Зборовська, Ніла.
    Сучасна масова література в Україні як загальнокультурна проблема [] / Н. Зборовська // Слово і час. - 2007. - № 6. - С. 3-8. - Бібліогр.: в прим.
Рубрики: Культура України--Проблеми сьогодення
   Теорія літератури--Проблема "масової літератури"

Кл.слова (ненормовані):
Масове суспільство -- Масова культура -- Масова література
Анотація: У статті розглядає питання масової літератури, яка виникає в лоні масової культури, і постає як арена динамічної боротьби певних владних струтур. Саме тому, що масова, або популярна, література вказує на щільні зв'зки із владою та політикою, тому нині вона має стати одним із об'єтів аналізу сучасної академічної науки.





    Гундорова, Тамара.
    Соцреалізм: між модерном і авангардом [Текст] / Т. Гундорова // Слово і час. - 2008. - № 4. - С. 14-21. - Бібліогр.: 14 назв.
Рубрики: Українська література--Течії і напрямки--Соцреалізм
   Літературознавство --Літературні дослідження

Кл.слова (ненормовані):
Масова культура -- Кітч -- Імітація
Анотація: У статті йдеться про зв'язок соціалістичного реалізму, що трактується як естетичний феномен, з досвідом авангардизму й кітчу, лівого мистецтва й неоромантизму. Предмет дискусії - ототожнення соцреалізму з постмодернізмом, а також уніфікація самого поняття соцреалізм без урахування його відмінностей на різних фазах розгортання. Зокрема, у статті аналізується парадигма соцреалізму, змодельована на основі авангардистського експерименту з масовим мистецтвом, лефівського ототожнення мистецтва з конвеєрним тиражуванням способів формального опрацювання життєвого матеріалу, а також романтичної естетичної сублімації, яка стає "імітованою сублімацією", іконічно втілюється через кітч та монополізує естетичне сприйняття, "запаковуючи" його в художній образ.





    Свербілова, Тетяна.
    Проект національної самоідентифікації вітчизняного соцреалізму та драма 30-х років ХХ ст. [Текст] / Т. Свербілова // Слово і час. - 2008. - № 4. - С. 21-29. - Бібліогр.: 19 назв.
Рубрики: Українська література--Течії і напрямки--Соцреалізм
   Літературознавство--Драматургія

Кл.слова (ненормовані):
Соцреалізм -- Масова культура -- Культурна антропологія -- Тоталітарна культура -- Оксиденталізм -- Імперський дискурс -- Компаративістика -- Імагологія
Анотація: Соціалістичний реалізм не був монокультурним явищем, як не був він специфічно російським "стилем". Розгляд його в контексті масової культури Європи й Америки вимагає національної диференціації й ідентифікації культур, що входили до складу радянської імперії. Культурна антропологія, що реконструює образ тоталітарної культури, враховує аспект читача, але не ідентифікує самого читача. Повернення до історії літератури одіозних імен, що були викреслені в попереднє десятиліття, має супроводжуватися увагою до оксиденталізму як культурного явища, що неминуче мусить змінити ідеологічний антиімперський дискурс. Це можливо тільки в межах компаративного дослідження, зокрема імагології.



9сл
С 484


    Гундорова, Тамара.
    Висока культура та її "інший" (місце популярної культури в модернізації слов'янських літератур) [Текст] / Тамара Гундорова // Слов'янські обрії : ХІV Міжнар. з'їзд славістів (10.09-16.09. 2008, Охрид, Республіка Македонія) : доповіді. - К., 2008. - Вип. 2. - С. 112-131. - Бібліогр. : с. 130-131.
УДК
Рубрики: Модернізм--Слов'янська література--Культура, ХХ ст.
Кл.слова (ненормовані):
Популярна література -- Масова культура -- Висока література -- Репрезентативна еліта -- Концепція народності -- Літературна модель -- Модернізація -- Неповна література

Є примірники у відділах:
1 Інв.Б 512308 - Б.ц. (вільний)




    Щербій, Г. С.
    Сучасна культура життєзабезпечення населення великого міста [Текст] / Г. С. Щербій // Народна творчість та етнологія. - 2013. - N 2(березень-квітень). - С. 139-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Локальні культури--Міста українські
   Урбаністична культура--Українці

   Масова культура--Міста українські

   Побут--Міста українські

Кл.слова (ненормовані):
Культура життєзабезпечення -- Урбаністична культура -- Локальна етнічна культура -- Масова культура
Анотація: В статті розглянуто зміни в культурі життєзабезпечення сучасного населення великих міст. На прикладі явищ матеріальної культури (житло, кулінарні традиції, одяг( аналізуються чинники впливу на формування нових стереотипів естетики й комфортності побуту, розглядається співвідношення етнічних та інтеретнічних елементів у цих процесах.





    Зайко, Л.
    Маніпуляційний складник масмедійної реклами та її влив на суспільну свідомость [Текст] / Л. Зайко // Мандрівець. - 2015. - № 6. - С. 50-53. - Бібліогр.: 9 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Етика--Етика реклами
   Реклама

Кл.слова (ненормовані):
масова культура -- суспільна свідомість -- національна ідентичність -- споживацтво -- маркетинг -- реклама -- товар
Анотація: Означено маніпуляційний складник масмедійної реклами. Наголошено на важливості соціокультурного впливу рекламної продукції на формування індивіда. Розглянуто питання маніпуляційного впливу на суспільну свідомість масмедійної реклами через створення певних образів та стилів життя. Визначено негативні та позитивні результати цього впливу в житті суспільства. Зроблено висновки про важливість дотримання етичних норм у створенні та розповсюдженні реклами в мас-медіа. Означено основні складники захисту проти маніпулятивного впливу на індивідуальну та суспільну свідомість.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД