Вітко, Т. Художньо-естетичний простір ліцею [Текст] / Т. Вітко> // Рідна школа. - 2005. - № 5. - С. 41-42 Рубрики: Естетичне виховання--Ліцей Анотація: Виховання особистості різними формами і методами |
Поліщук, Я. Естетичний досвід декадансу (аспекти модальності й моди) [Текст] / Я.Поліщук> // Слово і час. - 2002. - № 4. - С. 20-26 Рубрики: Літературознавство--Декаданс Декаданс--Естетичний досвід |
Борсаліна, О. Естетичний кодекс Ігоря Качуровського [Текст] / О. Борсаліна> // Сучасність. - 2004. - № 9. - С. 102-105. - (Круглий стіл "Ігор Качуровський: грані таланту") Рубрики: Українські письменники, 20 ст.--Качуровський І.--Творчість Дод.точки доступу: Качуровський, І. \про нього\ |
Дереза, Л. В. Щоб глибше осягнути ідейно-естетичний зміст твору [Текст] : урок порівняльного аналізу філософських казок (О.Вайльд. "Хлопчик-зірка", А. де Сент-Екзюпері. "Маленький принц") / Л.В. Дереза> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2004. - № 10. - С. 31-32. - Зміст: "Хлопчик-зірка" ; Маленький принц Рубрики: Уроки літератури--Форми проведення--Урок порівняльного аналізу Англійські письменники, 19 ст. Французькі письменники, 20 ст. Зарубіжна література--Методика викладання Дод.точки доступу: Вайльд, Оскар \про нього\; Сент-Екзюпері, Антуан де \про нього\ |
Волощук, Є. В. Естетичний та етичний компоненти у методиці викладання літератури мають бути збалансовані [Текст] / Є.В. Волощук> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2004. - № 11. - С. 13-15 Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання Уроки зарубіжної літератури--Методика викладання |
Мовчан, Р. Григір Тютюнник - знакова постать в українській культурі чи естетичний феномен? [Текст] / Р. Мовчан> // Слово і час. - 2005. - №7. - С. 23-27. Рубрики: Українська література --Історія, ХХ ст. Шістдесятництво--Літературне Анотація: Автор розглядає постать Григора Тютюнника в контексті історичного часу. Шістдесятництво, на думку автора, це естетичне явище, закономірне в історії української літератури. Дод.точки доступу: Тютюнник, Г. \про нього\; Іваничук, Р. \про нього\; Шерех, Ю. \про нього\; Костенко, Л. \про неї\ |
Кононко, О. Орієнтир сьогодення - компетентна особистість [Текст] / О. Кононко> // Дошкільне виховання. - 2005. - № 7. - С. 7-10. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання Кл.слова (ненормовані): особистість -- компетентність -- життєва зрілість -- фізичне зростання -- художньо-естетичний потенціал Анотація: Потрібно вчитися брати до уваги реальні життєві проблеми дитинства початку ХХІ століття Є примірники у відділах: (07.11.2005р. (1 прим.) - Б.ц.) |
П65 Почтар, К. Використання відеозаписів на уроках української мови і літератури [Текст] / К. Почтар> // Українська мова і література в школі. - 2006. - № 3. - С. 39-42. Рубрики: Українська мова--Педагогічний досвід--Класно-урочна система Українська література--Педагогічний досвід--Класно-урочна система Культурологія--Українська Кл.слова (ненормовані): відеоінформація -- емоційне сприйняття -- естетичний смак -- Сковорода -- архітектор Шедель Дескриптори: ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА -- ЛІТЕРАТУРА -- УКРАЇНСЬКА ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА -- МОВОЗНАВСТВО -- УКРАЇНСЬКА МОВА -- МЕТОДИКА МОВИ Анотація: Автор статті долучає до кращих зразків мистецтва слова, пам'яток архітектури та історії засобами відеоінформації Є примірники у відділах: (30.06.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Жулинський, М. Революція в літературознавстві, або чи може філологічна наука змінити світ? [Текст] / М. Жулинський, Ю. Кузнецов> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях,ліцеях та колегіумах. - 2006. - № 7-8. - С. 6-19. Рубрики: Філологічні науки--Загальні питання Кл.слова (ненормовані): українська література -- гуманітарна свідомість -- естетичний фактор -- духовне життя -- дискусія Анотація: Розмова головного редактора журналу "Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах", Юрія Кузнєцова із директором Інституту літератури ім.Т.Г.Шевченка Миколою Жулинським Дод.точки доступу: Кузнецов, Ю. Є примірники у відділах: (11.01.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
К56 Ковальчук, К. Музейна педагогіка: Формування у дітей цінносного ставлення до живопису [Текст] / К. Ковальчук> // Дошкільне виховання. - 2006. - № 12. - С. 8-10. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Естетичне Кл.слова (ненормовані): художній музей -- естетичний розвиток Анотація: Про вплив художніх музеїв на естетичний розвиток старших дошкільників. Є примірники у відділах: (11.01.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Олешко, Н. Активізація навчальної діяльності молодших школярів засобами мистецтва [Текст] / Н. Олешко, І. Шевчук> // Початкова школа. - 2007. - № 2. - С. 25-27. Рубрики: Освіта в Україні--Методика початкового навчання--Мистецтво в процесі навчання Кл.слова (ненормовані): художньо-естетичний напрямок навчання Анотація: Роль малюнка, живопису, музики, ліплення в навчальному процесі молодших школярів. Дод.точки доступу: Шевчук, І. Є примірники у відділах: (12.02.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
М11 Україна.М-во освіти і науки. Про внесення змін до наказу МОН України від 23.02.2004 року № 132 "Про затвердження типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів 12-річної школи" [Текст] : наказ МОН України від 07.05.2007 № 357 / М-во освіти і науки> // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. - 2007. - № 14-15. - С. 3-41. - Зміст: Типові навчальні плани для основної та старшої школи загальноосвітніх навчальних закладів у структурі 12-річної школи. Пояснювальна записка ; Додаток 1. Типовий навчальний план загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання (основна школа у структурі 12-річної) ; Додаток 2. Типовий навчальний план загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання з вивченням російської чи іншої мови національних меншин (основна школа у структурі 12-річної) ; Додаток 3. Типовий навчальний план загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання з вивченням двох іноземних мов (основна школа у структурі 12-річної) ; Додаток 4. Типовий навчальний план загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською чи іншими мовами національних меншин (основна школа у структурі 12-річної) ; Додаток 5. Таблиця розподілу годин на навчальні предмети за різними рівнями змісту освіти ; Додаток 6. Типовий навчальний план загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання (старша школа (безпрофільна) у структурі 12-річної) ; Додаток 7. Типовий навчальний план загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання (старша школа у структурі 12-річної). Природничо-математичний напрям ; Додаток 8. Типовий навчальний план загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання (старша школа у структурі 12-річної). Природничо-математичний напрям ; Додаток 9. Типовий навчальний план загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання (старша школа у структурі 12-річної). Природничо-математичний напрям ; Додаток 10. Типовий навчальний план загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання (старша школа у структурі 12-річної). Суспільно-гуманітарний напрям ; Додаток 11. Типовий навчальний план загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання (старша школа у структурі 12-річної). Суспільно-гуманітарний напрям ; Додаток 12. Типовий навчальний план загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання (старша школа у структурі 12-річної). Філологічний напрям ; Додаток 13. Типовий навчальний план загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання (старша школа у структурі 12-річної). Філологічний напрям ; Додаток 14. Типовий навчальний план загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання (старша школа у структурі 12-річної). Технологічний напрям ; Додаток 15. Типовий навчальний план загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання (старша школа у структурі 12-річної). Художньо-естетичний напрям ; Додаток 16. Типовий навчальний план загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання (старша школа у структурі 12-річної). Філологічний напрям ; Додаток 17. Типовий навчальний план загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання (старша школа (профільтна) у структурі 12-річної). Спортивний напрям ; Додаток 18. Типовий навчальний план однокомплектних загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання (старша школа в структурі 12-річної - суспільно-гуманітарний та природничо-математичний напрями) ; Додаток 19. Типовий навчальний план загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання з вивченням російської чи іншої мови національних меншин (старша школа в структурі 12-річної) ; Додаток 20. Типовий навчальний план загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання з вивченням двох іноземних мов ( старша школа в структурі 12-річної) ; Додаток 21. Типовий навчальний план загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською чи іншими мовами національних меншин (старша школа в структурі 12-річної) ; Додаток 22. Типовий навчальний план загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською чи іншими мовами національних меншин (основна школа у структурі 12-річної). Філологічни напрям ; Додаток 23. Типовий навчальний план вечірньої (змінної) загальноосвітньої школи. Очна форма навчання ; Додаток 24. Типовий навчальний план вечірньої (змінної) загальноосвітньої школи. Заочна форма навчання (групові консультації та заліки) ; Додаток 25. Типовий навчальний план-схема спеціалізованих шкіл, гімназій, ліцеїв, колегіумів, класів з поглибленим вивченням окремих предметів Рубрики: Освіта--Організація--Законодавчі і директивні матеріали--Україна Україна--Освіта Дескриптори: ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТИ В УКРАЇНІ -- ОСВІТА УКРАЇНИ - ЗАКОНОДАВЧІ І ДИРЕКТИВНІ МАТЕРІАЛИ |
Україна. Мін-во освіти і науки Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення шкільних дисциплін у 2007/08 навчальному році: Художньо-естетичний цикл: № 1/9-361 від 11.06.07 [Текст] / Україна. Мін-во освіти і науки > // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. - 2007. - №: 19-20-21. - С. 80-91. Рубрики: Мистецтво--Образотворче--Плани і програми Мистецтво--Музика--Плани і програми Естетика--Методика--Плани і програми Є примірники у відділах: (1 прим.) - Б.ц. - вільні 1 |
Андрущенко, Тетяна Іванівна. Естетичний ідеал просвітництва та особливості концептуальних підходів до виховання [Текст] / Т.І. Андрущенко> // Вища освіта України. - 2007. - № 2. - С. 84-89. - Библиогр.: с. 89 (9 назв.) Рубрики: Історія педагогіки--Епоха Просвітництва Історія естетики--Епоха Просвітництва Виховання особистості Кл.слова (ненормовані): Руссо Ж. Анотація: Аналізується естетичний ідеал епохи Просвітництва як ідеал краси, що розпізнається через розум та пізнання; виховання особистості здійснюється через здобуття знання, у поєднанні істини, добра і краси. |
У45 Україна. М-во освіти і науки Про систему роботи з дітьми, які не відвідують дошкільні навчальні заклади: Інструктивно-методичний лист № 1/9-583 від 04.10.07 [Текст] : инструкции / Україна. М-во освіти і науки> // Дошкільне виховання. - 2007. - № 11. - С. 3-8. Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Законодавчі і директивні матеріали--Лист МОН Кл.слова (ненормовані): Фізичний розвиток дошкільника -- Пізнавальний розвиток дитини -- Мовленнєвий розвиток дошкільника -- Художньо-естетичний розвиток дитини -- Креативний розвиток дитини Є примірники у відділах: (14.11.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Б12 Бабій, Н. Рівний доступ до освіти - всім дошкільникам [Текст] / Н. Бабій, Г. Мишаста> // Дошкільне виховання. - 2007. - № 11. - С. 9-11. Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Організація дошкільного виховання в Україні--Досвід Україна--Івано-Франківська область--Дошкільна освіта Кл.слова (ненормовані): Розвивальне середовище -- Художньо-естетичний розвиток дітей -- Фізичне виховання дошкільника -- Емоційно-моральна сфера дитини Анотація: Методисти лабораторії дошкільної і початкової освіти Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти Н.Бабій та Г.Мишаста розповідають про те, як розв'язується проблема надання дошільної освіти дітям, які виховуються вдома. Дод.точки доступу: Мишаста, Г. Є примірники у відділах: (14.11.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
М18 Маленко, О. Модернізм у поетичному контексті України поч. XX ст.: мовно-естетичний аспект [Текст] / О. Маленко> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2007. - №28. - С. 33-38. - Библиогр. в конце ст.: 21 назв. Рубрики: Українська література--ХХ ст. Літературний напрямок--Модернізм Кл.слова (ненормовані): ІНТЕРТЕКСТУАЛЬНІСТЬ Анотація: Характеристика модернізації української літератури. |
М41 Мегела, А. Пісні, які творять людину [Текст] : урок-ознайомлення із закарпатськими колисковими / А. Мегела> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2007. - № 8. - С. 50-55. Рубрики: Література українська--Методика--Краєзнавство літературне--Урок Кл.слова (ненормовані): Закарпатська область -- фольклор -- колискові пісні -- чуттєво-етичний метод -- чуттєво-естетичний метод Анотація: Колискова пісня- це коштовна перлина у разку духовного багатства нашого краю.Коли мама співає колискову, то вона виспівує свою душу, потаємні мрії, щоб її дитинка була здоровою, розумною,працьовитою,щоб виросла хорошою людиною.Колискові пісні були завжди і в усіх народів, бо всюди є діти і є мами, які люблять їх найсвятішою любовью, а дитина -це найдосконаліше творіння матері. Є примірники у відділах: (28.11.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Кудрявцев, М. Романи Чингіза Айтматова "Буранний полустанок" ("І понад вік триває день") і "Плаха" у контекстів застережливих візій доби: духовно-естетичний дискурс / М. Кудрявцев> // Зарубіжна література в школах України. - 2008. - № 4. - С. 6-12. - Бібліогр. в кінці ст. (7 назв.). - Зміст: "Плаха" ; "Буранний полустанок" ; "І понад вік триває день" Рубрики: Письменники киргизькі Зарубіжна література--Методика викладання Дод.точки доступу: Айтматов, Чингіз-письменник \про нього\ |
Хархун, Валентина. Ленініана як естетичний проект [Текст] / В. Хархун> // Слово і час. - 2008. - № 7. - С. 33-43. - Бібліогр.: 14 назв. Рубрики: Літературознавство--Образи в літературі Радянська література--Соцреалізм Кл.слова (ненормовані): Соцреалізм -- Історизм -- Література Анотація: У статті аналізується ленініана як проект соцреалізму, який визначив кодифікування позитивного героя, типологію функціональних ролей митця, ідеологічні й естетичні програми літератури. Зокрема, авторка зосереджує увагу на теоретичних аспектах формування образу Леніна як взірця позитивного героя, розглядає категорії історизму, типового і трагічного як форманти канону вербального зображення Леніна. Досліджуються такі функціональні ролі соцреалістичного письменника, як "медіум", "боєць", "дослідник", з'ясовується роль ленініани у формуванні феномену "радянської літератури". |