Вітко, Т.
    Художньо-естетичний простір ліцею [Текст] / Т. Вітко // Рідна школа. - 2005. - № 5. - С. 41-42
Рубрики: Естетичне виховання--Ліцей
Анотація: Виховання особистості різними формами і методами





    Поліщук, Я.
    Естетичний досвід декадансу (аспекти модальності й моди) [Текст] / Я.Поліщук // Слово і час. - 2002. - № 4. - С. 20-26
Рубрики: Літературознавство--Декаданс
   Декаданс--Естетичний досвід






    Борсаліна, О.
    Естетичний кодекс Ігоря Качуровського [Текст] / О. Борсаліна // Сучасність. - 2004. - № 9. - С. 102-105. - (Круглий стіл "Ігор Качуровський: грані таланту")
Рубрики: Українські письменники, 20 ст.--Качуровський І.--Творчість


Дод.точки доступу:
Качуровський, І. \про нього\




    Дереза, Л. В.
    Щоб глибше осягнути ідейно-естетичний зміст твору [Текст] : урок порівняльного аналізу філософських казок (О.Вайльд. "Хлопчик-зірка", А. де Сент-Екзюпері. "Маленький принц") / Л.В. Дереза // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2004. - № 10. - С. 31-32. - Зміст: "Хлопчик-зірка" ; Маленький принц
Рубрики: Уроки літератури--Форми проведення--Урок порівняльного аналізу
   Англійські письменники, 19 ст.

   Французькі письменники, 20 ст.

   Зарубіжна література--Методика викладання



Дод.точки доступу:
Вайльд, Оскар \про нього\; Сент-Екзюпері, Антуан де \про нього\




    Волощук, Є. В.
    Естетичний та етичний компоненти у методиці викладання літератури мають бути збалансовані [Текст] / Є.В. Волощук // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2004. - № 11. - С. 13-15
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання
   Уроки зарубіжної літератури--Методика викладання






    Мовчан, Р.
    Григір Тютюнник - знакова постать в українській культурі чи естетичний феномен? [Текст] / Р. Мовчан // Слово і час. - 2005. - №7. - С. 23-27.
Рубрики: Українська література --Історія, ХХ ст.
   Шістдесятництво--Літературне

Анотація: Автор розглядає постать Григора Тютюнника в контексті історичного часу. Шістдесятництво, на думку автора, це естетичне явище, закономірне в історії української літератури.


Дод.точки доступу:
Тютюнник, Г. \про нього\; Іваничук, Р. \про нього\; Шерех, Ю. \про нього\; Костенко, Л. \про неї\




    Кононко, О.
    Орієнтир сьогодення - компетентна особистість [Текст] / О. Кононко // Дошкільне виховання. - 2005. - № 7. - С. 7-10.
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- компетентність -- життєва зрілість -- фізичне зростання -- художньо-естетичний потенціал
Анотація: Потрібно вчитися брати до уваги реальні життєві проблеми дитинства початку ХХІ століття

Є примірники у відділах:
(07.11.2005р. (1 прим.) - Б.ц.)


CUKK-VDPU
П65


    Почтар, К.
    Використання відеозаписів на уроках української мови і літератури [Текст] / К. Почтар // Українська мова і література в школі. - 2006. - № 3. - С. 39-42.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Педагогічний досвід--Класно-урочна система
   Українська література--Педагогічний досвід--Класно-урочна система

   Культурологія--Українська

Кл.слова (ненормовані):
відеоінформація -- емоційне сприйняття -- естетичний смак -- Сковорода -- архітектор Шедель
Дескриптори: ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА -- ЛІТЕРАТУРА -- УКРАЇНСЬКА ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА -- МОВОЗНАВСТВО -- УКРАЇНСЬКА МОВА -- МЕТОДИКА МОВИ
Анотація: Автор статті долучає до кращих зразків мистецтва слова, пам'яток архітектури та історії засобами відеоінформації

Є примірники у відділах:
(30.06.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Жулинський, М.
    Революція в літературознавстві, або чи може філологічна наука змінити світ? [Текст] / М. Жулинський, Ю. Кузнецов // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях,ліцеях та колегіумах. - 2006. - № 7-8. - С. 6-19.
Рубрики: Філологічні науки--Загальні питання
Кл.слова (ненормовані):
українська література -- гуманітарна свідомість -- естетичний фактор -- духовне життя -- дискусія
Анотація: Розмова головного редактора журналу "Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах", Юрія Кузнєцова із директором Інституту літератури ім.Т.Г.Шевченка Миколою Жулинським


Дод.точки доступу:
Кузнецов, Ю.
Є примірники у відділах:
(11.01.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1


CUKK-VDPU
К56


    Ковальчук, К.
    Музейна педагогіка: Формування у дітей цінносного ставлення до живопису [Текст] / К. Ковальчук // Дошкільне виховання. - 2006. - № 12. - С. 8-10.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Естетичне
Кл.слова (ненормовані):
художній музей -- естетичний розвиток
Анотація: Про вплив художніх музеїв на естетичний розвиток старших дошкільників.

Є примірники у відділах:
(11.01.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Олешко, Н.
    Активізація навчальної діяльності молодших школярів засобами мистецтва [Текст] / Н. Олешко, І. Шевчук // Початкова школа. - 2007. - № 2. - С. 25-27.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Освіта в Україні--Методика початкового навчання--Мистецтво в процесі навчання
Кл.слова (ненормовані):
художньо-естетичний напрямок навчання
Анотація: Роль малюнка, живопису, музики, ліплення в навчальному процесі молодших школярів.


Дод.точки доступу:
Шевчук, І.
Є примірники у відділах:
(12.02.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1


CUKK-VDPU
М11


    Україна.М-во освіти і науки.
    Про внесення змін до наказу МОН України від 23.02.2004 року № 132 "Про затвердження типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів 12-річної школи" [Текст] : наказ МОН України від 07.05.2007 № 357 / М-во освіти і науки // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. - 2007. - № 14-15. - С. 3-41. - Зміст: Типові навчальні плани для основної та старшої школи загальноосвітніх навчальних закладів у структурі 12-річної школи. Пояснювальна записка ; Додаток 1. Типовий навчальний план загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання (основна школа у структурі 12-річної) ; Додаток 2. Типовий навчальний план загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання з вивченням російської чи іншої мови національних меншин (основна школа у структурі 12-річної) ; Додаток 3. Типовий навчальний план загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання з вивченням двох іноземних мов (основна школа у структурі 12-річної) ; Додаток 4. Типовий навчальний план загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською чи іншими мовами національних меншин (основна школа у структурі 12-річної) ; Додаток 5. Таблиця розподілу годин на навчальні предмети за різними рівнями змісту освіти ; Додаток 6. Типовий навчальний план загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання (старша школа (безпрофільна) у структурі 12-річної) ; Додаток 7. Типовий навчальний план загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання (старша школа у структурі 12-річної). Природничо-математичний напрям ; Додаток 8. Типовий навчальний план загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання (старша школа у структурі 12-річної). Природничо-математичний напрям ; Додаток 9. Типовий навчальний план загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання (старша школа у структурі 12-річної). Природничо-математичний напрям ; Додаток 10. Типовий навчальний план загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання (старша школа у структурі 12-річної). Суспільно-гуманітарний напрям ; Додаток 11. Типовий навчальний план загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання (старша школа у структурі 12-річної). Суспільно-гуманітарний напрям ; Додаток 12. Типовий навчальний план загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання (старша школа у структурі 12-річної). Філологічний напрям ; Додаток 13. Типовий навчальний план загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання (старша школа у структурі 12-річної). Філологічний напрям ; Додаток 14. Типовий навчальний план загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання (старша школа у структурі 12-річної). Технологічний напрям ; Додаток 15. Типовий навчальний план загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання (старша школа у структурі 12-річної). Художньо-естетичний напрям ; Додаток 16. Типовий навчальний план загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання (старша школа у структурі 12-річної). Філологічний напрям ; Додаток 17. Типовий навчальний план загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання (старша школа (профільтна) у структурі 12-річної). Спортивний напрям ; Додаток 18. Типовий навчальний план однокомплектних загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання (старша школа в структурі 12-річної - суспільно-гуманітарний та природничо-математичний напрями) ; Додаток 19. Типовий навчальний план загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання з вивченням російської чи іншої мови національних меншин (старша школа в структурі 12-річної) ; Додаток 20. Типовий навчальний план загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання з вивченням двох іноземних мов ( старша школа в структурі 12-річної) ; Додаток 21. Типовий навчальний план загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською чи іншими мовами національних меншин (старша школа в структурі 12-річної) ; Додаток 22. Типовий навчальний план загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською чи іншими мовами національних меншин (основна школа у структурі 12-річної). Філологічни напрям ; Додаток 23. Типовий навчальний план вечірньої (змінної) загальноосвітньої школи. Очна форма навчання ; Додаток 24. Типовий навчальний план вечірньої (змінної) загальноосвітньої школи. Заочна форма навчання (групові консультації та заліки) ; Додаток 25. Типовий навчальний план-схема спеціалізованих шкіл, гімназій, ліцеїв, колегіумів, класів з поглибленим вивченням окремих предметів
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Освіта--Організація--Законодавчі і директивні матеріали--Україна
   Україна--Освіта
Дескриптори: ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТИ В УКРАЇНІ -- ОСВІТА УКРАЇНИ - ЗАКОНОДАВЧІ І ДИРЕКТИВНІ МАТЕРІАЛИ





    Україна. Мін-во освіти і науки
    Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення шкільних дисциплін у 2007/08 навчальному році: Художньо-естетичний цикл: № 1/9-361 від 11.06.07 [Текст] / Україна. Мін-во освіти і науки // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. - 2007. - : 19-20-21. - С. 80-91.
Рубрики: Мистецтво--Образотворче--Плани і програми
   Мистецтво--Музика--Плани і програми

   Естетика--Методика--Плани і програми


Є примірники у відділах:
(1 прим.) - Б.ц. - вільні 1




    Андрущенко, Тетяна Іванівна.
    Естетичний ідеал просвітництва та особливості концептуальних підходів до виховання [Текст] / Т.І. Андрущенко // Вища освіта України. - 2007. - № 2. - С. 84-89. - Библиогр.: с. 89 (9 назв.)
Рубрики: Історія педагогіки--Епоха Просвітництва
   Історія естетики--Епоха Просвітництва

   Виховання особистості

Кл.слова (ненормовані):
Руссо Ж.
Анотація: Аналізується естетичний ідеал епохи Просвітництва як ідеал краси, що розпізнається через розум та пізнання; виховання особистості здійснюється через здобуття знання, у поєднанні істини, добра і краси.



CUKK-VDPU
У45


    Україна. М-во освіти і науки
    Про систему роботи з дітьми, які не відвідують дошкільні навчальні заклади: Інструктивно-методичний лист № 1/9-583 від 04.10.07 [Текст] : инструкции / Україна. М-во освіти і науки // Дошкільне виховання. - 2007. - № 11. - С. 3-8.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Законодавчі і директивні матеріали--Лист МОН
Кл.слова (ненормовані):
Фізичний розвиток дошкільника -- Пізнавальний розвиток дитини -- Мовленнєвий розвиток дошкільника -- Художньо-естетичний розвиток дитини -- Креативний розвиток дитини

Є примірники у відділах:
(14.11.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1


CUKK-VDPU
Б12


    Бабій, Н.
    Рівний доступ до освіти - всім дошкільникам [Текст] / Н. Бабій, Г. Мишаста // Дошкільне виховання. - 2007. - № 11. - С. 9-11.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Організація дошкільного виховання в Україні--Досвід
   Україна--Івано-Франківська область--Дошкільна освіта
Кл.слова (ненормовані):
Розвивальне середовище -- Художньо-естетичний розвиток дітей -- Фізичне виховання дошкільника -- Емоційно-моральна сфера дитини
Анотація: Методисти лабораторії дошкільної і початкової освіти Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти Н.Бабій та Г.Мишаста розповідають про те, як розв'язується проблема надання дошільної освіти дітям, які виховуються вдома.


Дод.точки доступу:
Мишаста, Г.
Є примірники у відділах:
(14.11.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1


83, теч.
М18


    Маленко, О.
    Модернізм у поетичному контексті України поч. XX ст.: мовно-естетичний аспект [Текст] / О. Маленко // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2007. - №28. - С. 33-38. - Библиогр. в конце ст.: 21 назв.
ББК 83, теч.
Рубрики: Українська література--ХХ ст.
   Літературний напрямок--Модернізм

Кл.слова (ненормовані):
ІНТЕРТЕКСТУАЛЬНІСТЬ
Анотація: Характеристика модернізації української літератури.



CUKK-VDPU
М41


    Мегела, А.
    Пісні, які творять людину [Текст] : урок-ознайомлення із закарпатськими колисковими / А. Мегела // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2007. - № 8. - С. 50-55.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література українська--Методика--Краєзнавство літературне--Урок
Кл.слова (ненормовані):
Закарпатська область -- фольклор -- колискові пісні -- чуттєво-етичний метод -- чуттєво-естетичний метод
Анотація: Колискова пісня- це коштовна перлина у разку духовного багатства нашого краю.Коли мама співає колискову, то вона виспівує свою душу, потаємні мрії, щоб її дитинка була здоровою, розумною,працьовитою,щоб виросла хорошою людиною.Колискові пісні були завжди і в усіх народів, бо всюди є діти і є мами, які люблять їх найсвятішою любовью, а дитина -це найдосконаліше творіння матері.

Є примірники у відділах:
(28.11.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Кудрявцев, М.
    Романи Чингіза Айтматова "Буранний полустанок" ("І понад вік триває день") і "Плаха" у контекстів застережливих візій доби: духовно-естетичний дискурс / М. Кудрявцев // Зарубіжна література в школах України. - 2008. - № 4. - С. 6-12. - Бібліогр. в кінці ст. (7 назв.). - Зміст: "Плаха" ; "Буранний полустанок" ; "І понад вік триває день"
Рубрики: Письменники киргизькі
   Зарубіжна література--Методика викладання



Дод.точки доступу:
Айтматов, Чингіз-письменник \про нього\




    Хархун, Валентина.
    Ленініана як естетичний проект [Текст] / В. Хархун // Слово і час. - 2008. - № 7. - С. 33-43. - Бібліогр.: 14 назв.
Рубрики: Літературознавство--Образи в літературі
   Радянська література--Соцреалізм

Кл.слова (ненормовані):
Соцреалізм -- Історизм -- Література
Анотація: У статті аналізується ленініана як проект соцреалізму, який визначив кодифікування позитивного героя, типологію функціональних ролей митця, ідеологічні й естетичні програми літератури. Зокрема, авторка зосереджує увагу на теоретичних аспектах формування образу Леніна як взірця позитивного героя, розглядає категорії історизму, типового і трагічного як форманти канону вербального зображення Леніна. Досліджуються такі функціональні ролі соцреалістичного письменника, як "медіум", "боєць", "дослідник", з'ясовується роль ленініани у формуванні феномену "радянської літератури".