактичні вимоги -- психологічні вимоги -- виховні вимоги -- гігієнічні вимоги -- наукові вимоги -- змістові вимоги -- орієнтаційні вимоги -- реалізаційні вимоги
Анотація: У статті розкрито сутність загальнодидактичних і лінгвометодичних вимог до уроку української мови, з'ясовано специфіку дидактичних, психологічних, виховних, наукових та інших видів вимог, обгрунтовано необхідність їх дотримання у процесі проектування і проведення сучасного навчального заняття в основній школі.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

9.


    Дідук-Ступ'як, Галина.
    Інтеракція різнотипових підходів до вивчення української мови в основній школі / Галина Дідук-Ступ'як // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2014. - № 1. - С. 2-6. - Бібліогр. 17 назв
Рубрики: Українська мова--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
інтерактивне навчання -- сучасний урок -- лінгводидактика -- системно-описовий підхід -- дискретний підхід -- комунікативно-діяльнісний підхід -- функціонально-стилістичний підхід -- системно-синергетичний підхід -- диференційний підхід -- інтеракція -- інтерактивне навчання
Анотація: Розкрито сутність застосування в навчально-виховному процесі інноваційної лінгвометодичної технології "Інтеракція різнотипових підходів" до вивчення української мови в основному концентрі загальноосвітніх навчальних закладів. Уточнено поняттєво-категорійний апарат лінгводидактики; обгрунтовано методику реалізації інтерактивного навчання української мови як рідної і державної. Запропоновано модель сучасного уроку з урахуванням традиційних і новітніх підходів до формування мовнокомунікативної, духовно багатої та всебічно компетентної особистості.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Вашуленко, О.
    Типи і структура уроків навчання грамоти (читання) [Текст] / Оксана Вашуленко // Початкова школа. - 2014. - № 12. - С. 5-10
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Навчання грамоти
   Українська мова--Початкове навчання

Кл.слова (ненормовані):
сучасний урок -- класифікація уроків -- типи уроків -- дидактична структура уроку -- навчання грамоти (читання) -- компетентнісний підхід
Анотація: У статті проведено теоретичний аналіз понять "урок", "сучасний урок"; досліджено класифікації уроків; запропоновано типи уроків читання у період навчання грамоти, визначено їх структуру; проаналізовано умови, що впливають на результативність уроку.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

11.


    Терлецька, Г.
    Система підготовки вчителя до уроку / Г. Терлецька // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2015. - № 1. - С. 22-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Педагогіка--Педагогічна майстерність
Кл.слова (ненормовані):
сучасний урок -- система уроку -- орієнтовна структура уроку
Анотація: В статті висвітлено систему підготовки вчителя до занять.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

12.


    Шуляр, В. І.
    Проблеми літературної освіти у спадщині Тетяни і Федора Бугайків, Ніли Волошиної, Олександри Бандури і сучасний урок [Текст] / В. І. Шуляр // Українська література в загальноосвітній школі. - 2015. - N 1(січень). - С. 2-5. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Педагогічні концепції--Українська література
   Педагогічні технології--Українська література

   Компетентнісний підхід--Українська література

Кл.слова (ненормовані):
літературна освіта -- сучасний урок -- стратегії уроку літератури -- учень-читач
Анотація: У статті автор зробив спробу аспектно проаналізувати спадщину відомих методистів літератури (Т. і Ф. Бугайків, Н. Волошиної, О. Бандури), зактуалізувати проблеми літературної освіти у зіставленні, спроектувати їх щодо конструювання сучасної моделі уроку української літератури.


Дод.точки доступу:
Бугайко, Тетяна Федорівна (д-р пед. наук, професор, заслуж. учитель України ; 1898-1972) \про твори\; Бугайко, Федір Федорович (1899-197?) \про твори\; Волошина, Ніла Йосипівна (д-р пед. наук, професор, чл.-кор. АПН України ; 1940-2010) \про твори\; Бандура, Олександр Іларіонович (1918-2005) \про твори\

Знайти схожі

13.


    Масловська, Людмила.
    Роль нестандартних уроків української мови та літератури у формуванні предметної й ключових компетентностей [Текст] / Людмила Масловська // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 3. - С. 44-49. - Бібліогр.: 19 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Інтерактивні методи
   Українська література--Інтерактивні методи

Кл.слова (ненормовані):
ціннісні орієнтації старшокласників -- педагогічні інновації -- настандартний урок -- інтерактивні методи -- дидактична гра -- сучасний урок -- інтерактивне навчання
Анотація: У статті розглянуто роль нестандартних уроків української мови та літератури в розвитку мовленнєвої компетентності ціннісних орієнтацій старшокласників у системі україномовної освіти. На основі наукового осмислення порушеної проблеми окреслено зміст понять "педагогічні інновації", "нестандартний урок", "традиційні, нетрадиційні інтерактивні методи", "дидактична гра - імітаційне моделювання ситуацій", "інтерактивне навчання". Шляхом аналізу науково-методичної літератури й синтезу теоретичних ідей визчено принципи побудови й реалізації педагогічної системи, спрямованої на розвиток творчої мовної особистості, розглянуто ефективні методи організації творчої мовленнєвої діяльності учнів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі