Головань, Т.
    Словотворчість Василя Барки [Текст] / Т.Головань // Дивослово. - 2002. - № 9. - С. 7-8
Рубрики: Українські письменники, 20 століття--Барка В.--Творчість





    Головань, Т.
    До питання про естетичну концепцію Василя Барки [Текст] / Т.Головань // Слово і час. - 2002. - № 8. - С. 84-88
Рубрики: Українська література, XX ст.--Василь Барка--Творчість


Дод.точки доступу:
Барка, В. \про нього\




    Головань, Т.
    Пізнавальний інтерес як чинник підвищення ефективності процесу навчання [Текст] / Т. Головань // Рідна школа. - 2004. - № 6. - С. 15-17. - Бібліогр.:15 назв.
Рубрики: Інтереси --Пізнавальні





    Головань, Т.
    Особливості методики розвитку інтересу учнів на уроках правознавства [] : методичний матеріал / Т. Головань // Історія в школах України. - 2008. - №2. - С. 30-32. - бібліогр.: 4
Рубрики: Викладання правознавства в школі--Розвиток інтересу учнів--Суспільствознавча галузь освіти
Кл.слова (ненормовані):
духовний розвиток людини -- соціалізація
Анотація: Стаття присвячена вивченню правознавства в школі. Правові знання, відповідні навички та компетентність є необхідними для становлення громадянина правової держави в Україні. Учитель має постійно пробуджувати інтерес учнів до цього досить складного предмета, застосовуючи при цьому різні методи.



CUKK-VDPU
Г61


    Головань, Т.
    І пригоди, і романтика, і знання... [Текст] : телевізійний урок у 6 класі. / Т. Головань // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2008. - № 4. - С. 15-22.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література українська--Персоналії--НЕСТАЙКО В.
   Література українська--Методика--Урок--6 клас

Кл.слова (ненормовані):
рольова гра -- характеристика героїв -- міні- дискусія
Анотація: Зацікавити учнів творчістю В. Нестайка, поглибити знання про жанри епічного твору, розвивати вміння аналізувати поведінку героїв.


Дод.точки доступу:
Нестайко, Всеволод




    Фрейман, Г.
    Розв'язання навчальних конфліктних ситуацій на уроках правознавства шляхом застосування технології "медіація" [] : методичний матеріал / Г. Фрейман, Т. Головань // Історія в школах України. - 2008. - № 5. - С. 7-9. - бібліограф.: 10 назв.
Рубрики: Правознавство--Інноваційні технології
Кл.слова (ненормовані):
процес навчання -- загальнолюдські цінності -- конфлікти, способи їх врегулювання -- "практичне право"
Анотація: Публікація присвячена розв"язанню навчальних конфліктних ситуацій на уроках правознавства шляхом застосування технології "медіація". Методичний прийом "медіація" застосовувався під час реалізації програми "Практичне право". Цю програму було засновано в Україні американською освітньою організацією. Програма включає цикли занять з правознавства для школярів, які допомагають їм набути досвіду застосування законодавства в повсякденному житті.


Дод.точки доступу:
Головань, Т.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Головань, Т.
    Чи завжди етична художня література? [Текст] / Т. Головань // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2008. - № 9. - С. 101-103.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література українська--Моральне виховання
Кл.слова (ненормовані):
філософська етика -- морально-етичні вимоги
Анотація: Джерелом моральних уявлень може бути й філософська етика, тобто моральна філософія, яка вивчає моральні уявлення, моральні судження та логіку людського вчинку.





    Головань, Т.
    Ян Твардовський і Василь Барка, або Про два різновиди релігійної поезії [Текст] / Т. Головань // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2010. - № 5. - С. 78-81.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література українська--Новітня--Персоналії
   Література польська--Персоналії

Кл.слова (ненормовані):
релігійний зміст -- людське розуміння Бога -- антиномії -- поезія проникнення -- складність мови -- божественне начало -- поезія Об'явлення
Анотація: Мета даної роботи полягає в розкритті основних аспектів діалогу людини і Бога в поезії (на прикладі творчості Я. Твардовського і В. Барки). Різноманітність релігійного досвіду та його вираження в релігійній поезії постає в двох різновидах (тенденціях), художні особливості, джерела та історичні контексти яких і аналізує автор статті.


Дод.точки доступу:
Твардовський, Ян \про нього\; Барка, В. \про нього\
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Головань, Т.
    Михайло Старицький "Облога Буші". Образи й символи твору. Функції картин природи : урок української літератури : 10 клас [Текст] / Тетяна Головань // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 9. - С. 55-59.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська література--Старицький Михайло Петрович (1840-1904 рр.)
   Українська література--Урок

Кл.слова (ненормовані):
аналіз повісті М. Старицького -- образи персонажів твору -- інсценізація уривка з твору -- диференційовані завдання
Анотація: Подано розробку уроку, який має на меті проаналізувати повість М. Старицького, розкрити символічне значення окремих образів, дати характеристику головним персонажам твору, а також виховувати в учнів вірність Вітчизні, родові, людині.


Дод.точки доступу:
Старицький, Михайло Петрович (український письменник (поет, драматург, прозаїк), театральний і культурний діяч ; 1840-1904) \про нього\
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Головань, Т.
    Основні пунктограми у простому ускладненому реченні : урок української мови : 11 клас [Текст] / Тетяна Головань // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 9. - С. 40-46.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Синтаксис--Просте речення
   Українська мова--Урок

Кл.слова (ненормовані):
розділові знаки у простому ускладненому реченні -- робота з картками -- робота в парах -- робота з текстом -- видатні українці -- І. Пулюй, М. Сядристий, І. Піддубний, О. Потебня
Анотація: Мета поданого уроку - повторити вивчені пунктограми, поглибити і систематизувати знання з теми, а також ровивати уяву та логічне мислення, виховувати повагу до українців, життя і справи яких є прикладом для наслідування.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Головань, Т.
    Складні речення без сполучників, із сурядним і підрядним зв'язком : урок української мови : 9 клас [Текст] / Тетяна Головань // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 9. - С. 37-39.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Синтаксис--Складне речення
   Українська мова--Урок

Кл.слова (ненормовані):
основні види складних речень -- групова робота -- творча спадщина В. Сухомлинського
Анотація: Запропоновано конспект уроку, мета якого - поглибити знання учнів про складне речення, розрізняти його основні види, розвивати логічне мислення та формувати пунктуаційні навички. Урок має також ознайомити учнів зі спадщиною видатного педагога В. Сухомлинського, виховувати повагу до найрідніших людей.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Головань, Т.
    "Послання у вічність" [Текст] : літературно-музична композиція : До 200-річчя від дня народження Тараса Шевченка / Тетяна Головань // Українська мова і література в школах України. - 2014. - № 3. - С. 62-67.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська література--Шевченко Тарас Григорович (1814-1861 рр.)
   Українська література--Позакласна робота

Кл.слова (ненормовані):
сценарій -- інсценізація "Три долі" -- інсценізація уривків з містерії "Великий льох"
Анотація: Подано розробку позакласного заходу, який має на меті наступне: популяризовати серед гімназистів творчість Тараса Шевченка, розкрити таємниці символічних образів містерії "Великий льох"; виховувати щиру любов і шану до Шевченка-людини, поета, художника, громадянина, пророка.


Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (український поет, письменник (драматург, прозаїк), художник (живописець, гравер), громадський та політичний діяч, фольклорист, етнограф ; 1814-1861) \про нього\
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД