Гавриш, Н. Інтеграція - питання не тактики, а стратегії [Текст] / Н. Гавриш> // Дошкільне виховання. - 2005. - № 4. - С. 8-10. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання Кл.слова (ненормовані): інтегроване заняття -- казка -- вихователь -- мислення Дескриптори: Педагогіка, дошкільна Анотація: Приклади занять. Роздум щодо проблеми інтегрованого навчання Є примірники у відділах: (26.05.2005р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Х22 Харченко, С. Осінні дива: Заняття з розвитку мовлення, грамоти, природознавства для старших дошкільнят [Текст] / С. Харченко> // Дошкільне виховання. - 2006. - № 11. - С. 22-23. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): мовне дихання -- розвиток мовлення -- інтегроване заняття Анотація: Розробка інтегрованого заняття з розвитку мовлення, грамоти, природознавства для старших дошкільнят, мета якого розвивати артикуляційний апарат, мовне дихання, фонематичний слух, знаходити місце звука у моделі слова, виховувати любов до рідного краю. Є примірники у відділах: (12.12.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Лобанчук, О. Види художньої діяльності у структурі інтегрованого уроку [Текст] / О. Лобанчук> // Українська мова і література в школі. - 2006. - № 6. - С. 10-17. Рубрики: Українська мова--Методика--Урок Кл.слова (ненормовані): міжпредметна інтеграція -- зв'язне мовлення -- інтегроване заняття Дескриптори: ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА -- МОВОЗНАВСТВО -- ВИВЧЕННЯ І ВИКЛАДАННЯ МОВ Анотація: Іноваційна сутність інтегрованих уроків Є примірники у відділах: (09.11.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Гришина, А. Око та його оптична система [Текст] : інтегрований урок з біології та фізики / А. Гришина> // Фізика та астрономія в школі. - 2008. - № 2. - С. 6-10. : Мал. Рубрики: Біологія та фізика--оптична система--ВИВЧЕННЯ В ШКОЛІ Кл.слова (ненормовані): ІНТЕГРОВАНЕ ЗАНЯТТЯ Анотація: Вивчення будови ока з анатомо-фізіологічного погляду; повторення будови ока як оптичного приладу; впевнення в необхідності гігієни зору. |
Дрик, Олена. Стилістичні засоби морфології (урок української мови в 10 класі) [Текст] / О. Дрик> // Українська мова і література в школі. - 2009. - № 7. - С. 6-8. Рубрики: Українська мова--Методика--Урок Кл.слова (ненормовані): живописні функції -- мовлення -- інтегроване заняття Анотація: В статті подається зразок узагальненого типу уроку на прикладі жиповису, музики, поезії. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Аліфіренко, Н. Зимівля звірів : заняття за мотивами казки для старших дошкільнят [Текст] / Наталя Аліфіренко> // Дошкільне виховання. - 2011. - № 2. - С. 35-36. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять Педагогіка--Дошкільне виховання--Естетичне Кл.слова (ненормовані): інтегроване заняття -- театр -- тетралізована казка -- Мельпомена -- персонаж -- міміка Анотація: Розробка інтегрованого заняття, мета якого - продовжувати ознайомлювати дітей з театральними символами (подвійною маскою, музою театру Мельпоменою) та термінами (фойє, режисер); спонукати до творчої роботи за змістом казки; розвивати виразність мовлення; виховувати взаємоповагу, ввічливість та ін. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Єніна, Л. Літня подорож : сюжетне інтегроване заняття з пріоритетом розвитку логічного мислення для старших дошкільнят [Текст] / Людмила Єніна> // Дошкільне виховання. - 2011. - № 7. - С. 21-23. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять Кл.слова (ненормовані): дидактична гра -- інтегроване заняття Анотація: Розробка інтегрованого заняття, мета якого - систематизувати уявлення дітей про літні явища в природі; закріплювати знання з безпеки життєдіяльності під час перебування в природі; активізувати та збагачувати словниковий запас дітей; удосконалювати вміння виконувати звуковий аналіз слів, читати, визначати загальні ключові слова в реченні; закріплювати знання про геометричні фігури, лічбу; вдосконалювати навички володіння різними техніками малювання. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Шинкарецька, Людмила Подорож до Африки : інтегроване заняття з використанням мультимедійної презентації для старших дошкільнят [Текст] / Людмила Шинкарецька; Люмила Шинкарецька> // Дошкільне виховання. - 2012. - № 6. - С. 32-34 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять Кл.слова (ненормовані): рухлива гра -- правила дорожнього руху -- мовленнєва вправа -- інтегроване заняття Анотація: Розробка інтегрованого заняття, мета якого - формувати у дітей цілісну картину світу; ознайомлювати з природою Африки, культурою Єгипту; формувати вміння орієнтуватися на карті світу та глобусі; закріплювати й узагальнювати уявлення про транспорт і його види; спонукати висловлюватися повними реченнями; вправляти дітей у читанні, звуковому аналізі слів; розвивати увагу, уяву, пам'ять, мовлення; закріплювати знання правил дорожнього руху; виховувати доброзичливість та ін. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Майданюк, Аніта З книгою жити - з добром дружити : проект освітньої роботи зі старшими дошкільнятами [Текст] / Аніта Майданюк> // Дошкільне виховання. - 2012. - № 11. - С. 20-24 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять Кл.слова (ненормовані): книга -- інтегроване заняття -- метод проектів Анотація: Пропонується двотижневий проект освітньої роботи зі старшими дошкільнятами, мета якого - посилити інтерес дітей і дорослих до книги; розширювати уявлення про історію появи книги, її будову, професії, пов'язані зі створенням книги; формувати розуміння значення книги в житті людини; формувати у дітей вміння "читати" і розуміти літературні твори; розвивати індивідуальний літературний смак; виховувати шанобливе ставлення до книги та ін. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Марінова, Галина На гостину до пташок : інтегроване заняття для дітей [Текст] / Галина Марінова> // Дошкільне виховання. - 2015. - № 1. - С. 30-32 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занчть Кл.слова (ненормовані): інтегроване заняття -- аплікація -- природознавче виховання Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття, мета якого - розвивати інтерес дітей до розмаїття світу природи, логічне мислення, зв'язне мовлення; збагачувати зорові, тактильні й музичні враження дітей; виховувати бережливе й естетичне ставлення до природи; закріплювати та розширювати уявлення про зміни в природі; збагачувати словник дітей; формувати граматичну компетентність; закріплювати просторові уявлення; ознайомлювати з образотворчою технікою торцювання та ін. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Наумова, Антоніна Зима проводить майстер-клас - сніжинки вчить роботи нас : інтегроване заняття для старших дошкільнят [Текст] / Антоніна Наумова> // Дошкільне виховання. - 2014. - № 12. - С. 26-27 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять Кл.слова (ненормовані): інтегроване заняття -- розвиток мовлення -- квілінг Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття для старших дошкільнят, мета якого - узагальнювати і систематизувати знання дітей про зиму, її ознаки та явища природи; учити правильно будувати речення; закріплювати вміння добирати спільнокореневі слова, прикметники, дієслова до іменників; збагачувати активний словник дітей; удосконалювати навички роботи у техніці квілінг; розвивати уяву, творчі здібності та ін. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Яценко, Ірина Цікаві й корисні парасольки барвисті : інтегроване заняття для старших дошкільнят [Текст] / Ірина Яценко> // Дошкільне виховання. - 2015. - № 3. - С. 28-29 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять Кл.слова (ненормовані): інтегроване заняття -- зв'язне мовлення -- пізнавальна активність -- предмети довкілля -- парасолька Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття, мета якого - розвивати зв'язне мовлення дітей, мислення, уяву, дрібну моторику; стимулювати пізнавальну активність; виховувати доброзичливе ставлення до оточення; розширювати уявлення дітй про предметне довкілля; формувати уявлення про предмети вжитку як результат людської праці; збагачувати й активізувати словник дітей; формувати правильне мовлення та ін. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Марчук, З. Сонечко мандрує Україною : інтегроване заняття для дітей середньої групи [Текст] / Зінаїда Марчук> // Дошкільне виховання. - 2015. - № 7. - С. 28-29 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка --Дошкільна--Громадянське виховання Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять Кл.слова (ненормовані): народознавче виховання -- інтегроване заняття Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття для дітей середньої групи, мета якого розвивати мислення, мовлення, увагу, пам'ять дітей; виховувати патріотичне почуття; збагачувати знання дітей про культурну спадщину українського народу; ознайомлювати з національними символами, оберегами, предметами одягу, стравами, різновидами рушників; навчати дотримуватися правил спілкування у колективі та ін. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Храмичева, Олена Кольоровий світ навколо : інтегроване заняття для дітей старшої групи [Текст] / Олена Храмичева> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 1. - С. 32-34 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток математичних уявлень Кл.слова (ненормовані): інтегроване заняття -- ознайомлення з навколишнім світом -- математична освіта -- дидактична гра Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття для дітей старшої групи, мета якого - закріплювати знання дітей про різні типи ландшафтів, їх позначення на глобусі; вправляти в умінні співвідносити число і цифру, орієнтуватися у просторі, розпізнавати площинні геометричні фігури та називати їх, ділити ціле на 2 та на 4 рівні частини, вимірювати об'єм рідких та сипких речовин умовною мірою; розвивати мислення, увагу, уяву, мовлення; сприяти зниженню нервового напруження, активізації чуттів, оздоровленню дітей; виховувати самостійність, інтерес до занять з математики. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Лук'янова, Світлана Готуємо запаси на зиму : заняття для дітей молодшої групи [Текст] / Світлана Лук'янова, Тетяна Поночевна> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 10. - С. 28-29 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять Кл.слова (ненормовані): інтегроване заняття -- трудове виховання -- овочі Анотація: Подано розробку заняття для дітей молодшої групи, мета якого - закріплювати знання овочів, страв, які з них готують; учити дітей описувати овочі; залучати малюків до виконання елементарних трудових дій (імітація збирання і консервування овочів); розвивати сенсомоторні здібності, пам'ять, увагу, уяву; виховувати бажання допомогати одне одному, доводити справу до кінця, дбати про власне здоров'я. Дод.точки доступу: Поночевна, Тетяна Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Бурдига, Тамара Як добре в лісі навесні! : цільова прогулянка для дітей старшої групи [Текст] / Тамара Бурдига> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 3. - С. 27-29 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять Кл.слова (ненормовані): інтегроване заняття -- здоров'язбереження -- заняття в природі -- спостереження за змінами в природі Анотація: Подано приклад проведення заняття-прогулянки, для дітей старшої групи, мета якого - продовжувати вчити дітей встановлювати причинно-наслідкові зв'язки між об'єктами та явищами в природі, помічати сезоні зміни; ознайомлювати з флорою і фауною рідного краю; сприяти розумінню того, що відпочинок у природі є важливим чинником зміцнення здоров'я; розвивати спостережливість, мислення, діалогчне мовлення, вміння милуватися живописними краєвидами, висловлювати власну думку; виховувати любов до природи, прагнення дотримуватися правил культурної поведінки. Дод.точки доступу: Ангеленюк, Ірина Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Гуменюк, Анна Запрошуємо у гості сонечко : інтегроване заняття для дітей молодшої групи [Текст] / Анна Гуменюк> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 4. - С. 28-29 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять Кл.слова (ненормовані): сенсорний розвиток -- розвиток мовлення -- спостереження -- інтегроване заняття Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття для дітей молодшої групи, мета якого - продовжувати вчити дітей описувати об'єкт за навідними запитаннями вихователя; закріплювати знання про кольори, геометричні фігури; розвивати пам'ять, мислення, вміння орієнтуватится у просторі; виховувати емпатію, інтерес до художнього слова; створювати позитивний настрій. Утримувачі документа: ВДПУ : м. Вінниця, вул. Острозького, 32 Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗПЕРІОД (1) Вільні: ЧЗПЕРІОД (1) |
Гордова, Інна Такі цікаві комахи : інтегроване заняття для дітей старшої групи [Текст] / Інна Гордова> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 5. - С. 32-34 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Ознайомлення з навколишнім світом Кл.слова (ненормовані): інтегроване заняття -- математичні уявлення -- дидактична гра -- правила поведінки в природі Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття для дітей старшої групи, мета якого - поглиблювати та розширювати знання дітей про світ комах, про професію ентомолога; закріплювати знання правил поведінки в природі, натурального ряду чисел від 1 до 10; відпрацьовувати вміння вимірювати умовною мірою, серіювати предмети за величиною в порядку збільшення та зменшення; закріплювати навички порядкової лічби в межах 7; розвивати вміння складати розповідь з опорою на наочність; виховувати інтерес та бережне ставлення до світу живої природи, бажання досліджувати довкілля. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Крутій, Катерина Інтеграція в дошкільній освіті як інноваційне явище, або Що треба знати про інтеграцію [Текст] / Катерина Крутій> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 7. - С. 2-7 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна педагогіка--Інтегрована освіта Кл.слова (ненормовані): проблемні питання -- якість освіти -- інтегроване заняття -- інтеграція -- дидактичний принцип -- принцип інтеграції Анотація: Катерина Крутій, д-р пед. наук, професор кафедри педагогіки і методики початкової та дошкільної освіти Тернопільського НПУ імені Володимира Гнатюка, висвітлює питання інтегрованого підходу як дидактичного освітнього принципу та стрижня освітнього процесу. "Побудова освітнього процесу в закладі дошкільної освіти на засадах інтеграції, - зазначає фахівець, - забезпечує підвищення рівня ефективності діяльності як керівника, так і педагогів у створенні середовища особистісного розвитку дітей і забезпечення результативності освітнього процесу". Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Супруненко, Лідія Засніжена ялинка : інтегроване заняття для дітей молодшої групи [Текст] / Лідія Супруненко> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 12. - С. 32-33 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна педагогіка--Організація занять Кл.слова (ненормовані): інтегроване заняття -- розвиток мовлення -- образотворчість Анотація: Подано розробку заняття, мета якого - уточнювати знання дітей про зимові явища природи; вчити помічати її красу на ілюстраціях; формувати вміння орієнтуватися на аркуші паперу, малювати пальчиком; закріпити знання про кольори; збагачувати словник малят новими словами, активізувати вживання у мовленні прикметників; розвивати мовлення, мисленя, пам'ять, увагу, дрібну моторику; виховувати любов до природи, охайність. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |