Покась, Л.
    Групова діяльність учнів на нестандартних уроках з фізичної географії [Текст] / Л. Покась // Географія та основи економіки в школі. - 2005. - № 5. - С. 37-39.
Рубрики: Географія--Фізична--Вивчення і викладання
   Типи і структура уроків

Кл.слова (ненормовані):
групова робота -- нестандартний урок
Дескриптори: Географічні науки ,фізична географія, вивчення і викладання в школі
Анотація: Про нестандартні форми навчання і групову роботу на уроках географії

Є примірники у відділах:
(07.11.2005р. (1 прим.) - Б.ц.)


74.268.3(4Укр)
Б41


    Бей, Г. С.
    Т.Г.Шевченко. Збірка "Три літа" [Текст] / Г.С. Бей // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2007. - №6. - С. 6-7
ББК 74.268.3(4Укр)
Рубрики: Українська література--Методика викладання
   Українські письменники--19 ст.

Кл.слова (ненормовані):
ГРУПОВА РОБОТА





    Почтар, Ксенія.
    Життєвий і творчий шлях Андрія Малишка (уроки української літератури) [Текст] / К. Почтар // Українська мова і література в школі. - 2007. - № 5. - С. 41-44.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література українська--Новітня--Персоналії--Малишко А.
Кл.слова (ненормовані):
відеосюжет -- групова робота -- аналіз твору
Анотація: Нестандартні розробки уроків за творчістю А.Малишка.


Дод.точки доступу:
Малишко, Андрій \про нього\
Є примірники у відділах:
(03.09.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1


CUKK-VDPU
С32


    Сергієнко, Антоніна.
    Пріоритет групових технологій на сучасному особистісно зорієнтованому уроці української літератури [Текст] / А. Сергієнко // Українська мова і література в школі. - 2008. - № 1. - С. 24-28. - Бібліогр.:13 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література українська--Технології навчання
Кл.слова (ненормовані):
Особистісно-зорієнтоване навчання -- групова робота -- фронтальні форми
Анотація: Особистісно-зорієнтований підхід до навчання на уроках української літератури





    Васільчук, В.
    Перший урок у курсі "Основи економіки" в 10 класі [Текст] / В. Васільчук // Географія та основи економіки в школі. - 2009. - № 7/8. - С. 32-35.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Економіка--Методика--урок
Кл.слова (ненормовані):
мозковий штурм -- групова робота -- схема -- додаток
Анотація: Розробка уроку з теми: "Предмет економічної науки. Обмежені ресурси і безмежні потреби. Економічний зміст процесів виробництва, обміну, розподілу та споживання. Значення економічної науки в житті окремої людини та суспільства" у курсі "Основи економіки" в 10 класі.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Соснова, В.
    Дивосвіт літературної казки : два уроки доброти за "Казкою про маленького Піка" Оксани Іваненко : [5 клас] [Текст] / В. Соснова // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2010. - № 3. - С. 10-15.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література українська--Методика--Урок
   Література українська--Новітня--Персоналії

Кл.слова (ненормовані):
словесне малювання -- читання за особами -- написання есе -- асоціювання -- групова робота -- тема та ідея твору
Анотація: За допомогою новітніх навчальних технологій розроблено 2 уроки за казкою О. Іваненко. Мета уроків - розвивати навички переказу казки та характеристики її героїв, уміння виділяти головне. Виховна мета - допомогти учням усвідомити важливу в житті людини потребу: уважне ставлення до ближнього, любов до нього.


Дод.точки доступу:
Іваненко, О. \про неї\
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Жовталюк, О.
    "В одному щасливому дитинстві..." : урок узагальнення та систематизації знань, умінь та навичок з теми "Літературна казка" : [5 клас] [Текст] / О. Жовталюк // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2010. - № 3. - С. 16-20.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література українська--Методика--Урок
   Література українська--Жанри літературні

Кл.слова (ненормовані):
словесний настрій -- вікторина -- кросворд -- виразне читання -- групова робота -- гра "Чарівний мікрофон"
Анотація: Надано розробку уроку, мета якого - закріпити та узагальнити знання учнів про літературну казку, розвивати акторські і творчі здібності дітей, прищеплювати любов до книжки, казок. Мету уроку досягнуто за допомогою використання сучасних форм роботи з учнями та різноманітного обладнання: ілюстрацій до казок, книжкової виставки, роздаткового матеріалу, костюмів для дітей та ін.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Корнелюк, І.
    Горе закохалося в нашу жінку... : урок відвертих вражень за кіноповістю Олександра Довженка "Україна в огні" (11 клас) [Текст] / І. Корнелюк // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2010. - № 9. - С. 54-55.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література українська--Методика--Урок
   Література українська--Новітня--Персоналії

Кл.слова (ненормовані):
образ жінки -- доля жінки -- опорна схема -- групова робота -- порівняльний аналіз
Анотація: Надано розробку уроку, який має на меті довести новаторство О. Довженка в розкритті проблеми терпимості української жінки в роки війни, особливості жіночих образів кіноповісті. Виховна мета уроку - розвивати почуття історичної відповідальності, сприяти вихованню гуманізму, співчуття до людини.


Дод.точки доступу:
Довженко, О. \про нього\
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Гайдай, О.
    Групова робота на уроках трудового навчання / О. Гайдай // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 3. - С. 65-66
Рубрики: Трудове навчання--Методика викладання
   Педтехнології--Групові технології

Кл.слова (ненормовані):
групова робота -- колективна діяльність
Анотація: Автор ділиться досвідом впровадження групової колективної роботи на уроках трудового навчання.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Є примірники у відділах:
(29.03.2012р. - Б.ц.) (вільний)




    Ліщинська, Лариса
    Урок узагальнення вивченого про фразеологізми на уроках української мови в 10 класі [Текст] / Лариса Ліщинська // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 1. - С. 36-39
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Урок
   Українська мова--Методика фразеології

Кл.слова (ненормовані):
групова робота -- очікувані результати -- переконструювання -- виражальні можливості фразеологізмів
Анотація: У статті представлено урок узагальнення вивченого про фразеологізми і розвитку словесної творчості учнів 10 класу (академічний рівень). Автор розкриває перспективні методи, прийоми, форми, засоби, спрямовані на формування узагальнених способів пізнавальної і мовленнєвої діяльності десятикласників як необхідної передумови здатності їх включитися у цілевизначення, планування, організацію власного учіння, рефлексію.





    Соловей, Н.
    Фоностилістика : урок української мови : 10 клас [Текст] / Наталія Соловей // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 6. - С. 35-36.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Фонетика--Методика
   Українська мова--Стилістика--Методика

Кл.слова (ненормовані):
поетична фонетика -- милозвучність мови -- асонанс -- алітерація -- групова робота
Анотація: Подано розробку уроку за темою: "Фоностилістика. Засоби милозвучності мови. Явища поетичної фонетики". Мета заняття - узагальнити та систематизувати знання школярів з цієї теми, навчити розпізнавати явища поетичної фонетики, виховувати в учнів почуття прекрасного на зразках класичної української літератури.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Дуняшенко, Н.
    Неслухняність чи спосіб утвердження власного Я? : За оповіданням Володимира Винниченка "Федько-халамидник" : урок-дослідження з української літератури : 6 клас [Текст] / Наталія Дуняшенко // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 6. - С. 44-49. - Бібліогр.: 5 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська література-- Винниченко Володимир Кирилович (1880-1951 рр.)
   Українська література--Урок

Кл.слова (ненормовані):
життєва доля В. Винниченка -- аналіз змісту оповідання -- групова робота -- цитатна характеристика образів -- гронування -- тестування
Анотація: Запропоновано конспект уроку, мета якого - засвоєння учнями відомостей про Володимира Винниченка як неординарну особистість, оволодіння навичками аналізу оповідання. Комбінований урок за допомогою новітніх інформаційно-комунікаційних технологій має також розвивати культуру зв'язного мовлення учнів, сприяти вихованню порядних, чесних людей, які вміють постояти за себе.


Дод.точки доступу:
Винниченко, Володимир Кирилович (1880-1951) \про нього\
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Хроменко, І.
    Використання методів інтерактивного навчання на уроках світової літератури. Заняття № 8 [Текст] : дистанційний навчальний тренінг: "Сучасні підходи до організації уроку світової літератури" / Ірина Хроменко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 7/8. - С. 49-53. - Бібліогр.: 4 назви.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Зарубіжна література--Інтерактивні методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
інтерактивне навчання -- інновації на уроках зарубіжної -- діалогове навчання -- групова робота -- навчальний тренінг
Анотація: Теоретичне роз'яснення поняття "інтерактивне навчання". Наведено приклади використання методів інтерактивного навчання на уроках зарубіжної літератури.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Головань, Т.
    Складні речення без сполучників, із сурядним і підрядним зв'язком : урок української мови : 9 клас [Текст] / Тетяна Головань // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 9. - С. 37-39.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Синтаксис--Складне речення
   Українська мова--Урок

Кл.слова (ненормовані):
основні види складних речень -- групова робота -- творча спадщина В. Сухомлинського
Анотація: Запропоновано конспект уроку, мета якого - поглибити знання учнів про складне речення, розрізняти його основні види, розвивати логічне мислення та формувати пунктуаційні навички. Урок має також ознайомити учнів зі спадщиною видатного педагога В. Сухомлинського, виховувати повагу до найрідніших людей.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Ковалинська, І.
    Шевченко і сучасність: минуле для прийдешнього : цикл уроків за творчістю Тараса Шевченка : українська література : 9 клас [Текст] / Ірина Ковалинська // Українська мова й література в сучасній школі. - 2013. - № 3. - С. 40-46.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська література--Шевченко Тарас Григорович (1814-1861 рр.)
   Українська література--Урок

Кл.слова (ненормовані):
поема Т. Шевченка "Гайдамаки" -- поема "Єретик" -- поема "Кавказ" -- інтерактивне навчання -- опорна схема уроку -- групова робота
Анотація: Надано розробку циклу уроків за наступними темами: "Гайдамаки - злочинці чи месники: крапки зіткнення" (за поемою Т. Шевченка "Гайдамаки"); "У житті завжди є місце подвигу. Самопожертва в ім'я народу" (за поемою Т. Шевченка "Єретик"); "Кавказька проблема. Вчора, сьогодні, завтра" (за поемою Т. Шевченка "Кавказ"). Заняття мають сприяти розвитку соціально-комунікативних навичок учнів, їх інтелектуальних і творчих здібностей, а також виховувати в старшокласників почуття національної гідності та гордості за наших волелюбних предків.


Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (видатний укр. поет, художник, гром.-політ. діяч ; 1814-1861 ) \про нього\
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Богосвятська, А. -М.
    Організація роботи в творчих учнівських групах на уроках світової літератури [Текст] / А.-М. Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 3. - С. 39-40. - Бібліогр.: 3 назви.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
групова робота -- правила спілкування -- приклади завдань -- груповий проект
Анотація: У статті визначено основні аспекти методики групової діяльності учнів на уроках світової літератури. Детально проаналізовано таку популярну форму роботи, як створення учнівських груп: їх типи, загальні правила організації, ролі усередині групи, варіанти завдань, правила спілкування в групі тощо.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Костирко, Мирослава.
    Організація дослідницької діяльності у процесі вивчення світової літератури: методичні реклмендації [Текст] / Мирослава Костирко // Всесвітня література в сучасній школі. - 2014. - № 2. - С. 8-12. - Зміст: "Майстер і Маргарита"
Рубрики: Світова література--Вивчення в школі--Методичні рекомендації
   Уроки світової літератури--Дослідницька діяльність

   Уроки світової літератури--Розробки уроків

   Письменники російські, 20 ст.

Кл.слова (ненормовані):
евристична бесіда -- дискусія -- групова робота -- рольова гра
Анотація: У статті розглядається диференційний, індивідуальний підхід до організації дослідницької діяльності учнів у процесі вивчення світової літератури, адже вони мають не лише різні рівні навченості, різні розумові здібності, а й різні побутово-матеріальні можливості для виконання завдань дослідницького характеру. Подаються методичні рекомендації по структурі шкільного дослідження, дослідницьким технологіям.


Дод.точки доступу:
Булгаков Михайло Опанасович-письменник російський українського походження, 20 ст. \про твір\




    Мараховська, І.
    Форми організації навчальної діяльності на уроках музики (для класів, що навчаються за програмою розвивального навчання Д. Б. Ельконіна - В. В. Давидова) [Текст] / Ірина Мараховська // Початкова школа. - 2014. - № 11. - С. 44-47. - Бібліогр.: 5 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Музика--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
урок музики -- початкове навчання -- система розвивального навчання -- групова робота -- парна робота -- індивідуальна робота

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Коваль, С.
    Тренінг як форма групової роботи з учнями [Текст] / Світлана Коваль // Початкова школа. - 2014. - № 11. - С. 57-58.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Основи здоров'я--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
тренінг -- групова робота -- основи здоров'я -- 4 клас -- здоров'я людини
Анотація: Запропоновано тренінг за темою "Здоров'я людини - найцінніший скарб", який можна провести у 4 класі на уроці основ здоров'я як узагальнення знань або на годині спілкування.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Козленко, Олександр.
    Досвід використання блоків моделей у навчанні біології [Текст] / Олександр Козленко, Ксенія Диска // Біологія і хімія в рідній школі. - 2016. - № 2. - С. 29-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика викладання біології
Кл.слова (ненормовані):
Практична робота -- Групова робота
Анотація: Моделювання об'єктів, процесів і явищ є важливим засобом навчання біології. У статті описаний експеримент з організації групової роботи учнів з блоками моделей та обговорено деякі його результати.


Дод.точки доступу:
Диска, Ксенія